Fiat 500e se oficiálně představil v tomto březnu. Nová generace elektrického městského vozu se vyrábí v Turíně, zatímco původní verze vozu se  spalovacími a hybridními motorizacemi se stále vyrábí v Polsku . Fiat 500e má jeden elektromotor o výkonu 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh. Zdroj: Fiat

Fiat 500e se oficiálně představil v tomto březnu. Nová generace elektrického městského vozu se vyrábí v Turíně, zatímco původní verze vozu se spalovacími a hybridními motorizacemi se stále vyrábí v Polsku. Fiat 500e má jeden elektromotor o výkonu 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh. | Zdroj: Fiat

To mu stačí k ujetí až 320 kilometrů na jedno nabití. Stovku pokoří za 9 vteřin a maximálně dosáhne 150 km/h. S nabíječkou o výkonu 85 kW je pak možné baterii nabít na 80 % kapacity za 35 minut. Fiat 500e dorazil do Česka ve verzi la Prima, kterou můžete mít jako hatchback s prosklenou střechou či jako kabriolet. Zdroj: Fiat

To mu stačí k ujetí až 320 kilometrů na jedno nabití. Stovku pokoří za 9 vteřin a maximálně dosáhne 150 km/h. S nabíječkou o výkonu 85 kW je pak možné baterii nabít na 80 % kapacity za 35 minut. Fiat 500e dorazil do Česka ve verzi la Prima, kterou můžete mít jako hatchback s prosklenou střechou či jako kabriolet. | Zdroj: Fiat

 Hatchback vyjde na nejméně 899.900 Kč , kabriolet začíná na  977.900 Kč . Ve standardní výbavě najdete třeba Full LED přední světlomety, infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s navigací, autonomní řízení 2. úrovně, 7palcový digitální přístrojový štít či v případě kabrioletu plátěnou střechou s monogramem automobilky. Zdroj: Fiat

Hatchback vyjde na nejméně 899.900 Kč, kabriolet začíná na 977.900 Kč. Ve standardní výbavě najdete třeba Full LED přední světlomety, infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s navigací, autonomní řízení 2. úrovně, 7palcový digitální přístrojový štít či v případě kabrioletu plátěnou střechou s monogramem automobilky. | Zdroj: Fiat

Kola dostanete vždy 17palcová. Základní barva je šedá, za dva odstíny modré si připlatíte. V komfortní výbavě nechybí třeba automatická klimatizace, ale třeba elektricky ovládaná sedadla se vůbec nenabízejí. Přední sedadla však lze za příplatek 5500 Kč vybavit funkcí vyhřívání. Zdroj: Fiat

Kola dostanete vždy 17palcová. Základní barva je šedá, za dva odstíny modré si připlatíte. V komfortní výbavě nechybí třeba automatická klimatizace, ale třeba elektricky ovládaná sedadla se vůbec nenabízejí. Přední sedadla však lze za příplatek 5500 Kč vybavit funkcí vyhřívání. | Zdroj: Fiat

S takovou cenovkou není Fiat 500e rozhodně pro každého. Razí stejnou filozofii malé městské stylovky, jako třeba Honda e, která vyjde v základní výbavě na 899.900 Kč.  Zdroj: Fiat

S takovou cenovkou není Fiat 500e rozhodně pro každého. Razí stejnou filozofii malé městské stylovky, jako třeba Honda e, která vyjde v základní výbavě na 899.900 Kč.  | Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

Zhruba sedm měsíců po premiéře zbrusu  nového elektrického Fiatu 500e  přichází italská značka s další karosářskou variantou, která má městskému vozítku zajistit o něco praktičtější schopnosti. Zdroj: Fiat

Zhruba sedm měsíců po premiéře zbrusu nového elektrického Fiatu 500e přichází italská značka s další karosářskou variantou, která má městskému vozítku zajistit o něco praktičtější schopnosti. | Zdroj: Fiat

Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam. Zdroj: Fiat

Novinka označená 500e 3+1 vlastně zcela popisuje myšlení Fiatu. K původním třem dveřím modelu totiž inženýři přidali jedny malé dveře na straně spolujezdce, ano pouze tam. | Zdroj: Fiat

Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. Zdroj: Fiat

Rozměry elektrické „pětistovky“ se nemění, konfigurace interiéru je rovněž identická, pouze tedy verze 3+1 zajišťuje ze strany spolujezdce snazší přístup na druhou řadu sedadel. | Zdroj: Fiat

Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování. Zdroj: Fiat

Otevírání je řešeno stejně jako například u Mazdy RX-8, kdy se dveře otevírají proti sobě. Fiat říká, že praktičtější verze je zaměřena na rodiny a jednoduše lidi, kteří mají během dne plno věci k zařizování. | Zdroj: Fiat

Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. Zdroj: Fiat

Ačkoliv přidávají vozu dalších 30 kg navíc, podle automobilky nemají extra dveře elektrickému Fiatu zasahovat do jízdních vlastností ani zvyšovat jeho spotřebu elektřiny. | Zdroj: Fiat

Pohonné ústrojí zůstává beze změn, takže i 500e 3+1 pohání jeden elektromotor o síle 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh, zajišťující dojezd až 320 km (WLTP). Zdroj: Fiat

Pohonné ústrojí zůstává beze změn, takže i 500e 3+1 pohání jeden elektromotor o síle 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh, zajišťující dojezd až 320 km (WLTP). | Zdroj: Fiat

Společně s uvedením varianty 3+1 nicméně Fiat rozšiřuje nabídku elektromobilu o další specifikaci ústrojí. Zdroj: Fiat

Společně s uvedením varianty 3+1 nicméně Fiat rozšiřuje nabídku elektromobilu o další specifikaci ústrojí. | Zdroj: Fiat

Základem 500e tak bude nyní verze Action s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 koní) a menší baterií o kapacitě 23,8kWh pro dojezd okolo 180 km. Zdroj: Fiat

Základem 500e tak bude nyní verze Action s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 koní) a menší baterií o kapacitě 23,8kWh pro dojezd okolo 180 km. | Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

 Zdroj: Fiat

| Zdroj: Fiat

To mu stačí k ujetí až 320 kilometrů na jedno nabití. Stovku pokoří za 9 vteřin a maximálně dosáhne 150 km/h. S nabíječkou o výkonu 85 kW je pak možné baterii nabít na 80 % kapacity za 35 minut. Fiat 500e dorazil do Česka ve verzi la Prima, kterou můžete mít jako hatchback s prosklenou střechou či jako kabriolet. Zdroj: Fiat
 Hatchback vyjde na nejméně 899.900 Kč , kabriolet začíná na  977.900 Kč . Ve standardní výbavě najdete třeba Full LED přední světlomety, infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s navigací, autonomní řízení 2. úrovně, 7palcový digitální přístrojový štít či v případě kabrioletu plátěnou střechou s monogramem automobilky. Zdroj: Fiat
Kola dostanete vždy 17palcová. Základní barva je šedá, za dva odstíny modré si připlatíte. V komfortní výbavě nechybí třeba automatická klimatizace, ale třeba elektricky ovládaná sedadla se vůbec nenabízejí. Přední sedadla však lze za příplatek 5500 Kč vybavit funkcí vyhřívání. Zdroj: Fiat
S takovou cenovkou není Fiat 500e rozhodně pro každého. Razí stejnou filozofii malé městské stylovky, jako třeba Honda e, která vyjde v základní výbavě na 899.900 Kč.  Zdroj: Fiat
27
Fotogalerie

Elektrický Fiat 500e má české ceny. Svou krásu a styl rozhodně nedá za málo

Městská stylovka pro vyvolené. I tak by se dal popsat nový Fiat 500e. S cenovkou téměř milion korun na to má právo.

Fiat 500e se oficiálně představil v březnu. Nová generace elektrického městského vozu se vyrábí v Turíně, zatímco původní verze vozu se spalovacími a hybridními motorizacemi se stále vyrábí v Polsku. Fiat 500e má jeden elektromotor o výkonu 87 kW (118 koní), který pracuje s bateriovým modulem o kapacitě 42 kWh.

Akumulátor stačí k ujetí až 320 kilometrů na jedno nabití. Stovku vůz pokoří za 9 vteřin a maximálně dosáhne na 150 km/h. S nabíječkou o výkonu 85 kW je pak možné baterii nabít na 80 % kapacity za 35 minut. Fiat 500e dorazil do Česka ve verzi la Prima, kterou můžete mít jako hatchback s prosklenou střechou či jako kabriolet.

Hatchback vyjde na nejméně 899.900 Kč, kabriolet začíná na 977.900 Kč. Ve standardní výbavě najdete třeba Full LED přední světlomety, infotainment s úhlopříčkou 10,25“ s navigací, autonomní řízení 2. úrovně, 7palcový digitální přístrojový štít či v případě kabrioletu plátěnou střechou s monogramem automobilky.

Kola dostanete vždy 17palcová. Základní barva je šedá, za dva odstíny modré si připlatíte. V komfortní výbavě nechybí třeba automatická klimatizace, ale třeba elektricky ovládaná sedadla se vůbec nenabízejí. Přední sedadla však lze za příplatek 5500 Kč vybavit funkcí vyhřívání.

S takovou cenovkou není Fiat 500e rozhodně pro každého. Razí stejnou filozofii malé městské stylovky, jako třeba Honda e, která vyjde v základní výbavě na 899.900 Kč. 

Fiat

Fiat (zkratka z Fabbrica Italiana Automobili Torino) je největší italská automobilka. Byla založená v roce 1899 a vyráběla také motory, vojenská auta nebo letadla. Fiat v roce 2009 uzavřel partnerství s americkým Chryslerem, od roku 2021 spadá do skupiny Stellantis.

Fiat 500 • Fiat 124 Spider • Fiat Panda •  Fiat PuntoFiat Tipo • Fiat 500L • Fiat 500X • Fiat 500C

Doporučujeme

Články odjinud