Elektrické Audi R8 je dalším z konceptů schopných jízdy bez řidiče

Audi představilo na CES Asia 2015 novou verzi čistě elektrického modelu R8 e-tron. Na rozdíl do té klasické, kterou jsme si mohli prohlédnout už v únoru letošního roku, má ta nejnovější také systém, díky kterému je vůz schopný zcela samostatné jízdy bez zásahu řidiče.

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Audi R8 e-tron piloted driving concept car, jak zní celé označení tohoto konceptu, používá nový laserový skener, několik kamer a samozřejmě také řadu senzorů. Na základě informací z těchto zdrojů je pak poskládán ucelený obraz okolí vozidla a to se tak vyhne veškerým překážkám.

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Samotnou techniku už ale známe. O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW (231 k) a 460 Nm. Na stovku dosprintuje elektrické Audi R8 za 3,9 s a maximální rychlost je omezená na 210 nebo 250 km/h. Dojezd na jedno nabití činí až 450 km/h, přičemž akumulátory bude možné dobít za méně než dvě hodiny.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

dnes | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků