Elektrická Volva: První bude XC40, poté XC90 na nové platformě

5 komentářů

Anti-automat
24. června • 11:28

...pokial tych 500km nebude vysledok s vypnutou klimou, galuskovymi pneu a za idealneho pocasia na skusobnom okruhu pri ustalenych 60kmh s prazdnym autom, potom snad ano. Ale dovtedy mam radsej svoj pekac, ktory spravi 600km+ za kazdych okolnosti a mozem to tyrat ako chcem. V zalohe mam este aj 20l v bandaske ak teda uz idem niekam daleko.
za mna, kym tam nebude dojazd 1ooo km, nemam najmensi dovod na zmenu.

Phoenix
25. června • 8:27

Však těch 20 l v bandasce si můžeš nechat, jen si k tomu pořídíš malinkatý diesel generátor :-)

Anti-automat
25. června • 11:36

jazdim na beznin :-)

martan
24. června • 12:57

Radsej nech napisu kapacitu baterii, to mi o dojazde povie viac ako tie ich pseudovypocty.

Anti-automat
25. června • 11:35

Praveze nepovie. Vezmime si SUV, ktore musi na dialnici pri dajme tomu povolenych 13o kmh, prekonavat ten velky aerodynamicky odpor. Kapacitu baterii mozem udat, mozno aj pravdivo (o com pochybujem) ako prvy a super vyhodny zavadzajuci udaj v katalogu, nieco ako ked na alze pri trebars notebook sa docitate 'vydrzi az'. Nieco podobne ako sucasna spotreba. Na druhu stranu rovnice si postavime eurouradnika, ktory k.rva z niecoho zit musi a mame vysledok. A ten zakonite rovna sa dalsia eko-euro-nadnarodna ficura, ostane tu si u nas moze dovolit len malokto, takze v pohode.

Doporučujeme

Články odjinud