Toto je první elektrický Lotus! Má skoro 2000 koní a je levnější než Bugatti Chiron

kuk  |  17. 07. 2019 11:59

Co se to děje, Autorevue píše o elektromobilu, že je to bomba?

Odpovědět  |   | 
G  |  17. 07. 2019 19:24

Protože není od Tesly..

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 07. 2019 12:08

Přemalujte to na žluto, je to děravý jak ementál a čudliků to má jak nasráno.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 07. 2019 12:21

neveril som ze to napisem, ale uz od rana inde som tak urobil. Vdaka Geely za prachy! Dufam ze to bude po rokoch sice uz nie s 1,8L motorom Toyota velmi zabavne auto... Som fanusikom tejto znacky najviac mam rad Elise, Exige. Som zvedavy na realnu akceleraciu, hoc viem ze to nie je len o porovnavani "kto ma vacsieho" Niektore dizajnove prvky kopiruju viacero znamych supersportov, ale tak je to osvedcena aerodynamika a snad nikto neocakaval ze teraz Lotus spravi hypersport s telom exige ci evory a pod

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 07. 2019 15:14

Super power banka, jezdit v tom nikdo nebude, tak snad se to bude dát zapojit k fotovoltaice na vyrovnání špiček.

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 07. 2019 18:48

První elektroauto, kde tleskám. Uvádějí úžasné parametry. Je to auto pro radost, takže i kdyby byl dojezd při maximálním využití 100km, tak je to ok, tedy pro mě by to bylo ok.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 07. 2019 19:25

Tak na max výkon by baterie vydržely odhaduju cca 3 minuty, pokud by se dřív neroztavily, jako že roztavily. To jen tak na okraj k těm 100 km...

Odpovědět  |   | 
...  |  17. 07. 2019 19:38

Maximálním využitím, jsem neměl na mysli, jízdu na maximální výkon. Ani se spalovacím motorem se nejede permanentně naplno.

Odpovědět  |   | 
E15  |  17. 07. 2019 20:18

Tak jasně, ale 100 km to na okruhu (kde taky jinde, že) imho nedá...

Odpovědět  |   | 
...  |  18. 07. 2019 07:33

Většina s tím nepojede naplno a nahraně, takže i kdyby to dalo 2-3 kola na Nürburgringu pak poobědvat a 1-2 kola a domů na přívesu.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 07. 2019 09:31

100km na okruhu neda vetsina komercnich "sportovnich" aut, pokud se s nima jede na hrane moznosti, jednoduse maji diky vaze a motoru s naladenim i na dalsi jizdni cykly prilis velkou spotrebu v takovem rezimu jizdy, vesmes jediny okruh kde ta spotreba nebude as takova bude kuprikladu Nardo, kde se nebrzdi a neakceleruje nekolikrat za kolo

z mnoha zavodu v USA kde se zucastnuje i jista Tesla nazivana autorem Teslarati, se ukazuje ze dojezdy na nabiti a na nadrz jsou u tech aut na kruzich vyrovnane, ale prave cim mene zatacek, tim hure pro elektriky, kuprikladu na Laguna Seca uvadi u dane Tesly (85kWh) dokonce o 2 kola lepsi dojezd v zavodnim tempu nez jaky ma kuprikladu BMW M3, zato na okruhu v Texasu pro Nascar u te Tesly uvadi ze ujede zhruba 2/3 toho co stejne BMW M3 na nadrz, a porovnani maji celkem jasne, obe auta patri stejnemu cloveku a s obouma to zkouseli nekolikrat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 86 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A