Elektrický Ford F-150 poprvé v akci. Pracant se nebojí ani vagónů o hmotnosti 453 tun

Emanuel  |  24. 07. 2019 17:40

Skôr ma udivuje koľko vydržalo to lano

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  24. 07. 2019 18:05

Mě ani ne. Aspoň to hezky ukazuje, že ačkoli to váží přes 450 tun, na tažení je potřebná síla mnohem, mnohem nižší. Zvlášť když to jede po kolejích, kde jsou odpory menší, než s gumou na asfaltu.

Ale jako výkon pořád pěkný, to zase jo.

Odpovědět  |   | 
Rolandyno  |  25. 07. 2019 06:39

Tak to lano musí byť tak pevné, aby udržalo ťažné auto, nie bremeno. Ak sa neutrhne zapriahnuté o pevný bod, tak sa neutrhne nikdy. Nezáleží na váhe bremena ani na výkone auta. Záleží od priľnavosti pneu a od hmotnosti auta. Čím je ťažšie, tým väčšou silou dokáže potiahnuť. Takže hádam by stačilo ťažné lano, ktoré má v povinnej výbave, silnejšie netreba.

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 07. 2019 09:27

Ono se říká, že když člověk ví jak na to, pruměrnej chlap utlačí po rovině prázdnej vagón, zároveň by to měla být síla asi 6x menší než po asfaltu. Ale i tak je to 100 tun po asfaltu.. A když jsem se díval jak ten vlak brzdil, tak pokud vzadu neměli někoho kdo to dobrzďoval, tak to ztrácelo celkem rychle a síla by musela být solidní...

Odpovědět  |   | 
E15  |  24. 07. 2019 18:50

Když jsou ty elekrovozy takoví hypertahači, pak nechápu, proč má Honda CRV s elektomotorem 135 kW na kouli jen 750 kg...

Odpovědět  |   | 
Wonn  |  24. 07. 2019 19:16

A na tom Fordu je nálepka u koule 450 tun nebo co?

Odpovědět  |   | 
Peter  |  26. 07. 2019 09:17

Ford Novinky na 1nom mieste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 34 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A