Elektrický Ioniq 5 se začal odhalovat. Má osobitý styl a parametry hot-hatche

Vóša  |  13. 01. 2021 10:16

elektrický kundaj..

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 01. 2021 10:25

Pokud jde o elektromobily asi bych se Hyundaji moc nevysmíval

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 11:25

Problém budem mít my až si je budem muset koupit až na trhu nebudou spalováky mimo ojetin.Kvapem se 2030 blíží.

Odpovědět  |   | 
orgasmic  |  13. 01. 2021 12:45

To dřív zkolabuje energetická síť

Odpovědět  |   | 

V pátek jsme měli na mále.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 01. 2021 12:55

To nedopadne. Po prvních několika panevropských blackoutech a pár zelených bezmozcích na kandelábrech bude zařazena zpátečka.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 01. 2021 08:09

Kéž by.Stačí euro7 co vyřadí hodně motorů.

Odpovědět  |   | 
emkejx  |  14. 01. 2021 12:00

vtedy vam uz bude dobry aj ten Accent a Sonata!

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  16. 01. 2021 18:13

Nejen elektromobilům.
Nejspolehlivější značkou aut je 1.KIA = Hyundai😉
Zaměření společnosti na spolehlivost by nemělo být žádným překvapením, modely Kia jsou vybaveny pokročilými bezpečnostními systémy, včetně zabránění kolizi, autonomního nouzového brzdění a řízení stability vozidla.

2.Hyundai!😊
Proč tak dobré umístění v žebříčku spolehlivosti automobilu? Tedy, Hyundai je jediná automobilová společnost, která vyrábí vlastní ocel s velmi vysokou pevností. Automobilka také vyrábí vůz Genesis, jeden z nejbezpečnějších automobilů na světě.

Toyota je až 9. BMW 10.😂
Šokující je, že bylo poškozeno 33,79% ze všech analyzovaných modelů Toyota.
https://vezpetnemzrcatku.cz/v-carvertical-hledali-nej... ... ...

Odpovědět  |   | 
Abc  |  13. 01. 2021 14:27

Kundaj jses leda ty.

Odpovědět  |   | 
Kóta  |  13. 01. 2021 10:43

Pokud bude cena pod mega, tak s těmito parametry pecka.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  13. 01. 2021 19:15

Pokud to neni jen dalsi imaginarni auto a finalni ,pokud vubec,tak bude stejne tragicke jako vsechno od H-K .Auto shori jeste v salonu a pokud nahodou ne,tak kapacita baterie po zaruce spadne na 40 procent,dojezd prd . Jen dalsi z pokusu,neuspesnych pokusu o neco solidniho.
Z hovna karabac neupletes. Jenze tohle H-K pochopit nechce a vlastne ani nemuze.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  14. 01. 2021 09:59

Jediný kdo to nepochopil je Toyota

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 10:59

Toyota pochopila situaci lepe,nez ostatni . Dotahuje automobily k dokonale spolehlivosti a i proto je zdrzenliva a nenabizi neco,co neni bezpecne a spolehlive.
EV hori kdekomu,jsou nebezpecne a dojezdy smesne za nehorazne penize.
Rok 2021 je rokem Toyota EV - BZ -beyond zero tomu Toyota interne rika.
Spadne hodne lidem celist az na zem .
Nepotrebuje se predvadet obrazky ,nakresy ,nejakym imaginarnim autem,ktere ve vysledku ani nespatri svetlo sveta. Jen prazdne gesta a show off .
Jejich precizni strategie funguje mnoho a mnoho dekad. Proto je nejlepsi.

Odpovědět  |   | 
Horác  |  14. 01. 2021 18:13

Toyota (Lexus) utrpěla na pověsti výroby vysoce kvalitních a spolehlivých vozidel. Tisíce stížností se objevily u federálních regulačních orgánů od řidičů, kteří uvedli, že jejich vozidla vyrobená společností Toyota náhle zrychlila. V dubnu vláda uložila společnosti Toyota pokutu rekordních 16,4 milionu dolarů za příliš dlouhé čekání na zahájení svolávání. Stížnosti se váží k nejméně 93 úmrtím!
https://www.nytimes.com/2010/09/19/business/19aut... ...

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 19:12

Celá pravda o tom údajném zrychlování

https://byznys.ihned.cz/c1-50672450-toyota-dal-re...

Odpovědět  |   | 
Horác  |  14. 01. 2021 19:28

A co jako? Článek to jen potvrzuje.

Citace:
Toyota se nadále brání před hromadnými žalobami podanými majiteli Toyoty a příbuznými lidí, kteří zahynuli při nehodách, které údajně vznikly v důsledku náhlého zrychlení. Pokud společnost prohraje, mohla by čelit miliardovým závazkům.
https://www.nytimes.com/2010/09/19/business/19aut... ...

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 19:13

Hyundaj vyfasoval jen pro jedno z provineni pokutu 210 milionu dolaru,frajere Horaci.

Odpovědět  |   | 
Max  |  14. 01. 2021 10:39

Tohle je megazajímave z několika důvodů - pokud ty paramtery budou pravdivé a cena konkurenceschopná (hyundai už ukázal že optimální elektropohon umí), pak má velký problém VW s relativně nezajímavým ID.3, má problém Tesla s Modelem 3 kde zkrátka spousta lidí váhá kvůli obavám o kvalitu a digital only způsobu prodeje kterej v situaci ztráty důvěry prostě funguje hůř.

Odpovědět  |   | 
fri  |  14. 01. 2021 11:20

Já bych řekl že Tesla je jiný svět než Ioniq.
Tesla 3 je o třídu větší, od dvě třídy výkonnější a adekvátně tomu dražší.
Mimochodem, v premiové střední třídě (možná se někteří ušklíbnou když si vezmou 5 let staré články o teslách vyrobených v USA, ale realita je dnes lepší a kupci premie nemají s koupí tesly problém) se loni U NÁS prodalo více T3 než audi A4 a MB C. Překonalo ji jen BMW 3

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 01. 2021 11:24

Problém je že elektro stojí přes 800tisíc a normální 400-500.V nákladech na provoz za 10let(15tkm-rok) se to možná srovná ale nesmí ty baterky odejít-viděl bych to na maximální záruku a pak vyměnit za nové.Záleží na stylu dobíjení a vybití baterek.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 12:36

H pouziva vsechno co mozna nejlevnejsi ,ale musi to pokryt alespon zaruku. Na baterie bude specialni klauzule,to jsem si jist. Ioniq bude samostatna divize, takze problemy,reklamace, atd . H resit nebude. Bude to hazet do kose i se zakazniky,tak jak to praktikuje uz ted. Soudy ho musi dohnat k zodpovednosti. Ubohost.
Na tu bidu a levne reseni v kombinaci s levnymi materialy je to predrazene az,az.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  14. 01. 2021 13:55

Je třeba si důkladně přečíst návod k obsluze aby to nedopadlo jak u tsi(benzín v oleji-normální po městě) a správném používání vozidla ala vyjádření servisu.Pro lepší výdrž baterií bude něco jako:nejezdit v zimě,nepoužívat rychlonabijení a nabíjet na max 80 procent jinak záruka v hajzlu.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 14:20

A velice malilinkatym pismem bude nekde v rohu napsano,ze baterie je na 1000 nabijecich cyklu a hotovo .

Odpovědět  |   | 
Horác  |  14. 01. 2021 18:42

Než příště začneš o hjundaji blít, tak si o něm něco nastuduj. Konglomerát Hyundai vlastní automobilové značky Hyundai, Genesis, Ioniq, KIA. Takže za všechny tyto značky vrcholně zodpovídá.
Další tvé nesmysly nemá cenu komentovat.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 19:07

Konglomerat - velice spravne.
Neochotou zodpovidat za cokoliv ,to je Hyundai ,tim je znam po celem svete.
Soudni spory,pokuty , atd. .... to je fakt,ktery nevyvratis.
Jedina automobilka s mafianskym zpusobem vedeni,korupce,vydirani a nejvetsi sef odsouzen pro korupci. Fakt,ktery nevyvratis.
Nikdo nechce s Hyundai spolupracovat na verejne urovni,nikdo nechce byt s hyundai spojovan. Posledni podvodna akce Hyundai s Apple - museli se omluvit a veskere informace ztahnout- Apple nesmel figurovat v jedinem prohlaseni Hyundai - nechce mit posramocenou povest .
V domaci Korei je Hyundai v nemilosti,Samsung mu prebira jednu zakazku za druhou a ostatni firmy se spojuji a berou zbytek zakazek. Vlada Korei vydala prikaz k provereni EV Kona,horely ,protoze Hyundai nemel vubec zajem cokoliv resit.
Otrokarske manyry a potlacovani lidskych prav- tovarna v Nosovicich, urady uz to resi.
Takze co mi chces tady o takovem povlu vykladat. Blijes akorat ty a to dost mimo misu,kamarade .

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 19:16

A '' TOYOTA '' DAL VLADNE SVETU AUT A TY S TIM NIC NENADELAS HLOUPY HORACI

Odpovědět  |   | 
Horác  |  14. 01. 2021 20:00

Ty jsi dobrý pacoš...
Co jsem psal o Toyotě, jsou jasná fakta doložená důkazy v minulém odkazu. Tak se uklidni.
A jestli chceš, tak tě zavalím odkazy na prasárny Toyoty. Jelikož mi nesaháš ani k nehtům u malíčků u nohou, a nehodlám trávit čas na netu jako ty - fanatický závislák, který nic jiného nedělá a nikdy nic jiného nedokáže, protože je absolutní nula, tak se tebou nehodlám zabývat.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 20:59

Ano Horáci,jsem nula a nikdy nic jsem nedokázal a proto si můžu dělat co chci,kdy chci,kde chci a s kým chci.
Tomu se říká nezávislost.
Tomu se říká žít.
Tak se měj Horáci a dodrž slib a už sem na web nechoď.

Odpovědět  |   | 
Horác  |  14. 01. 2021 21:13

To jsi na velkém omylu. Nikdo si nemůže dělat co chce, ani ty ne. Pleteš si demokracii s anarchií.
Neumíš číst, lžeš, každého posíláš někam, jsi prostě k ničemu. Nepsal jsem, že sem chodit nebudu.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 23:49

Ale já si dělám jen to,co chci a kdy chci.
Tak zítra pěkně do rachoty, někdo makat musí...
Pracuj pilně a třeba si jednou budeš moci novou Toyotu koupit.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 23:57

Jsi stejná nula jako podvodné Hyundai. Jen plná huba lži a překroucených frází

Chery Kang z CNBC uvedla, že zástupce společnosti Hyundai odhalil, že Apple jedná s řadou světových výrobců automobilů, včetně Hyundai Motor. Jelikož jsou diskuse v rané fázi, podle zprávy CNBS nebylo nic rozhodnuto.

Hyundai vydal prohlášení, ve kterém uvedl, že „Apple a Hyundai jsou v diskusích, ale jsou v rané fázi a nic nebylo rozhodnuto.“ Toto prohlášení bylo později revidováno, nejprve říkalo, že hovoří s řadou společností o propojení elektromobilů, včetně Apple. Pozdější verze odstranila zmínku o Apple z prohlášení.

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  16. 01. 2021 20:09
/™\  |  16. 01. 2021 21:13

To vis ze jo . Apple vykazal hujdu do patricnych mezi.
Jen si pocti zahranicni tisk ,ty ubozaku .
Ceskymac, web s oznacenim neduveryhodny- konspiracni teorie.
Ale ty tomu veris,samosebou,ze ano. Neco jako ty -bezmozek

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 46 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 78 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika