Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Nové Audi R8 druhé generace už není žádným tajemstvím a spolu s desetiválcovou novinkou odhalilo Audi také informace o druhé generaci elektrického modelu R8 e-tron. Ještě ale neukázalo fotografie, takže si k titulnímu obrázku vypůjčíme R8 se spalovacím motorem.

Audi R8 e-tron 2.0 má nové akumulátory s výrazně větší kapacitou. Ta se zvýšila ze 49 kWh na 92 kWh bez nutnosti zvětšit objem akumulátorů. Také díky tomu se více než zdvojnásobil udávaný dojezd z 215 na 450 km.

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Nové Audi R8 odhaleno, zrychlení 0-200 km/h zvládne pod 10 sekund

Audi rovněž vyvinulo nový palubní systém dobíjení pojmenovaný jako Combined Charging System, který umožní akumulátory nabít na plnou kapacitu za méně než dvě hodiny.

Výkon dvou elektromotorů se zvedl z 280 na 340 kW (462 k) a točivý moment povyskočil z 820 na 920 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h je záležitostí 3,9 sekundy a maximální rychlost může být omezena až na 250 km/h. Na rozdíl od prvního Audi R8 e-tron se bude druhá generace již prodávat. Objednat si ho prý můžete už někdy na konci tohoto roku.

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků