Zasnil jsem se: koupím auto, přistaví ho před dům, zapojím do zásuvky v garáži a.... čekám 18 hodin až se mi nabije. Fuj, to byl ale ošklivý sen. A já, z generace, kde "nezapomněl jsi někde zhasnout" , navíc budu trpět pohledem na elektroměr, protože soláry na to auto prostě absolutně nestačí (tedy pokud nejsem solární baron). Takže auto se mi líbí, prodej tímto způsobem mi nevadí, ale já bych byl z té spotřeby a z toho hledání nabíječek nervózní. Něco mi říká, že jsme v EV pravěku a vozit sebou tunovou baterku není úplně dobré řešení. Stále mi také nikdo nevysvětlit, proč, jako elektrospotřebič, nemají EV auta štítky energetické úspornosti (A, B, C....).
A co třeba jiný sen. Koupit auto, zapojit ho do veřejné nabíječky, počkat dvanáct minut a pak jezdit týden? Ale počkat, on to není sen, ona je to realita...
To bude opět tvá realita světa co? Já naposledy tankoval v červenci. Už jsem s tím autem najel 900 km a pořád tam je ještě paliva tak na 300 km. To je realita. Ne těch tvých 50 km za 12 minut...
Najazdis 300km za mesiac a riešiš nejake nabijanie a dojazd. Zábavné.
Škoda, že nechápeš sdělení a řešiš to nepodstatné. Zábavné.
Za 10 minut to nabije 220km dojezdu. Ale fakta omezencům nikdy moc nešla vstřebat. Nechci te urážet, jen proste realita je posunutá o vesmír jinde, než tvé představy a konstrukce v mozku.
Ano, za 10 minut 220 km. A za hodinu dalších 200 km. To je realita elektromobilů. Takže najezdíš 220 km týdně? Na to, jaký jsi ochránce světa je zajímavé, že nevyužíváš ve větší míře hromadné a sdílené dopravy.
Ja jsem nějaký ochránce? Zase další konstrukce mozku? Ja jsem nikdy netvrdil, ze se chovám ekologicky a ze někoho chráním. Najedu ročně cca 60 tisíc.
Nejsi? V diskuzích vystupuješ jako probuzená Gerta, co po letech tvoření ohromné uhlíkové stopy procitl a stal se z něj ohromný bojovník za ekologii a za čistotu pohledu do očí dětí. Tak by ses měl rozhodnout co jsi nebo si alespoň pamatovat co kde tvrdíš.
Já nejsem nikdo. Rozhodně jsem nikdy netvrdil, že bojuju za ekologii. Jsem jen lhář a ohýbač reality :)
Naopak. Zná tě kde kdo díky tvé sebepropagaci. Říkáš toho na sebe docela dost. Jen je škoda, že si to nepamatuješ.
Tak to víš, jsem ulhaný psychopat se sklony k agresivitě a miluji Grétu. Jo a taky si houby pamatuju, chlastám každý den do úplného vypnutí.
To je skvělá cena, je čas si brát i hypotéky na elektromobil. Splácet nemovitost, či platit nájem a do toho hypo na elektrosra*ku a na ostatní věci už přece není peněz potřeba. Zelená vlna jede!
Autíčko na baterky bez pořádného motoru za 1200000? Vtip?
Zkus si projet verzi 235 kW a 605Nm. Pak změníš názor. Ta cena mimochodem je neskutečně nízká.
Nesmyslná cena a dojezd, ojeb u nabíječek :-D. Nulové praktické využití a užitná hodnota B-]. Piráti-ekoteroristi si jí mohou strčit do (_!_) :-P.
Co já v tom příspěvku (pokud si tyto blitky dají nazvat takto) je jen bla bla bla, strach, bla, bla, nevím neznám bla bla...Cena je trh, s tím nic neuděláš. Taky nejdeš pro novou baterku do foťáku a nepožaduješ po prodejci, aby ti ji dal za 3 koruny.Dojezd je naprosto nezajímavá záležitost, popravdě, zajímala mě do prvního nabíjení na Ionity.Praktické využití? Co si pod tím představuješ? Několik kufrů, cestovní tašky, kávovar, rychlovarná konvice, mikrovlnka, třeba domácí kino. To všechno je ok pro EV6 a ještě to prakticky využiješ. Ukaž mi fosil, který umí připojit třeba mikrovlnku.Já včera trasu Ostrava Praha zajel za 3:30 a 2x jsem nabíjel. Jednou u Brna (9 minut) a jednou u Jihlavy (8 minut). Cestovní rychlost se lišila, podle provozu, ze začátku do 120, Brno-Jihlava 145 trvale a Jihlava-Praha 130m přičemž posledních 30 kilometrů nepublikovatelné rychlosti, které olizovaly dvojku na začátku. Dojel jsem s 27% a dneska ještě celý den budu jezdit. Nabiju asi až večer.
Proč lžeš? V diskuzích tvrdíš, jak bezmezně dodržuješ rychlosti a pak tady tvrdíš něco jiného? Ty už také nevíš co je realita a co sen.A ty sny o tom tempu a dojezdu, kerým ani ty sám nevěříš.
Mimochodem byly 3 stupně, čtyři lidi v autě, topení a vyhřívání všech sedadel dle potřeby. Nabíjení by trvalo i kratší dobu, ale nechtěl jsem při první cestě cokoliv riskovat. Více na Instagramu Akcelerace.
Nic o tom, co tvrdíš tam ovšem není. Když se výmysly dobře poskládají, vypadá obraz dle potřeby.
Argumenty nula, fakta nula. Jen jsi rad středem pozornosti, děla to dobře, když někdo odpovídá a reaguje. Ale opravdu nabízím možnost. Dáme trasu Praha Ostrava za 3:40 dejme tomu a necháš mě nabít max na 15 minut. Víc nepotřebuji.
Od tebe číst něco o středu pozornosti je jako pít víno a kázat vodu. Díky za nabídku, ale tvou potřebu asi neuspokojím. Nejsi jediný kdo má elektromobil. Jen jsi jako většina, která si ohýbá realitu.
Strach?
Realitu si ohýbáš sám ve svém mozku. Kdybych ohýbal realitu, nikdy bych tě nezval na test. Kdybych věděl, že lžu, tak by to byl moc velký risk. Napiš mi na IG a já ti to před tvýma očima dokážu.
nehádejte se, ti co mají elektromobil a chvástají se dobíjením, ti nám zdražili elektriku.
Drogy nebo alkohol?
A tí čo majú benzinaky nám zdraželi benzín.
A co kdybys jel se mnou? Lidé tvého typu by ale ani tak nevěřili.
V diskuzích tvrdíš… Jasně… na mem Instagramu je cele story ze včerejška. Ale omezenost našla nové hranice. Vystrč hlavu ze zadního otvoru, píšeme rok 2021.
Ale nemusím kupovat, že !
To je fajn ten online prodej. Výhodou navíc je, že spotřebitel má pořád 14 dnů na vrácení zboží bez udání důvodu. Takže jen více takových prodejců, alespoň si člověk vyzkouší tu konkrétní verzi co by chtěl, zda mu skutečně sedí nebo ne.
Přímý prodej automobilkou má mnoho výhod. Hlavně, dealerství už dávno žijí hlavně z garancek a bouracek na pojišťovnu.Automobilka už teď platí záruční opravy. Navíc pohledem do účetních závěrek se zjistí, že výroba aut je low margin business. Přímý prodej je částečně řešení a jediný co to chce je mít auto dobře natočené, mít pick-up systém a zavedené úrovně výbavy.Reálně ty auta budou levnější pro všechny a to i pro fleet.
Ale zas nemas jak vyjednat slevu … mozna se pletu B-]
Dobré věci slevu nepotřebují.
Co to je za blbej argument?Ja jsem v zivote nezazil koupi auta od dealera bez slevy, tak to proste chodi, ja to nevymyslel.Pravda, nenakoupil jsem tech novych aut moc, tak 20-30.
Uplne se mi podlamuji kolena ohromenim jak jsi zkuseny. Kupuj auta dal se slevou. Nikdo ti v tom nebrani prece. Kupodivu ja si slevu pri koupi domluvil i bez toho aniz bych musel k prodejci osobne. V podstate i kupni smouvu sem uzavrel na dalku. A to sem jich nemusel kupovat 20-30.Takze jak vidis i pres velky pocet nakupu jsi asi moc zkusenosti neziskal kdyz by sis neumel vyjednat slevu pri komunikaci na dalku.
Shodou okolnosti jsem sve posledni vlastni auto koupil presne pred rokem na dalku pres mail a telefon. Nejdrive jsme nasli auto, domluvili orientacne cenu, privezli mi ke dverim GLC na vyzkouseni na 3 dny, to mi bylo maly, dohodli jsme ze zkusim Ecko v kombi, predbezne jsme dohodli cenu, privezli mi ho ke dverim a odvezli si GLC, jeste jsme dojednali finalni cenu a bylo to. Podpisy vsech smuv na dalku, dovezli mi nejaky papiry a druhy klice.Takze jak vidis, nejakou zkusenost mam.Nejak nechapu tve arogantni chovani, ale tak kazdy jsme nejaky.Pokud ovsem auto objenam v pres internet v nejakem konfiguratoru - prikladem budiz Tesla nebo Polestar - neni kde a jak si rict o slevu, zadny dealer tam nefiguruje. To je podstatou meho sdeleni. Mozna to ma Kia jinak, co ja vim.
Mozna je ma case prestat s tou fraskou u prodejcu ze chce kazdy slevu proto jsou ceniky nadhodnocene. Par let zpet udelal Renault to ze zrusil sve slevy a dal dolu ceniky o 20%. A bylo zle. Takze se k tomubzase vratil byt uz v mirnejsim pasmu. Proste proc by melo u nakupu auta byt ono licitovani. Kdyz jdes koupit tv do datartu taky smlouvas? Asi ne. Kazdopadne sem rad ze ses pochlubil cos kupoval. Pro diskuzi to melo zasadni vyznam
Uff ty jsi ale hrozne otravnej clovek. Pomalu jak Ovcacek, jeste neco napisu a uz budu asi nacek ne?
na co ti je 30 aut? Nepatří tohle do fleetové diskuze nebo ty jsi kupoval bazarové až vrakoidní kusy a děláš ze dvou jeden kus a potom to prodáváš? Když GLS ti bylo malé, tak jakou máš konfekční postavu?
GLC nikoliv GLS.Osobni vlstnictvi v rodine i rodinna firma, kterou zivi auta.Jen nove, skladove a vyjimecne predvadeci vozy.
tak jsem se spletl, renault se plete.
Za posledni rok to bylo 5 aut, z toho 2 na objednavku, 2 skladove a jedna predvadecka.Jedno jeste od brezna nedodali, chybi chipy, asi misto toho Focuse vezmem neco jinyho, pristi tyden to jdu s Fordem rozseknout.
Forda? ježíši kriste jdi k toyotě, kup hybridní toyotu a zachráníš planetu i čr, protože jsem zjistil, že Rumuni ty vydělaný peníze dají bratrancům, aby tady vytvořili komunitu. Focusa má bratranec a druhý dacii z maroka a kdo se smál první, moc se nesměje. Tak raději dácii než forda.
Prius 2 jsem mel pul roku a najezdil 15 tis km, ma sve nesporne vyhody a taky dost blbych stranek veci.Do mesta a na couracky je to super, ten hybrid maji vychytany. Jenze mezi nevyhody patri celkem maly kufr v porovnani s jakymkoliv kombi (rodina dve maly deti kocarky a tak), od 80 kmh je hlucny, na dalnici stoji za prd, tak hlucne auto aby pohoedal, i Dacia Duster je o dost tissi.Navic je Prius dost drahy a podle me taky dost osklivy.Golf a predevsim Focus se ridi asi stokrat lip. Predevsim Focus je na rizeni ve sve tride zcela bez konkurence, uz trojka byla pecka a ctyrka je jeste o krok dal pred konkurenci nez trojka. To je ape asi zbytecny resit s lidmi, kteri preferuji Prius.
já neprefuruji prius a nikdy jsem ho nevlastnil, dácia z maroka není duster..asi je zbytečný diskutovat o autech s tím, co si myslí, že dácia vyrábí jenom dustra a ještě srovnávat hlučností SUV s kombíkem kde není ve předu místa, srovnej si kolik je místa v GLC a v tym rordu focusu.
Ze ty pijes. To nedava smysl, chvili doporucujes Prius, potom zase do Maroka, potom neco o hlucnosti SUV vs. kombi... tohle se proste po nejake dobe zacne projevovat a pomalu uz je to problem.
toyota vyrábí i jiné auta než prius, když napíši toyta, tak ty vidíš prius? U tebe se to už projevilo a tedy místo mercedesu ti radím nějakou dodávku, na aktivní invalidní vozík to nevypadá.
Bud si cim chces. Pochlubil ses. Pribeh krasny vymyslel. Jen si rikam ze kdyz jsem tak otravny proc mi porad pises ty Ovcacku
Tam kde se prodává americkým způsobem, tak slevu prakticky neukecáš. Tam koncovou cenu určuje automobilka a ne dealer.Myslím, že na tento obchodní model přejdou postupně všechny automobilky. Aspoň se zvýší kvalita dealerů a nebude jen rozhodovat, kolik si ukrojí ze své marže.
Půjdou EV na dračku? Cena silové EE je nyní na trojnásobku toho, co bylo loni. Takže i KW přijde asi na 7,50 Kč. PHM stouply také, ovšem ne násobně, ale o 8%. Tak nevím.A něco pro fandy: https://zdopravy.cz/dopady-drahe-elektriny-ne... ...
ikdyz cena el. vzrostla o hodne, tak porad jsem na 3.5kc za kwh. takze se spotrebou 15kwh na 100km. jsem v nakladech porad hluboko pod ICE. 52kc/100km. navic EV ma tolik vykonu jako motory s velkym obsahem a turbem. tedy treba v porovnani s EV6 kde budu mit 239kw a 605Nm tak potrebujete uz poradnej motor a skoro sportak auto, ktere si klidne papne pres 10l paliva na 100km. Jenze EV6 je rodinne auto. to je ten paradox.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.