Elektrický crossover Bugatti čeká na zelenou. Klíč k sériové výrobě drží Volkswagen

Představu by automobilka Bugatti měla. Nyní však musí dospět k samotné realizaci, která je zatím v nedohlednu.

Magazín Bloomberg měl interview se současným šéfem automobilky Bugatti Stephanem Winkelmannem. Ten se v rozhovoru svěřil, že chystá rozšířit modelovou nabídku Bugatti o další model. Ach, kolikrát jsme už tohle slyšeli. Jen pro připomenutí uvedeme krátké shrnutí, jak to s tajemným modelem je.

Nejdříve odněkud přišlo prohlášení, že Bugatti postaví SUV, to však popřela samotná automobilka. Poté sama prohlásila, že když už, tak to nebude SUV v pravém slova smyslu. Vůz by stál na samostatné platformě, vyvinuté v domácím Molsheimu. 

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

V jednom rozhovoru pak padlo z úst vedoucího automobilky toto: „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“.

Nyní se má situace takto: Winkelman potvrdil magazínu Bloomberg, že o novém modelu momentálně jedná s mateřským Volkswagenem. Pokud má totiž vůz někdy spatřit světlo světa, bude potřebovat pomoc. Finanční. Bugatti bylo totiž dlouhou dobu neprofitující automobilkou.

Budoucnost automobilky Lotus: Nebrání se ničemu, pokud zachová tradici

Budoucnost automobilky Lotus: Nebrání se ničemu, pokud zachová tradici

Proslýchalo se, že v dobách uvedení Veyronu prodělávala automobilka na každém prodaném voze zhruba 140 milionů korun. Nyní se však značka konečně dostala do plusu a dá se tak reálně uvažovat a rozšíření modelového portfolia. Stejně ale nemá peněz na rozdávání.

Nadcházející model by měl být čtyřdveřový elektrický grand tourer či crossover. Bugatti už i ví, kolik za takový vůz bude chtít. Cena by se měla pohybovat od půl milionu do milionu eur. Nyní však záleží na Volkswagenu. Pokud pomůže s vývojem a financováním, nový model Bugatti se začne připravovat.

Galerie doplněna o koncept Bugatti Galibier a Bugatti Chiron.

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 8 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků