Užitečná nosnost nákladních elektrožebráků bude tak nízká, že budou vhodná tak na vození polystyrénu! Veškerá jiná nástavba, nedejbože popelářská, překročí povolenou nosnost nápravy 14t. A co teprve náklad!
Čím těžší vozidlo, tím méně použití existuje pro čistě elektrický pohon. Baterie jsou těžké, což zhoršuje dojezd, což se dohání většími bateriemi, což zvyšuje hmotnost, atd.Takže tohle vozidlo bude velmi obskurní a pro většinu účelů nepoužitelné.
Přesněji čistě bateriový. Jo, je to furt takové tažení postrkem, místo vyhledávat aplikace, kde je použití vhodné a tam na tom zapracovat. Města rostou i hromadná doprava v nich. Nabízí se nacpat baterky do trolej-busů, které by jezdily mimo i pod trolejí s dobíjením nebo se dobíjely v zastávkách.
Toto je zajímavý počin.
Prvy urcite nie je - https://en.m.wikipedia.org/wiki/BYD_8TT...
Furt nepokrocili dál než k článku 18560? Vlastně jo sériovým zapojením vznikla "vysokonapetova" baterie, pche
200km, to je teda terno :-D:-D
A kolik si myslíte, že za den najedou třeba popeláři? Nebo pojízdné jeřáby/plošiny dopravního podniku? A kolik se ušetří když nebudou muset kvůli vysypávání popelnic / manipulace s plošinou mít pořád pustěný 10l motor, ale pojedou z baterek...
A kolik tak najely ty elektrododavky, ktere vyrabela deutsche post? Nektere nic. Na to opravdu staci i tuzkova barerie :-D
Tak 200 km není ani pro popeláře a 10l motor popeláři nemají. Dále vám rád připomenu že ten ekektrožebrák by MUSEL být nastartovaný stejně už kvůli hydraulice lisu!
Tolik měla ujet na baterie i elektrická Avia, která ale asi neměla takovou nosnost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.