Elektrické Audi e-tron konečně zamíří do prodeje. Ukáže se v září

11 komentářů

Hugon
27. července • 15:40

Ideální vůz na ježdění od zásuvky k zásuvce! :-D

Saman
29. července • 8:46

a fosilni auta jsou tedy na jezdeni od cerpacky k cerpacce

R
27. července • 18:34

A proč ne? Aktuálně mam sice jiste koncernove suv s benzinem 140kw a dsg a je fakt super. Ale když vidím, ze s tím žena jede 15km do práce, 15 z práce a občas nějaké městské projížďky tak by ten e-tron byl dostačující. Ps: parkuji v garáži takze dobíjet muzu ...ale co by mi říkaly emoce to zatím nevim 🙂

Hugon
28. července • 9:48

No jasně, gratuluju k super volbě, DSG je proslulé svým hebce-měkkým řazením a spolehlivostí :-D:-D

stealth01
29. července • 13:47

S kolika DSG jsi jezdil? V jakých letech? Já jsem měl za posledních sedm měsíců půjčených třicet vozů s touto převodovkou a nemůžu nějak najít větší chybu. Jestli nakonec ona proslulost nebude spíše jen výplod fantazie.

Saman
29. července • 20:00

ja se pozna spolehlivos prevodovky (treba ta dlouhodoba) u pujcenych aut?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
29. července • 20:00

jak

R
28. července • 19:07

Tak nevim s jakou konfiguraci ale 2.0tsi 140kw a dsg je opravdu dobre. A spolehlivost? Jestli dsg nebo spojka a setrvak je otázkou, ale při našem nájezdu to neřeším...po 4 letech výměník a hotovo. Další starejte se B-]

stealth01
27. července • 18:51

My máme jako městské auto 330e a je to skvělé. Roční faktura za elektřinu byla 2560 Kč.
Tankovali jsme tuším v polovině června a stále tam je po 460 km plna nádrž. ;-)

jogurt
27. července • 19:37

Ok, jen dojezd 35-40km u 330e je na opravdu velmi nenáročné městské jízdy.

Aladin
27. července • 20:28

V Praze by to bylo těsně, po Liberci by šlo jezdit několik dní. :-)

Doporučujeme

Články odjinud