Vymýšlí pi.oviny a pak to stojí půl roku na parkovišti jako ID protože si s tím nevědí rady.:-P
Pronajem bezpecnosti - at je to ketrakoliv znacka - mi pripada na hranici zakona.Tak mas auto, kde je VSECHNO k tomu, aby zamezilo bouracce, ale je to vypnuty, protoze automobilka za to chce NAVIC jeste platit mesicni / rocni pausal?A pak kdyz to nekdo nezaplati a neco se stane, jak se jim v te automobilcr spi? Dobre se jom spi?Podle me je to minimalne nemoralni.
Spadl jsi z Marsu? V dnešním světě zcela standardní postup. To pak za nemorální musíš označit libovolný SW, který se prodává za peníze. Magnetickou rezonanci si můžeš koupit od Siemense za 40 mio. bez SW ale také za 140 mio. v plné palbě, která se HW vůbec nijak neliší, rozdíl děla jenom SW, který ti zpřístupnī.
Pověz mi, za užívání jakého SW platíš měsíční poplatek?
Tak třebaMicrosoft Windows 10 Enterprise E3 199,- KčBitdefender Internet Security 67,- KčGetmore HelpDesk 180,- KčTo jenom namátkou, jsou i licence na týden stejně jako na 3,6,12,24 měsíců
Ale to jsou elektronický licence které užíváš pro vytváření hodnot ( podnikání). To jsou služby. Jedinec platí za funkci zařízení při jeho pořízení, viz. nákup vozidla. To ze ti např. vystřelí airbag při nehodě je vlastnost nikoli služba která by měla být zpoplatněna měsíčním paušálem. U Netflixu taky platíš poplatky za obsah, nikoli za to že máš jeho aplikaci v zařízení.
Vymýšlíš blbosti. Taycan tímto způsobem nabízí aktivní hlídání jízdních pruhů nebo inteligentní plánování jízdní trasy, tedy elektronické pomocníky, kteří jsou absolutně zbytní a ne vystřelování airbagů.
Inteligentní plánování jízdní trasy je služba takže je naprosto v pořádku že je zpoplatněná, což se ovšem nedá říct o hlídání jízdních pruhů, za který platíš při koupi vozu jako součást bezpečnostních asistentů vozu
povinné asistenty máš v Taycanu v základní ceně včetně neinteligentního hlídání v pruzích.
A jaký je rozdíl mezi hloupým co je v základu a tím inteligentním hlídáním za který bys měl měsíčně solit?
aktivní tě prostě drží v pruhu aniž řídíš, tudíž si sám řídí, brzdí do kolon, rozjíždí se etc. Pasivní tě jenom upozorňuje (vibrování do volantu, pípání), že jedeš k čáře a řídit, brzdit, přidávat musíš ty.
Presne to mam na mysli - a kdyz neplatos mesicni pausal a usnes, tak zres, ikdyz v aute bylo vse potrebne k zachraneni tveho zivota, jen to bylo zrovna vypnute.Jak rikam, ja to povazuju za nehoraznost.Pokis je to zakonem povolene, nemelo by to tak byt.
Jenže když neplatíš paušál, tak v autě všechno potřebné k záchraně života není, je tam jenom HW, ale není tam dodatečný chytřejší SW, který si právě za dodatečný poplatek koupíš. S těmito názory běž na Džbán mezi komanče, tam tě za ně pochválí, v normální společnosti je normální za SW, tedy za duševní produkt, nějakou formou platit. A pro tvoji informaci žádný zákon v ČR ani v EU nenařizuje aby v autě bylo hlídání v pruhu ať už jenom to primitivní pasivní nebo to aktivní.
Taycan nelze používaz k podnikání, to je mi novinka.
Jeden o voze, druhý o koze.B-]
Jediná elektra u které bych se nebránil kdyby mi stála v garáži.
https://www.mojelektromobil.sk/porsche-taycan-poziar-prv... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.