Proč PSA furt rozhazuje za koncepty. Napřed je nutné vyvinout baterky a pak půjdou elektroauta na odbyt sama.
Vyvoj konceptu posouva vpred cele (a navazne) odvetvi bez ohledu na pohon a pokud by vsichni cekali jen na baterie, tak by se klidne mohlo stat, ze az je budeme mit, zacali by prvni elektromobily teprve prekonavat prvni detske nemoci atp. On totiz vyvoj, testovani, homologace atp neco trva...
Tak z toho bych určité strach neměl. Mimo pohon je prakticky vše ostatní pro elektromobily plně k dispozici z vývoje klasických aut
Jasne, treba problem nehlucnosti, rekuperace, nova koncepce energ. distribuce, nova koncepce osobni/hromadne dopravy obecne, autonomni rizeni atp... vsechno davno zmakly ;-)
bzz: ano máš pravdu, nehlučnost je vyřešena generátory zvuku a rekuperace funguje bez problémů (až na ty baterky),. koncepce distribuce energie tu není protože nikdo dnes neví jeslti budou auta na baterky nebo na vodík nebo na cokoliv jiného když doteď nic z toho seriózne nefunguje totéž platí pro hromadnou dopravu. Autonomní řízení nemá nic společného s druhem motoru, taháš to sem jen proto že nemáš lepší argumenty nebo víš něco co my ne ?
Ale právě ten pohon (a nejsou to jen baterky) je nejdůležitější částí. A na druhém místě je pevná a lehká karoserie, což se vyvíjí v těchto obdobích, třeba i přes hybridy. Takže až přijdou ty vaše vysněné superbaterky, budou zároveň konstrukce aut o světelné roky dále, než kdyby s tím všichni čekali na vývoj zdrojů energie... Nemluvě o tom, že bez poptávky není nabídka a nikdo by nevyvíjel baterky, kdyby je nebylo kam dát.Ale proč to vlastně vysvětluju dětem?
mpolan: nevím jak děti ale my dospělí víme, že elektropohon je celkem vymyšlený. Synchronní i asynchronní motory jsou na velmi vysoké úrovni, řídicí elektronika také a mechanické převody jakbysmet. Auta se odlehčují a zpevňují v poslední době asi všechny bez ohledu na způsob pohonu. A co se týká poptávky po bateriích, nemyslím že elektromobily byly jediné možné uplatnění kvalitních akumulátorů, existuje přece spousta elektronických zařízení životně závislých na akumulátorech které se pro ně vyvíjejí bez ohledu na nějaká auta. Souhlasím ale že elektromobily můžou tuhle oblast rychleji popostrčit dopředu, bohužel ale je to tempo stále zoufale pomalé
Tohle se ale týká všech, nejen PSA
těch 450 km dojezdu je překlep nebo vtip ?
Reálnější max. dojezd by mohl být snad 150km (při dané kapacitě baterky)? Pokud ovšem nepočítají těch 450km jako 150km na baterku + dalších 300km na laně za jiným elektromobilem (že by Teslou?). ;-)
To je jen současné trendy číslo :-)Už sis mohl zvyknout, že pravda je tabu.
Já musím uznat, že tohle číslo je vymyšlené velice mazaně. Je tak akorát. Není příliš malé, aby vzbuzovalo nedůvěru. Není přehnaně velké, aby vypadalo podezřele. A je i pěkné na pohled. Prostě dobrá práce :-)
Nesmysl, podezřele by to přestalo vypadat snad jen s dvojkou na začátku. S pouhými 30kWh bude i 250 km dojezdu už velký úspěch. Bavíme se o reálných hodnotách, ne co si vylžou v laboratoři
Ptal ses, jestli je to překlep, nebo vtip. Ani jedno, je to úmyslná lež výrobce. Reklamština, pohádka pro zákazníky.
Jo, bylo mi sice divné za co jsem dostal ty mínusy ale souhlasím, je to úmyslná lež
Lidi úplně blbí nejsou, ale lhát si nechají hodně a často to i očekávají. Nechtějí slyšet realitu, ale hezkou lež. A tady v tom případě jde o nalákání důvěřivců, ne o reálné hodnoty.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.