Elektrický kabriolet Peugeot Fractal míří do Frankfurtu

Seznam kapitol
  1. Peugeot Fractal
  2. Fotogalerie: Peugeot Fractal

Koncept Peugeot Fractal naznačuje, kudy by se mohla francouzská automobilka ubírat se svými sportovními auty. I když do sériové výroby se Fractal nedostane, Peugeot si hraje s myšlenkou kompaktního kupé a také kabrioletu s elektrickým nebo hybridním pohonem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nahradí někdy v dohledné době podobně střižený kompaktní kabriolet modely 206 CC a 308 CC? Uvidíme, francouzská automobilka to úplně nevylučuje

Peugeot Fractal dostal dva elektromotory, každý má výkon 75 kW (102 koní) a pohání jednu nápravu. Díky tomu koncept funguje jako čtyřkolka. Energii elektromotory berou z centrálně umístěného akumulátoru, který má kapacitu 30 kWh a umožňuje dojezd až 450 km na jedno nabití.

Peugeot má také virtuální supersport Vision Gran Turismo

Peugeot má také virtuální supersport Vision Gran Turismo

Koncept Peugeot Fractal je na poměry elektromobilů velmi lehký, váží jen 1000 kg. Není divu, že akceleraci 0-100 km/h zvládne za 6,8 sekundy. Převisy jsou krátké, na délku auto měří jen 3,8 metru. Zajímavostí je použití vzduchového podvozku, který mění světlou výšku v rozmězi 7 až 11 cm.

Peugeot si skutečně vyhrál i s interiérem, kde je použito 80 % dílů vytvořených na 3D tiskárně. I když se nepředpokládá, že se podobný interiér dostane do sériové výroby, některé detaily by se mohly v příští Peugeotech objevit. Například některé použité displeje nebo rozvržení ovládacích prvků má docela slušnou šanci na výrobu.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Peugeot Fractal
  2. Fotogalerie: Peugeot Fractal
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků