Elektrické Porsche Taycan již omládlo. Umí dělat kliky a pronajmout si výbavu

Karel.  |  20. 08. 2020 10:43

Jediná elektra u které bych se nebránil kdyby mi stála v garáži.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 08. 2020 10:49

Pronajem bezpecnosti - at je to ketrakoliv znacka - mi pripada na hranici zakona.
Tak mas auto, kde je VSECHNO k tomu, aby zamezilo bouracce, ale je to vypnuty, protoze automobilka za to chce NAVIC jeste platit mesicni / rocni pausal?

A pak kdyz to nekdo nezaplati a neco se stane, jak se jim v te automobilcr spi? Dobre se jom spi?

Podle me je to minimalne nemoralni.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  20. 08. 2020 11:48

Spadl jsi z Marsu? V dnešním světě zcela standardní postup. To pak za nemorální musíš označit libovolný SW, který se prodává za peníze. Magnetickou rezonanci si můžeš koupit od Siemense za 40 mio. bez SW ale také za 140 mio. v plné palbě, která se HW vůbec nijak neliší, rozdíl děla jenom SW, který ti zpřístupnī.

Odpovědět  |   | 
LoL  |  20. 08. 2020 14:03

Jeden o voze, druhý o koze.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  20. 08. 2020 14:09

Pověz mi, za užívání jakého SW platíš měsíční poplatek?

Odpovědět  |   | 
Havran  |  20. 08. 2020 14:21

Tak třeba
Microsoft Windows 10 Enterprise E3 199,- Kč
Bitdefender Internet Security 67,- Kč
Getmore HelpDesk 180,- Kč
To jenom namátkou, jsou i licence na týden stejně jako na 3,6,12,24 měsíců

Odpovědět  |   | 
TVL  |  20. 08. 2020 14:35

Ale to jsou elektronický licence které užíváš pro vytváření hodnot ( podnikání). To jsou služby. Jedinec platí za funkci zařízení při jeho pořízení, viz. nákup vozidla. To ze ti např.
vystřelí airbag při nehodě je vlastnost nikoli služba která by měla být zpoplatněna měsíčním paušálem. U Netflixu taky platíš poplatky za obsah, nikoli za to že máš jeho aplikaci v zařízení.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  20. 08. 2020 15:22

Taycan nelze používaz k podnikání, to je mi novinka.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  20. 08. 2020 17:02

Vymýšlíš blbosti. Taycan tímto způsobem nabízí aktivní hlídání jízdních pruhů nebo inteligentní plánování jízdní trasy, tedy elektronické pomocníky, kteří jsou absolutně zbytní a ne vystřelování airbagů.

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  20. 08. 2020 17:30

Inteligentní plánování jízdní trasy je služba takže je naprosto v pořádku že je zpoplatněná, což se ovšem nedá říct o hlídání jízdních pruhů, za který platíš při koupi vozu jako součást bezpečnostních asistentů vozu

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  20. 08. 2020 17:39

povinné asistenty máš v Taycanu v základní ceně včetně neinteligentního hlídání v pruzích.

Odpovědět  |   | 
Chacha  |  20. 08. 2020 20:59

A jaký je rozdíl mezi hloupým co je v základu a tím inteligentním hlídáním za který bys měl měsíčně solit?

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  20. 08. 2020 21:50

aktivní tě prostě drží v pruhu aniž řídíš, tudíž si sám řídí, brzdí do kolon, rozjíždí se etc. Pasivní tě jenom upozorňuje (vibrování do volantu, pípání), že jedeš k čáře a řídit, brzdit, přidávat musíš ty.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  21. 08. 2020 13:10

Presne to mam na mysli - a kdyz neplatos mesicni pausal a usnes, tak zres, ikdyz v aute bylo vse potrebne k zachraneni tveho zivota, jen to bylo zrovna vypnute.

Jak rikam, ja to povazuju za nehoraznost.
Pokis je to zakonem povolene, nemelo by to tak byt.

Odpovědět  |   | 
Kosanovič  |  21. 08. 2020 15:19

Jenže když neplatíš paušál, tak v autě všechno potřebné k záchraně života není, je tam jenom HW, ale není tam dodatečný chytřejší SW, který si právě za dodatečný poplatek koupíš. S těmito názory běž na Džbán mezi komanče, tam tě za ně pochválí, v normální společnosti je normální za SW, tedy za duševní produkt, nějakou formou platit. A pro tvoji informaci žádný zákon v ČR ani v EU nenařizuje aby v autě bylo hlídání v pruhu ať už jenom to primitivní pasivní nebo to aktivní.

Odpovědět  |   | 
Bob  |  20. 08. 2020 21:02

Vymýšlí pi.oviny a pak to stojí půl roku na parkovišti jako ID protože si s tím nevědí rady.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 15 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro