Elektrický Mercedes B končí. Nebyl o něj zájem a musí uvolnit místo novinkám

Varianta Mercedesu-Benz třídy B, která umožňovala jízdu pouze na elektrickou energii, byla v prodeji necelé čtyři roky.

Jen necelé čtyři tisíce prodaných exemplářů zaznamenala značka s třícípou hvězdou v případě elektrické varianty své třídy B.

Toto a samozřejmě i nutnost uvolnit výrobní kapacity chystaným modelům zcela nové "elektrické divize EQ", vedlo manažery značky k rozhodnutí o ukončení výroby. Poslední exempláře sjedou z výrobní linky již v průběhu tohoto třetího čtvrtletí, tedy nejpozději na konci září.

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

10 elektromobilů s nejdelším dojezdem. Stále je to málo

Ostatní verze "béčka", tedy například i ta s pohonem na CNG, přitom bude Mercedes vyrábět nadále.

Vůz se v průběhu času stal poměrně málo konkurenceschopným. Stojí totiž přes milion korun (přesně 1 020 030 Kč), přičemž nabízí na dnešní poměry již poměrně skromný dojezd. Podle laboratorního cyklu NEDC je to 200 kilometrů, v běžných jízdních podmínkách samozřejmě méně - kolem 130-150 kilometrů.

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Test Mercedes-Benz S 500 4Matic Coupé: Jedním slovem dokonalost

Přímý nástupce tohoto velkoprostorového modelu s elektrickým pohonem se v dohledné době neobjeví. Přesto bude v dohledné době nabídka elektrických Mercedesů velmi široká.  Značka již oznámila, že do roku 2025 bude představena desítka EQ aut zcela bez spalovacího motoru.

Vůz si můžete prohlédnout v následující fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků