Plán elektrifikovat „géčko“ není úplnou novinkou, nakonec, prvního konceptu jsme se dočkali už loni na autosalonu v Mnichově. Mercedes-Benz

Plán elektrifikovat „géčko“ není úplnou novinkou, nakonec, prvního konceptu jsme se dočkali už loni na autosalonu v Mnichově. | Mercedes-Benz

Navíc plánovaná výroba je až k roku 2024. Mercedes-Benz

Navíc plánovaná výroba je až k roku 2024. | Mercedes-Benz

Zajímavé je spíše prohlášení, které učinila automobilka v souvislosti s novou revoluční technologií akumulátorů. Mercedes-Benz

Zajímavé je spíše prohlášení, které učinila automobilka v souvislosti s novou revoluční technologií akumulátorů. | Mercedes-Benz

Mohutný offroad s bateriovým pohonem nebude žádná muší váha ani aerodynamika kostky lega mu nijak nepomůže, byť se současnou generací udělal Mercedes-Benz mimořádný krok kupředu. Mercedes-Benz

Mohutný offroad s bateriovým pohonem nebude žádná muší váha ani aerodynamika kostky lega mu nijak nepomůže, byť se současnou generací udělal Mercedes-Benz mimořádný krok kupředu. | Mercedes-Benz

Pokud se automobilka bude držet konceptu, lze očekávat tři elektromotory. Mercedes-Benz

Pokud se automobilka bude držet konceptu, lze očekávat tři elektromotory. | Mercedes-Benz

Takový pohon bude vyžadovat výkonnou baterii, a právě takovou Mercedes-Benz pro EQG plánuje. Mercedes-Benz

Takový pohon bude vyžadovat výkonnou baterii, a právě takovou Mercedes-Benz pro EQG plánuje. | Mercedes-Benz

Jedná se o zcela novou koncepci kalifornského výrobce Sila s továrnou ve Washingtonu. Mercedes-Benz

Jedná se o zcela novou koncepci kalifornského výrobce Sila s továrnou ve Washingtonu. | Mercedes-Benz

Ten se specializuje na nové materiály a nedávno přišel s unikátním řešení v podobě baterie s křemíkovou anodou. Mercedes-Benz

Ten se specializuje na nové materiály a nedávno přišel s unikátním řešení v podobě baterie s křemíkovou anodou. | Mercedes-Benz

Pro zachování vynikajících dovedností v terénu si pravděpodobně ponechá základ s žebřinovým rámem. Mercedes-Benz

Pro zachování vynikajících dovedností v terénu si pravděpodobně ponechá základ s žebřinovým rámem. | Mercedes-Benz

Dle odhadů dokáže tato koncepce zvýšit hustotu energie o 20 až 40 procent na úroveň 800 Wh/l při zachování stejné velikosti. Mercedes-Benz

Dle odhadů dokáže tato koncepce zvýšit hustotu energie o 20 až 40 procent na úroveň 800 Wh/l při zachování stejné velikosti. | Mercedes-Benz

Počínaje modelem EQG se baterie rozšíří i do ostatních členů portfolia. Mercedes-Benz

Počínaje modelem EQG se baterie rozšíří i do ostatních členů portfolia. | Mercedes-Benz

Pravděpodobně ale nepůjde o standardní výbavu. Mercedes-Benz

Pravděpodobně ale nepůjde o standardní výbavu. | Mercedes-Benz

Budeme si za ni muset připlatit v rámci verze s prodlouženým dojezdem. Mercedes-Benz

Budeme si za ni muset připlatit v rámci verze s prodlouženým dojezdem. | Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je pro společnost Sila prvním zákazníkem z oblasti automobilového průmyslu. Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je pro společnost Sila prvním zákazníkem z oblasti automobilového průmyslu. | Mercedes-Benz

V rámci důrazu na ekologickou výrobu bude baterie produkovat za pomoci energie z obnovitelných zdrojů. Mercedes-Benz

V rámci důrazu na ekologickou výrobu bude baterie produkovat za pomoci energie z obnovitelných zdrojů. | Mercedes-Benz

Navíc plánovaná výroba je až k roku 2024. Mercedes-Benz
Zajímavé je spíše prohlášení, které učinila automobilka v souvislosti s novou revoluční technologií akumulátorů. Mercedes-Benz
Mohutný offroad s bateriovým pohonem nebude žádná muší váha ani aerodynamika kostky lega mu nijak nepomůže, byť se současnou generací udělal Mercedes-Benz mimořádný krok kupředu. Mercedes-Benz
Pokud se automobilka bude držet konceptu, lze očekávat tři elektromotory. Mercedes-Benz
15
Fotogalerie

Elektrický Mercedes-Benz EQG přinese bateriovou revoluci. Natěšení zákazníci ale musejí být trpěliví

Ikonická třída G nakonec podlehne trendu elektromobility. Ale nebojte, bude to docela zajímavé a klasická verze ještě nějaký čas vydrží.

Plán elektrifikovat „géčko“ není úplnou novinkou, nakonec, prvního konceptu jsme se dočkali už loni na autosalonu v Mnichově. Navíc plánovaná výroba je až k roku 2024. Zajímavé je spíše prohlášení, které učinila automobilka v souvislosti s novou revoluční technologií akumulátorů.

Velký offroad s bateriovým pohonem nebude žádná muší váha a ani aerodynamika kostky lega mu nijak nepomůže, byť se současnou generací udělal Mercedes-Benz mimořádný krok kupředu. Pro zachování dovedností v terénu si pravděpodobně ponechá základ s žebřinovým rámem. Pokud se automobilka bude držet konceptu, lze očekávat tři elektromotory.

Takový pohon bude vyžadovat výkonnou baterii, a právě takovou Mercedes-Benz pro EQG plánuje. Jedná se o zcela novou koncepci kalifornského výrobce Sila s továrnou ve Washingtonu. Ten se specializuje na nové materiály a nedávno přišel s unikátním řešení v podobě baterie s křemíkovou anodou.

Dle odhadů dokáže tato koncepce zvýšit hustotu energie o 20 až 40 procent na úroveň 800 Wh/l při zachování stejné velikosti. Počínaje modelem EQG se baterie rozšíří i do ostatních členů portfolia. Pravděpodobně ale nepůjde o standardní výbavu. Budete si za ni muset připlatit v rámci verze s prodlouženým dojezdem.

Mercedes-Benz je pro společnost Sila prvním zákazníkem z oblasti automobilového průmyslu. V rámci důrazu na ekologickou výrobu bude baterie produkovat za pomoci energie z obnovitelných zdrojů.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud