Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Nové Audi R8 druhé generace už není žádným tajemstvím a spolu s desetiválcovou novinkou odhalilo Audi také informace o druhé generaci elektrického modelu R8 e-tron. Ještě ale neukázalo fotografie, takže si k titulnímu obrázku vypůjčíme R8 se spalovacím motorem.

Audi R8 e-tron 2.0 má nové akumulátory s výrazně větší kapacitou. Ta se zvýšila ze 49 kWh na 92 kWh bez nutnosti zvětšit objem akumulátorů. Také díky tomu se více než zdvojnásobil udávaný dojezd z 215 na 450 km.

Premiéry | Sportovní auta | Kupé | Audi | Ženeva 2015

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Audi rovněž vyvinulo nový palubní systém dobíjení pojmenovaný jako Combined Charging System, který umožní akumulátory nabít na plnou kapacitu za méně než dvě hodiny.

Výkon dvou elektromotorů se zvedl z 280 na 340 kW (462 k) a točivý moment povyskočil z 820 na 920 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h je záležitostí 3,9 sekundy a maximální rychlost může být omezena až na 250 km/h. Na rozdíl od prvního Audi R8 e-tron se bude druhá generace již prodávat. Objednat si ho prý můžete už někdy na konci tohoto roku.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků