Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Vedle sériové verze sportovního kupé BMW i8 přivezla mnichovská automobilka do Frankfurtu také sériovou verzi kompaktního městského elektromobilu i3. Tady se už o žádnou velkou premiéru nejednalo, veškeré informace a fotografie firma zveřejnila už v polovině prázdnin

Nemohli jsme si ale nechat ujít příležitost prohlédnout si posla budoucnosti značky BMW s kamerou. 

BMW i3 je čtyřmístný automobil s rozměry 3999 mm na délku, 1775 mm na šířku a 1578 mm na výšku. Rozvor náprav dosahuje 2570 mm, světlá výška má hodnotu 140 mm. Hnaná je zadní náprava, a to pomocí synchronního elektromotoru. Jeho parametry už zazněly mnohokrát. Elektrickou energii tento motor čerpá z lithium-iontového akumulátoru s kapacitou 22 kWh a hmotností přibližně 230 kg. Dobití na 80 % trvá půl hodiny, z klasické domácí zásuvky pak osm hodin. Při běžné jízdě udává BMW dojezd 130 až 160 km, maximum je 200 km.

Oficiální cena v korunách ani datum zahájení prodeje v ČR dosud zveřejněny nebyly. Víme ale, že BMW i3 by mělo stát necelý milion korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků