Elektrická tříkolka Morgan nečekaně končí. Britové budou vracet zálohy

18 komentářů

mpolan
16. října • 9:34

Líbí se mi, jak krásně manipulativně je ten článek napsaný. Vyzní, jako by se Morgan rozhodl nevyrábět, protože elektro je nesmysl.
Realita je ovšem zcela jiná. Problémy způsobil subdodavatel pohonu Frazer-Nash, který neplní smlouvu a tím pádem není možné elektrickou verzi vyrábět. Morgan chce ve výrobě pokračovat, ale musí najít jiného dodavatele.
Novinářská špína opět zapracovala.

Ijon
16. října • 12:06

No, oficiálním důvodem jsou skutečně problémy subdodavatele. Morgan ale dodává, že bude nutné celý projekt přehodnotit, protože sám nemá s elektroauty jen málo zkušeností. Údajně se teď pokusí rozšířit tým o speciality a pak výrobu elektrotříkolky znovu posoudit.

Kuk Vykuk
16. října • 10:11

Tady na autoblábolu nevédej ani co to je sedan. :-D:-D:-D

...
16. října • 10:47

tak ono 90% populace už ani neví co je coupé....

kari
16. října • 11:55

a 70% populace je jedno v čem sedí (slovo řídí je skoro už bezpředmětné, když většina z nich se blahem třese, že to za ně zatáčí, parkuje, vyparkuje, brzdí, řekne kdy si dát kafe...)

mpolan
16. října • 12:53

V dnešním provozu je řízení 90% času za trest, takže se ani nedivím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
16. října • 13:03

Ale těch 10% si štastný za auto bez posilovače řízení, motor bez turba a na správně straně... bohužel to ocení tak 1% řidičů :(

mpolan
16. října • 14:54

Nejsem. Nedovedu si představit, že bych se někde pral s autem, které nemá posilovače. Pravěk už máme za sebou.
Těch 10% času, ve kterých by ještě řízení mohlo být zábavou, mě nějak nevede k tomu pořizovat si jiné auto.

Petoo55
16. října • 16:30

O tom praveku som už počul. Ale neviem, kedy to bolo. Nejaký časový údaj od - do by nebol?

Anti-automat
18. října • 6:03

Odkedy, to neviem. Ale pravek urcite trva, mozem mu ukazat nasu feldu 1.3. Jazdi stale bezproblemovo, robim solidnu udrzbu. No a vyzera ze ten pravek este potrva.

bzzz
16. října • 14:18

Co je spatneho na posilovaci rizeni a turbu? Ridils nekdy starsi auto? Ridils ho treba tri, ctyri hodiny, cely den nebo na rozbite horske serpentyne?

...
17. října • 7:40

Vlastním 2,0 atmosferu, bez posilovače řízení a po cestě itálie a zpět jsem se cítil mnohem líp, než po stejné cestě v Octavii 1,6 TDI :)
Odpověď? ANO

kari
16. října • 13:17

Dneska už lidi řídit nebaví, většina to bere jen za nutnost a lenost jezdit MHD, tak si to "přetrpí" v autě.

kkk
16. října • 10:05

Za třicet stříbrných se udělá lecos:-D

kari
16. října • 8:30

Ještě by se mohli inspirovat ostatní automobilky, také dostat rozum a krásné období automobilismu by možná nebylo tak blízko svému konci.

gamblik
16. října • 13:07

Vlaky taky kdysi měly své "krásné" období, kdy jezdily na uhlí a následbě na naftu. Pak přišly lokomotivy na elektřinu a... je to špatně?

Anti-automat
18. října • 6:07

A viete ze nieco predsa len zle je? Zazil som staru dobru t478, vlak typu kupe (dnesne odporne velkopriestorove mi fakt vadia), kde ste sa mohli v klude rozvalit, otvorit si okno (co je pre vas mladsich uplne scifi), postavit sa don a kochat sa ubiehajucou prirodou a sceneriou. Pivecko k tomu, ono ten vlak zasa az tak rychlo nesiel a vobec, nebolo sa kam ponahlat.

kolkyno
8. března • 9:30

tak tak, a krasne horehroncom a skoro celu cestu stiahnute okno. dnes ludia vo vlaku riesia nastup/wifi/vystup a nasledne na soc. sietach "vlak mal meskanie 10 minut, to takto nejde". R E T A R D A C I A

Doporučujeme

Články odjinud