Elektrické SUV od Audi ujede díky novým bateriím až 500 km

Automobilka dnes oficiálně oznámila, že blíže nespecifikované SUV dostane novou baterii s články od korejských technologických gigantů.
Elektrické SUV od Audi ujede díky novým bateriím až 500 km

Moduly od dodavatelských společností LG Chem a Samsung SDI se mají stát základem elektrického pohonu SUV značky Audi. Oznámila to dnes samotná automobilka, která v prohlášení uvedla, že zatím blíže nespecifikovaný model bude mít dojezd více než 500 km na jedno nabití. 

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

Audi Q7 ultra 3.0 TDI quattro údajně umí jezdit za 5,5 l/100 km

Žádné další podrobnosti o chystaném modelu firma nezveřejnila. Zjevně se však jedná o koncept Audi C-BEV, který má být předobrazem sériového Audi Q6 a jehož premiéra je naplánovaná na autosalon ve Frankfurtu

Slibovaný dojezd se vztahuje na předepsaný měřicí cyklus. Realita bude tedy o něco střízlivější, stejně jako v případě spotřeby paliva, ale i tak by akční rádius v řádu stovek kilometrů znamenal kvalitativní posun oproti současnému stavu. Aspoň přibližně srovnatelný dojezd dnes nabízí v podstatě jen Tesla, která je ale lehčí a aerodynamičtější než jakékoliv velké luxusní SUV.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků