Elektrický Ford F-150 poprvé v akci. Pracant se nebojí ani vagónů o hmotnosti 453 tun

Emanuel  |  24. 07. 2019 17:40

Skôr ma udivuje koľko vydržalo to lano

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  24. 07. 2019 18:05

Mě ani ne. Aspoň to hezky ukazuje, že ačkoli to váží přes 450 tun, na tažení je potřebná síla mnohem, mnohem nižší. Zvlášť když to jede po kolejích, kde jsou odpory menší, než s gumou na asfaltu.

Ale jako výkon pořád pěkný, to zase jo.

Odpovědět  |   | 
Rolandyno  |  25. 07. 2019 06:39

Tak to lano musí byť tak pevné, aby udržalo ťažné auto, nie bremeno. Ak sa neutrhne zapriahnuté o pevný bod, tak sa neutrhne nikdy. Nezáleží na váhe bremena ani na výkone auta. Záleží od priľnavosti pneu a od hmotnosti auta. Čím je ťažšie, tým väčšou silou dokáže potiahnuť. Takže hádam by stačilo ťažné lano, ktoré má v povinnej výbave, silnejšie netreba.

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 07. 2019 09:27

Ono se říká, že když člověk ví jak na to, pruměrnej chlap utlačí po rovině prázdnej vagón, zároveň by to měla být síla asi 6x menší než po asfaltu. Ale i tak je to 100 tun po asfaltu.. A když jsem se díval jak ten vlak brzdil, tak pokud vzadu neměli někoho kdo to dobrzďoval, tak to ztrácelo celkem rychle a síla by musela být solidní...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 07. 2019 18:50

Když jsou ty elekrovozy takoví hypertahači, pak nechápu, proč má Honda CRV s elektomotorem 135 kW na kouli jen 750 kg...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  24. 07. 2019 19:16

A na tom Fordu je nálepka u koule 450 tun nebo co?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 07. 2019 09:17

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

včera | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 6 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro