Elektrický crossover inspirovaný Mustangem: Bude se jmenovat Mach E?

Ford si nechal zaregistrovat dva nové názvy a situace kolem budoucího elektrického crossoveru je alespoň v tom o něco jasnější.

To máte Jaguar I-Pace, Audi e-tron nebo Mercedes EQC. Čistě elektrické a od základu na baterie připravené crossovery střední velikosti se stávají novým významným automobilovým segmentem. A reaguje na to i Ford, který již před časem oznámil, co na nás chystá.

Angličák za skoro milion korun? Tento model Fordu GT je vyroben ze zlata

Angličák za skoro milion korun? Tento model Fordu GT je vyroben ze zlata

Řeč je o elektrickém crossoveru silně designově inspirovaným legendárním Mustangem. V této souvislosti se spekuluje o jménu takového modelu. Ford nedávno odmítl spekulace, že půjde o Mach 1. A možná už se nikdy nedozvíme, jestli se tak skutečně novinka neměla jmenovat a modrý ovál jen zareagoval na nepříliš vřelé přijetí.

Každopádně nedávno, 26. listopadu, si Ford zaregistroval dva názvy. A sice Mach E a Mach-E. Názvu Mach se tedy Ford, zdá se, vzdát nechce. Velké písmeno E pak jistě odkazuje na elektrickou energii, která bude vůz pohánět. Dojezd by se měl pohybovat kolem 480 kilometrů.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Krom zářiového poutáku v podobě fotky zádi s retro svítilnami toho o budoucím modelu příliš nevíme. Představen by měl být v roce 2020. Má být součástí strategie, která počítá se šestnácti elektromobily v roce 2022 a 24 elektrifikovanými modely včetně klasického Mustangu v hybridním provedení.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

včera | Vladimír Kadera | 85 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků