Elektrické Drako GTE prochází finálním testováním. Má být dokonale ovladatelné

Čtyři elektromotory o celkovém výkonu 1200 koní a 90kWh baterie. Tohle auto vypadá hodně zajímavě.

Kalifornský start-up Drako Motors se po představení elektrického supersportu GTE v roce 2019 trochu odmlčel. Nyní už se však chystá na první dodávky k zákazníkům, takže je na čase přejít k finálnímu testování. Značka se tak s námi dělí o záběry z testování na sněhu, kde ukazuje schopnost vozu v režimu Ice.

Jízda na sněhu není pro Maserati MC20 žádný problém. Takto dovádělo v Itálii

Jízda na sněhu není pro Maserati MC20 žádný problém. Takto dovádělo v Itálii

Drako Motors GTE je čtyřdveřový supersport se čtyřmi elektromotory, které pracují nezávisle na sobě. Výsledkem má být dokonalá ovladatelnost. Vůz také umožňuje otočku na místě, kterou nám kdysi ukázal i Rivian. Vůz má baterii o kapacitě 90 kWh, která má na jedno nabití vydržet k ujetí 320 km.

Ferrari dohnalo 488 GTB na hranici možností. Výsledek je jen pro členy prestižního klubu

Ferrari dohnalo 488 GTB na hranici možností. Výsledek je jen pro členy prestižního klubu

Na rychlé nabíječce se kapacita baterie naplní za 30 minut. Kombinovaný výkon elektromotorů činí 1200 koní a maximální rychlost vozu je 332 km/h. Drako GTE používá lehce upravenou karoserii z automobilu Fisker Karma. Vyrobí se pouze 25 kusů a každý z nich stojí 1,25 milionů dolarů, tedy v přepočtu 27.675.000 korun. První kousky dorazí k zákazníkům v tomto roce.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků