Kdyby to byl japonec, jdu do toho. Italské technice ale nevěřím.
Myslím že zůstanu u svého Piaggio Beverly 250 i.e. Dojezd na plnou nádrž mám přes 260 km a když dojedu k nabiječce (pumpě) se skoro vybytou baterkou (prázdnou nádrží) tak na 100% mám nabito za chviličku :-)
Jezdíte někdo na elektro skútru? jaký to má dojezd? na jedno nabití?
Můj elektro skútr zvládne na jedno nabití až 100 km, takže mi to vychází na celý týden do práce, pak baterku vytáhnu a doma ji dobiji, takže nemusíte stát se skútrem u zásuvky.
Tak to je super, toho jsem se právě bál, že nemám garáž, kde bych mohl skútr dobíjet, jak dlouho se to musí nabíjet?
Já mám elektro skútr od https://www.niuskutry.cz/... , dobíjím baterii cca 6 hodin, než má 100%, je také super, že do skútru strčíte sim kartu, díky které propojíte telefon a skútr, kde můžete sledovat aktuální stav skútru.
Taketo nieco by som videl ako perspektivny zamestnavatelsky bonus. V podzemnej garazi vyhradit prislusny priestor (ktoreho naozaj vela netreba), stojany a zasuvky, skuter bude to iste ako firemny laptop. A otacajte to dokolecka. Individualna a flexibilna mobilita ako bonus. Vase EU-eko-HR pojde na tri smeny 24h denne.
Pride mi to ako rok stara novinka.http://www.vespa.com/en_EN/news/vespa-elettric... ...
Moja chyba. V članku to bolo spomenute.
Je stašně fajn že se dnes u vozidel řeší jen podstatné věci, například modré dopňky, výběr ze šesti laků, LCD nebo párování s mobilem přes Bluetooth. A nikdo už nezahlcuje články takovými zastaralými banalitami jako byl výkon, rychlost nebo váha.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.