Elektrický Ford F-150 poprvé v akci. Pracant se nebojí ani vagónů o hmotnosti 453 tun

7 komentářů

Peter
26. července • 9:17

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

E15
24. července • 18:50

Když jsou ty elekrovozy takoví hypertahači, pak nechápu, proč má Honda CRV s elektomotorem 135 kW na kouli jen 750 kg...

Wonn
24. července • 19:16

A na tom Fordu je nálepka u koule 450 tun nebo co?

Emanuel
24. července • 17:40

Skôr ma udivuje koľko vydržalo to lano :-O

Rolandyno
25. července • 6:39

Tak to lano musí byť tak pevné, aby udržalo ťažné auto, nie bremeno. Ak sa neutrhne zapriahnuté o pevný bod, tak sa neutrhne nikdy. Nezáleží na váhe bremena ani na výkone auta. Záleží od priľnavosti pneu a od hmotnosti auta. Čím je ťažšie, tým väčšou silou dokáže potiahnuť. Takže hádam by stačilo ťažné lano, ktoré má v povinnej výbave, silnejšie netreba.

komik
25. července • 9:27

Ono se říká, že když člověk ví jak na to, pruměrnej chlap utlačí po rovině prázdnej vagón, zároveň by to měla být síla asi 6x menší než po asfaltu. Ale i tak je to 100 tun po asfaltu.. A když jsem se díval jak ten vlak brzdil, tak pokud vzadu neměli někoho kdo to dobrzďoval, tak to ztrácelo celkem rychle a síla by musela být solidní...

Wonn
24. července • 18:05

Mě ani ne. Aspoň to hezky ukazuje, že ačkoli to váží přes 450 tun, na tažení je potřebná síla mnohem, mnohem nižší. Zvlášť když to jede po kolejích, kde jsou odpory menší, než s gumou na asfaltu. Ale jako výkon pořád pěkný, to zase jo.

Doporučujeme

Články odjinud