Toto je první elektrický Lotus! Má skoro 2000 koní a je levnější než Bugatti Chiron

11 komentářů

...
17. července • 18:48

První elektroauto, kde tleskám. Uvádějí úžasné parametry. Je to auto pro radost, takže i kdyby byl dojezd při maximálním využití 100km, tak je to ok, tedy pro mě by to bylo ok.

E15
17. července • 19:25

Tak na max výkon by baterie vydržely odhaduju cca 3 minuty, pokud by se dřív neroztavily, jako že roztavily. To jen tak na okraj k těm 100 km... ;-)

...
17. července • 19:38

Maximálním využitím, jsem neměl na mysli, jízdu na maximální výkon. Ani se spalovacím motorem se nejede permanentně naplno.

E15
17. července • 20:18

Tak jasně, ale 100 km to na okruhu (kde taky jinde, že) imho nedá...

iPace
18. července • 9:31

100km na okruhu neda vetsina komercnich "sportovnich" aut, pokud se s nima jede na hrane moznosti, jednoduse maji diky vaze a motoru s naladenim i na dalsi jizdni cykly prilis velkou spotrebu v takovem rezimu jizdy, vesmes jediny okruh kde ta spotreba nebude as takova bude kuprikladu Nardo, kde se nebrzdi a neakceleruje nekolikrat za koloz mnoha zavodu v USA kde se zucastnuje i jista Tesla nazivana autorem Teslarati, se ukazuje ze dojezdy na nabiti a na nadrz jsou u tech aut na kruzich vyrovnane, ale prave cim mene zatacek, tim hure pro elektriky, kuprikladu na Laguna Seca uvadi u dane Tesly (85kWh) dokonce o 2 kola lepsi dojezd v zavodnim tempu nez jaky ma kuprikladu BMW M3, zato na okruhu v Texasu pro Nascar u te Tesly uvadi ze ujede zhruba 2/3 toho co stejne BMW M3 na nadrz, a porovnani maji celkem jasne, obe auta patri stejnemu cloveku a s obouma to zkouseli nekolikrat :-)

...
18. července • 7:33

Většina s tím nepojede naplno a nahraně, takže i kdyby to dalo 2-3 kola na Nürburgringu pak poobědvat a 1-2 kola a domů na přívesu.

Kankunen
17. července • 15:14

Super power banka, jezdit v tom nikdo nebude, tak snad se to bude dát zapojit k fotovoltaice na vyrovnání špiček.

kolkyno
17. července • 12:21

neveril som ze to napisem, ale uz od rana inde som tak urobil. Vdaka Geely za prachy! Dufam ze to bude po rokoch sice uz nie s 1,8L motorom Toyota velmi zabavne auto... Som fanusikom tejto znacky najviac mam rad Elise, Exige. Som zvedavy na realnu akceleraciu, hoc viem ze to nie je len o porovnavani "kto ma vacsieho" :-D Niektore dizajnove prvky kopiruju viacero znamych supersportov, ale tak je to osvedcena aerodynamika a snad nikto neocakaval ze teraz Lotus spravi hypersport s telom exige ci evory a pod B-]

Kuk Vykuk
17. července • 12:08

Přemalujte to na žluto, je to děravý jak ementál a čudliků to má jak nasráno. :-DB-]

Kuk Vykuk
17. července • 11:59

Co se to děje, Autorevue píše o elektromobilu, že je to bomba? :-D:-D:-D

G
17. července • 19:24

Protože není od Tesly..:-D

Doporučujeme

Články odjinud