Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Elektrické BMW i3 poprvé zblízka na videu z Frankfurtu

Vedle sériové verze sportovního kupé BMW i8 přivezla mnichovská automobilka do Frankfurtu také sériovou verzi kompaktního městského elektromobilu i3. Tady se už o žádnou velkou premiéru nejednalo, veškeré informace a fotografie firma zveřejnila už v polovině prázdnin

Nemohli jsme si ale nechat ujít příležitost prohlédnout si posla budoucnosti značky BMW s kamerou. 

BMW i3 je čtyřmístný automobil s rozměry 3999 mm na délku, 1775 mm na šířku a 1578 mm na výšku. Rozvor náprav dosahuje 2570 mm, světlá výška má hodnotu 140 mm. Hnaná je zadní náprava, a to pomocí synchronního elektromotoru. Jeho parametry už zazněly mnohokrát. Elektrickou energii tento motor čerpá z lithium-iontového akumulátoru s kapacitou 22 kWh a hmotností přibližně 230 kg. Dobití na 80 % trvá půl hodiny, z klasické domácí zásuvky pak osm hodin. Při běžné jízdě udává BMW dojezd 130 až 160 km, maximum je 200 km.

Oficiální cena v korunách ani datum zahájení prodeje v ČR dosud zveřejněny nebyly. Víme ale, že BMW i3 by mělo stát necelý milion korun.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků