Elektrický Fiat 500e má české ceny. Svou krásu a styl rozhodně nedá za málo

39 komentářů

Honimir
25. října • 21:07

Fiat 500 byl představeny v roce 2007. By to uz měli nechat důstojně umřít. Nejsem si ale jistý, zda z Fiatu bez 500 něco zůstane.

Allamarein
26. října • 9:40

Pětistovka drží prodeje Fiatu nad vodou. Měla by ale urychleně přijít nová generace.

Toper
24. října • 22:35

Zdá se mi to, nebo je to realita, že značku “500” se pomalu snaží marketingově vyčlenit z Fiatu?
Fiat nechají padnout/prodají a dále budou fungovat jen na trochu výdělečné řadě “500”?

:-)
24. října • 19:22

Kdyby ty Fiaty byly aspoň spolehlivý tak bych jim odpustil všechno. I tu cenu.

Pg
26. října • 20:21

Prodávám auta už dlouho a věř mě že Fiat není z těch co se Zastaví. Ano sem tam něco vrzne atd. Ale nezastaví se to mi věř. Mám vcelku dlouholeté zkušenosti, servis, prodej nových i starých.

Ffff
24. října • 20:15

Za mě spolehlivé jsou

Toper
24. října • 22:32

Ano, spolehlivě se pokazí i to, co jinde ne.

Ffff
25. října • 6:30

Mluvíš z vlastní zkušenosti? Nebo jen hloupě papouškuješ nesmyslné předsudky?

runner42
24. října • 18:28

Poloviční užitná hodnota za dvojnásobnou cenu.
Nas*at.

Luke
24. října • 18:14

Tohle jen dokazuje, jak je FCA těžce zaostalé. Drahý nákup surovin a celková efektivita výroby musí být tragická, když nedokážou tohohle prcka srazit cenově níže. Určitě není záměr, aby stál melouna.

Pg
26. října • 20:18

Honda na tom špatně z hlediska efektivity výroby špatně není a jejich E auto stojí podobně

Jyrka Syrka
24. října • 20:07

Hmm,
Lidovky Vespa a později tento prcek posadily po válce Itálii na kola. Dnes dostupné paradoxně jen pro zlatou mládež, jak uvedl kdosi na začátku diskuse.
:-/

homer
24. října • 21:40

vespa se samonosnou kastli byla vzdycky drahota

Jyrka Syrka
24. října • 22:03

homer
Jak kdy, jak kde a jak pro koho ?
Nějaká přesnější data nebo odkaz by nebyl ?

homer
25. října • 19:04

odkaz na co? ceník vespy je v utajenym režimu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
26. října • 20:11

Mno myslel jsem, že dáš odkaz na to kolik stála v Itálii Vespa třeba v roce 1950 vzhledem k platům nebo tak něco, když říkáš že byla vždycky drahá.
Jinak sběrač paprik a rajčat na Sicílii si ji asi ani tehdy dovolit nemohl.

petr r. (petrumr)
25. října • 7:59

kdyby byla vespa dobrá a levná, tak bych ji lastnil.

Ffff
24. října • 12:52

Tak to je výsměch

Jyrka Syrka
24. října • 22:52

Trocha počtů ?
Hodně jsem to zaokrouhloval tak se dopředu nebudu dohadovat s nějakými hnidopichy.
Takže dejme tomu tento prcek v elektrice vs benzín. Je statisticky doloženo, že éčka ztrácí po 3 letech cca 50% z ceny a benzíny 30% /ať nežeru/ nájezd oba za 3 roky 60k km
Takže prcek v elektrice : nákup 1 mega - 50% za tři roky prodám za 0,5M ztráta 0,5MPrcek benzín : nákup 0,5 mega - 30% za 3 roky = 350K
mínus 4x výmena oleje a filtrů po 6K = - 24k
mínus 126K benzín 7litrů/100 km 30kč litr = 200K = ztráta za 3 roky 300K

Michal2
26. října • 5:51

Elektro auta taky chodí na servis ale je levnější.Když si půjdu koupit teď auto a dám protiuctem svoje tak doplatim za auto s cenou 500tisíc třeba 250 .Když ale budu chtít elektro tak těch zbylých 500tisíc budu muset splatit přes leasing kde prostě 40tisíc dáš navíc a to nemyslím hav.pojištění.Pořád je výhodnější spalovák

Xixao
24. října • 23:08

Hele, a ten elektroprcek jezdi na vzduch, zes to tam nezapocital?

Jyrka Syrka
25. října • 7:58

;-)
Chtěl sem éčkařům udělat radost, tak jsem to nepočítal.
Takovej jsem frajer:-D

Jyrka Syrka
25. října • 8:00

PS
ale je fakt, že jsem tam mohl započítat ty zkonzumovaný Hambáče+Colu během čekání než se jim to dobije;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
25. října • 9:02

Ještě něco.
Takže při nájezdu 60k za tři roky vychází 1 km u e-prcka na 8,40 a benzínu 5,-Kč
Zajímavější jsou počty u nájezdu 10K ročně což bych u maturantky která s tím lítá převážně po městě asi předpokládal více.
Takže tam nám vychází 1 km u e-prcka 16,60 Kč a u benzínu 9,-Kč

buds
24. října • 23:40

Při 60k nájezdu cena energie už neudělá při normální ceně výraznější rozdíl, to jedině kdyby se na celej nájezd počítala cena kolem tý dvacky za kilowatt u Ionicu

petr r. (petrumr)
25. října • 7:55

a ještě ona to může nabíjet v obchodních centrech zdarma.

Jyrka Syrka
24. října • 14:07

To je svatá pravda. Ekopošuci se řechtají až se za břicha popadají.:-/

Gretén pisklavý
24. října • 14:41

Radši pozdravuj taťýnka Hurvýnka.

Jyrka Syrka
24. října • 14:58

Potrefená husa ?

EL2020
24. října • 12:55

Proč? Na cestu do školy a nákupáku to stačí. Cool to je, cena se neřeší, tak v čem je problém? Nejsi cílovka? To já taky ne.

kari
24. října • 13:10

Na cestu do školy a na nákup stačí i s benzínovým motorem a vzhled bude cca stejný

petr r. (petrumr)
24. října • 13:23

a smradit pod nos děckám co chodí do školy pěšky, i ty děcka co přijíždí autama za dva miliony nemají mobil z koreje.

JK
24. října • 17:35

Kdyby to byl benzín, tak by to nesmradilo, ale vonělo pod nos. ;)
A odkud mají ty mobily. Z Koreje možná ne, ale z Asie jsou všechny, takže bych to tak neprožíval. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
24. října • 17:55

já mám korejský, oni mají přeci čínský jablko

Xixao
24. října • 23:06

Nemusis se chlubit tim, ze nakupujes ve slevach.

petr r. (petrumr)
25. října • 7:50

já se vtom vyžívám- byla akce na žena-dnes a ještě samsung.cz dával nazpět prachy a O2 dal, že mám neomezený tarif s internetem slevu 25%. I citroena jsem kupoval v akci, neříkej tomu sleva, která je výprodej končících modelů, vždy hledám nejnovější výrobek.

EL2020
24. října • 12:34

Tak pro maturantky z řad zlatomádeže proč ne.

Jyrka Syrka
24. října • 14:00

Tak rozhodně. Ostatní maturantky z řad nezlaté mládeže můžou dělat stafáž na elektro kolobrndách, aby tedy byly in.

Xixao
24. října • 23:05

A ty z rad nezlate mladeze, ktere chteji zit na vysoke noze, jezdi na konickovi.

Doporučujeme

Články odjinud