Ještě by mělo Porsche vysvětlit jaktože včerejší 7 místnej rodinnej sedan Tesla model S má odpich 2,9 sec, zatímco jejich budoucí elektro sporťák bude mít odpich jen 3,5 sec!!! http://www.porsche.com/microsite/mission-e/inter... ... To si budou moct dupat jak chtěj, ale svejm klientům to asi těžko vysvětlej :-D:-DAby jim nakonec nenatrhla prdel i Tesla 3, model pro střední třídu :-D;-)
Takle to vypadá jako když to Porsche dopředu vzdává a ze zoufalství vykřikuje nějaký nesmyslný hejty o Tesle :D
Já si jenom ze srdce přeju, aby Porsche opravdu udělalo nádhernej elektrickej sporťák a ukázalo tak nováčkům a světu jak se dělaj pořádný auta. Tak se tvořej milníky a ne nějakejma žvástama v médiích.
Tak aby to zadupalo Teslu muselo by Porshe i dost zlevnit .Ono zájem o Teslu je taky i z důvodů ceny. Takže nové Porshe přinese možná německý konzervativní luxus a větší výkon, jenže patrně i taky dvojnásobnou cenu.
Tu dvojnásobnou cenu dát musí, je to přece Porsche, značka má určitou prestiž a zvuk, jejími zákazníky jsou bohatí a úspěšní lidé. Kdyby zlevnili, všechnu dosavadní práci by tím zahodili, vlastně by všechny své zákazníky podvedli. Naopak, musí dál pracovat na prestiži a ceny zvyšovat. Lidové Porsche nefungovalo, luxusní VW taky ne. V dnešní společnosti (a ve vyšších vrstvách to platí ještě daleko víc, až existenčně) je prostě značka a její prestiž na prvním místě. Vše ostatní je podružné.
V tom případě ale Teslu zadupat nemusí ani nemůže.
Pokud Porsche tohle skutečně řeklo, tak nejspíš jen jako provokaci, aby vydráždilo konkurenci k větším investicích a dalšímu zadlužení? Jen tipuju.
To budou jen hrátky médií.
Porsche se zadupává do země samo a to velmi úspěšně. Jejich nespokojený fanda musel natočit video o svém vysněném Porsche a jeho neskutečných závadách a tahanicích s dealerem, který ho chtěl dokonce žalovat! Až teprve když dosáhl na Youtube milionu shlédnutí tak se milostivě automobilka vůbec ozvala...http://www.youtube.com/watch... Dost podobné tahanici českého klienta BMW.
Zadupe Teslu, která se bude v roce 2019 blížit konci životního cyklu u modelu S (7 let od uvedení)? Tak to "upřímně" gratuluji :).Můj tip pro rok 2019:Tesla: >500 tisíc elektromobilů/rok, >2000 nabíjecích stanic s >10 tisíci superchargery.Porsche: <1 tisíc elektromobilů/rok, <5 míst na světě, kde se dobijí na 80 % za 15 minut.
Můj tip pro rok 2019:Tesla: bankrotPorsche: recese
Sázka? 3:1 ve váš prospěch.
Automobilovej průmysl vzhůru nohama. Lidi kroutěj nad tím co předvádí Apple, Google a Farady. Auta už nejsou auta. Akce se povedla :-D
2025Tsunami levnejch elktroaut z ČínyStarý automobilky už jsou jen prázdný značky a ty ketré maj štěstí se aspoň lepěj na elektroplechovky z Číny.Všichni vzpomínaj na starý dobrý časy a pár jedinců leští doma své V8 a o víkendech hledají otevřenou benzínovou pumpu.
Současnosthttp://www.youtube.com/watch...
Já to říkal 2025 zaplaví elektro Škodofka Ameriku :-D
To jsou pořád namachrovaný kacy proti Tesle! Tesla už prodává Model S několik let ale Porsche a další pořád jenom něco chystají a neprodávají nic a několik let ještě ani nebudou!
Prej postavit elektrický vozítko narvaný tužkovejma baterkama není žádnej problém a zvládne to každej moula :-D
Klasika.Buduce modely VAG su vzdy lepsie ako sucasne (minule) modely konkurencie.Akurat som si nemyslel, ze sa to raz bude vztahovat aj na Porsche - zaclenenie do koncernu ale dokaze aj vynimocnu znacku zadupat do absolutneho priemeru. Pred 10 rokmi by bolo nemyslitelne, aby Porsche nedokazalo postavit auto aspon rovne 9 rokov staremu konkurentovi....
:) ta prvni veta je vystizna...
Rok 2015Tehdejší šéf Porsche Matthias Mueller (nyní šéf VW):“Tesla has built an exceptional car. They have a very pragmatic approach and set the standard, where we have to follow up now.”http://insideevs.com/porsche-ceo-tesla-set-sta... ... ;-)Porsche R&D director Michael Steiner said there is not much headroom left for the energetic optimization potential for the automobile – at least not for the conventional one. To improve the energy efficiency of the entire mobility section in the economy, electrification is the only option, he said. “The next logical step is the electrification”, he said in his keynote speech, titled “The sports car of the future”http://www.automotive-eetimes.com/news/audi-commits-electro... ... 2016Audi’s electric-mobility chief Stefan Niemand:“I hate to admit it, but Tesla did everything right”http://electrek.co/2016/03/24/audi-ev-chief-... ... Audi Boss: Electrics—Not Diesels—Are the Futurehttp://www.thedrive.com/accelerator/1157/audi-bos... ...
A čo to je také- to Tesla?
Uvidí se, jaký bude výsledek. Zatím víme jen to, že Tesla zatím za celou svou existenci nevydělala ani jeden dolar. Naopak v ní Musk utopil obrovské prostředky od investorů. Nabíjecí stanice staví velmi pomalu a budou jich muset ještě postavit velké množství, aby lidé o Tesle uvažovali ve větším měřítku. A to všechno bude stát další prostředky včetně údržby celé té sítě a služeb, které Tesla poskytuje. Ono proto se na ně zatím většina velkých automobilek jen nedůvěřivě kouká. Automobilky chtějí vydělávat, potřebují vědět, že investice se jim vrátí. Nepotřebují utopit miliardy dolarů v projektu, ze kterého se jim nikdy nevrátí. A Tesla je zatím aspirantem na takový projekt.
Rozdíl a dost zásadní je v tom, že v NDR připravili pod vedením svazačky Merkelové akční plán na elektromobilitu, do kterého bude německá vláda investovat peníze daňových poplatníků a pro automobilky se díky předpisům účast v programu stane existenčí nutnost. A budou to bohatě vrácené peníze, protože NDR a EU jedno jsou a tak se budou muset přizpůsobit i ostatní evropské země.... už se mi nechce ani psát NDR, ale Čtvrtá říše!! Bohužel to mnoho občanům nedochází, jakou politiku Německo hraje, přitom právě energieweide je prímovní ukázkou, jak zničit fungující trh a otočit ho jen a jen ve svůj, německý prospěch....
Ten slavnej plán samozřejmě silně nahrává německejm automobilkám a týká se jen levnějších aut.
Automobilky jsou odborníci na utápění miliard dolarů, stačí pár nepovedenejch modelů a několik svolávacích akcí a ztráty jsou hned bambiliardové.
Přesto žádná není tak zoufalá jako Tesla...
Na to, že dělají pouze osvědčenou techniku a mají za sebou desetiletí existence, je současný stav autoprůmyslu spíš tragédie, než důvod ke kopání do Tesly...
No jo, třeba Fiat ten je úplně v rozpuku a kvalita jeho vozítek je zákazníky vysoce ceněná, VW nemusí čelit žalobám, pokutám a vůbec nemusí pořešit 11 milonů aut s TDi sračkometama. Mitsubishi vůbec nepodvádí v Hnůjdaji nikdy nebyl miliardovej korupční sklandál. Taky nemusej cpát miliardy do reklam, aby si ty jejich plechofky vůbec někdo koupil a všem se objednávky jen hrnou. Toyota ani Mercedes nikdy nechtěli s Teslou spolupracovat natož si tam kupovat podíl. Fuj tajfl! ;-)
"...nesmyslné jízdní módy“, které vysají polovinu baterie."Jéžiš to zase blábol, ten co to kváknul má vysátou jednu půlku mozku a ta druhá se mu přehřívá :-D:-D
to jsem zvědav, až to dají na trh, jestli to náhodou nedopadne taky tak, že se objeví nějaký nenápadný specialista, který do toho bude za rozumný peníz montovat ještě rozumnější V8 a auto bude o půl tuny lehčí a o půl tuny zábavnější ...
Až to ten nenápadný specialista dovychytá tak už bude zakázan prodej spalováků a bude si s tím jezdit akorát po dvorku. Btw do auta postavenýho kolem baterku ce bude cpát spalovák asi trochu hůř.
Porsche je 10 let pozadu a bez sítě supernabíječek se s tím můžou vozit akorát kolem komína.
Německo je samý větrník a až nebude foukat,tak ta svá poršátka určitě nenabijí za 15 minut.
Zrovna Němce bych z úplný tuposti nepodezříval.
Netřeba podezírat, sami to už mnohokrát prokázali jako jistou věc.
vzhledem k právě německému odklonu od jádra a přechodu na OZE bez patřičné distribuční sítě je tupost Němců donebevolající !!
Tak dlouho všichni (všechny automobilky) tvrdili jak je nereálné postavit rozumný elektromobil až se našel někdo kdo ho postavil. To byl pro zaběhlé automobilky strašný šok, takže teď chodí a slibují nový, (nej)lepší elektromobil jen pro to aby si někdo z potencionálních zákazníků nekoupil tu Teslu.Jo, prostě si nechali ujet vlak a teď se snaží dohánět, než jim ujede víc než by si přáli.
Automobilky nechají jednoho zkoušet jako potkana a až bude správný čas, tak ho potopí jako krysu.
Průkopníci často schytaj šípy do zad.
Ne každý akcionář je tak odvážný. Raději zaručené zisky, než být roky v mínusu s nejistou vyhlídkou - a mezi akcionáři mohou být třeba i důchodové fondy a podobně - chtěl byste mít důchodové spoření investováno v Tesle nebo v Porsche?Vydávat odvážná prohlášení a plány nestojí nic - oproti provozování ztrátové automobilky. A vždy je lepší nechat prošlapat cestičku někoho jiného, počkat až ho to finančně zruinuje, mezitím vesele vydělávat jinde, sledovat cvrkot, hromadit kapitál a pak přijít k hotovému a shrábnout co se dá.
Nabít 80 % indukčně za 15 minut? Tam musí lítat obludné proudy. To se to neroztaví?
Jinak je to samozřejmě krásná představa - místo benzinky stojí elektrická indukční "čerpačka" s několika indukčními stanovišti vedle sebe... tam si jen na pár minut zastavíte a frčíte vesele dál. Jen kde vzít takové přípojky a tolik proudu? Tohle auto pro ind. nabíjení vyžaduje příkon odhadem nějakých 400 kW, pokud by na "čerpačce" bylo třeba pět takových nabíječek vedle sebe, tak už jsou to 2 MW příkonu. Nějak si to neumím představit.
Tak daleko bohužel neuvažuje většina zelených šílenců. Nezajímají se, kde se ta elektřina vezme, jak vznikají baterie, kde na ně vezmeme vzácné kovy.....ale jejich nepřítelem jsou spalovací motory a přes to vlak nejede :-D:-P:-|
Souhlas.Nejlepsi je ze EV maniaci jako kuk nejsou vubec zeleny silenci jsou to jen tesla fanatici lol.
Tesla, tesla... jo to myslíš ty americký nedodělky z Fremontu? :-D
Jaký vzácný kovy?
Lithium, Cadmium, zlato.. Zlato.
Zlato se dává do baterek?
Ano, na některé kontakty ano.Samozřejmě dle logiky elektrolovers je nejlepší ho nahradit něčím jiným, třeba brutálně jedovatým kadmiem :-POni nás totiž zachrání, i kdyby nás kvůli tomu měli všechny zabít.
zkus najít ve wikipedii "elektrický kontakt"
Díky za neodpověď.
Nemyslel to jako odborný termín, ale obecně. Jen ze zajímavosti, kde jsou nejbližší naleziště lithia? V Krušných horách. Už se o to zajímají těžaři ze zahraničí. Plánují první průzkumy.:-(
Vetsina strategickych zasob tzv vzacnych/tezkych kovu je v Cine resp mimo Cinu kontrolovana Cinskym kapitalem ;-)
Tak znova, který ty vzácný a těžký kovy máš přesně na mysli a proč to taháš sem?
Tak znova Zlato: Lithium, Cadmium, zlato...
Bzzz ví prd tak aspoň sdf :-DA to lithium se řadí mezi vzácný nebo ty těžký?
Víte kolik lithia je v 1 kg lithiové baterie? 20 gramů...
A to jako co? 20 gramů je málo? Krát 10kg na jedno auto, krát kolik milionů aut? A kolik je to tun za rok?
Zrovna baterie z aut, se recyklují. Kolik kovů se vytěží pro motor, kolik platiny,... Jinak řečeno zásoby lithia máme obrovské na několik století i pokud nebudeme recyklovat. Ne jak tu jiný překládají, že za 20 let nebude žádné.
V Tesle je cca 6,7 Kg lithia, Leaf má asi 4 kg lithia. (bez záruky)V každý klasický autobaterii je průměru asi 8 kg jedovatýho olova + kyselina a když to vynásobíte počtem aut na Zemi a jejich nutnost měnit ji po cca 4 letech tak vám vyjde opravdu nechutný číslo.Bohužel tyto kyselinový autobaterky zatím maj i elektroauta jako pomocný baterie.
"Bohužel" tyto olověné baterie na rozdíl od lithiových stojí zlomek peněz, fungují i ve čtyřicetistupňových mrazech a zmíněné olovo se snadno recykluje.
Tak tohle zrovna Zelenáči moc číst nechtěli...
Olovo prudkej jed + kyselina k tomu, mizerná životnost, mizernej výkon.
:-D Takže toxicita olova ti vadí, ale dvakrát tak toxický nikl v lithiových bateriích s NCA chemií je ok. No ty voe.... :-D
Vaděj mi všechny jedy.
No to sice dokážu pochopit, ale právě proto bys měl s láskou hledět na spalovací automobil s baterkou s 8kg olova schopným zamořit necelý kilometr čtvereční, protože 350 kilogramů niklu v akumulátorech Modelu S je schopno zamořit plochu skoro přesně stonásobně větší.Ekologičnost elektromobilů je jedna z největších fikcí současnosti.
Nevyšší čas aby se povedlo udělat ty baterky třeba z hliníku nebo jinech běžnejch prvků, ale to nemusí bejt hned.
U Tesly k tomu musíš ještě připočítat i ten olověnej co tam je. ;-)
mě vadí blbci..
Mně, ne mě!;-)
To jsem nevěděl. V tom případě je třeba pro jednu Teslu (vlastně jakýkoliv elektromobil) 10kg lithia (hmotnost baterií kolem 500kg). Nasycenost rud lithiem na Krušnohorsku je 0.2%. Tzn. vytěžit 5t rud na 1 auto. Stejně je to jedno, jak se jednou zavrtají, vytěží vše.
Rátaj znova. Tesla rozhodne nemá 500 kg baterku. Má cca 600 kg batterypack. Samotných batérií je tam cca 350 kg ...
No a?
Je tu pár expertů co si myslí, že na 500kg baterii potřebujete 500kg lithia... Tak aby měli představu kolik lithia je vlastně potřeba.
Jo těhle expertů, který výráběj baterie ze "vzácenj kovů" a pletou si dojmy s pojmy je plnej infernet. Hubu maj plnou žvástů a ani nevědí čím to je, že auto jede :-D
Porsche trochu přehlíží, že Tesla poskytuje ucelený systém. Tj výkonný elektromobil a k němu i výkonné nabíjecí stanice. V obojím mají hodně co dohánět
Neni dulezite, co nabizi Tesla nyni, nybrz co a za kolik bude nabizet v onom roce 2019 ;-)
To, že ke každé automobilce bude patřit i vlastní síť výkonných nabíjecích stanic, zní spíš jako noční můra, než benefit. Univerzálnost je naprostá nezbytnost, pokud se mají elektromobily uchytit jako takové.
Automobilky dělaj věci jenom z donucení a kůli zisku. To vzniknou 2 až 3 tábory a budou spolu bojovat než se to sjednotí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.