Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...
Když jsou ty elekrovozy takoví hypertahači, pak nechápu, proč má Honda CRV s elektomotorem 135 kW na kouli jen 750 kg...
A na tom Fordu je nálepka u koule 450 tun nebo co?
Skôr ma udivuje koľko vydržalo to lano :-O
Tak to lano musí byť tak pevné, aby udržalo ťažné auto, nie bremeno. Ak sa neutrhne zapriahnuté o pevný bod, tak sa neutrhne nikdy. Nezáleží na váhe bremena ani na výkone auta. Záleží od priľnavosti pneu a od hmotnosti auta. Čím je ťažšie, tým väčšou silou dokáže potiahnuť. Takže hádam by stačilo ťažné lano, ktoré má v povinnej výbave, silnejšie netreba.
Ono se říká, že když člověk ví jak na to, pruměrnej chlap utlačí po rovině prázdnej vagón, zároveň by to měla být síla asi 6x menší než po asfaltu. Ale i tak je to 100 tun po asfaltu.. A když jsem se díval jak ten vlak brzdil, tak pokud vzadu neměli někoho kdo to dobrzďoval, tak to ztrácelo celkem rychle a síla by musela být solidní...
Mě ani ne. Aspoň to hezky ukazuje, že ačkoli to váží přes 450 tun, na tažení je potřebná síla mnohem, mnohem nižší. Zvlášť když to jede po kolejích, kde jsou odpory menší, než s gumou na asfaltu. Ale jako výkon pořád pěkný, to zase jo.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.