Elektrická Škoda Fabia je realitou! Vzniká v Rakousku, v akci nevypadá špatně

Zelí  |  30. 12. 2020 10:14

Rallye a závody do vrchu.... tam to má logiku a použitelnost. Tady to mohli už cca 5 let používat.

Odpovědět  |   | 

jestli bude barumka, tak tam určitě pojede a jak jsem psal, bez té kontroly rožhavených, do žluta svíticích koutouču se nepozná jestli jezdí čočku.

Odpovědět  |   | 
Pepa_129  |  30. 12. 2020 10:22

🤣🤣🤣🤣
Jak dlouhá bude RZta? 2km?
A zvládne pak přejezdy?

Elektrické rally auto je nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 12. 2020 11:02

Servis přehodí baterečku jak bude potřeba tak, aby měl na měřenou erzetu vždy plnou.
Žádný problém.

Odpovědět  |   | 

třeba super RZ zlín je dlouhá něco přes 3km a tam jezdily i elektrovozy a jede se třikrát a další neměří více jak 16km, 755km je za dva dny bez toho prologu. Na barumce jezdí předjezdec z roko motor stím elektrickým jaguarem I-pace. Prostě přes noc dobijí a udělají pro ně harmonogram servisu. A stejnak, na barumce se mě líbil nejvíce TITUS.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  30. 12. 2020 11:04

Zvuk něco mezi tramvají a autodráhou kterou jsem měl jako kluk. K závodům prostě patří zvuk motoru.

Odpovědět  |   | 
Chat  |  30. 12. 2020 11:38

Dostaneš bezdrátové sluchátka s informacemi k rallye a taky zvukem starých aut.
To bude byznys

Odpovědět  |   | 

jooo trabant a wartburg-puf puf puff.

Odpovědět  |   | 

Pusť si mp3 motoru do sluchátek a můžes si u toho honit taky. Závodění je o výkonec a ne o kraválu.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 
Twan  |  30. 12. 2020 11:39

To tahaji na provázku nebo to je RC model?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 12. 2020 13:57

No to je strašný, na takový rally se ani nechci dívat, vždyť zvuk nadupanýho motoru je polovina zážitku.

Odpovědět  |   | 
Jan K  |  30. 12. 2020 14:08

No můj první dojem je stejný

Odpovědět  |   | 

a na jaké automobilové soutšži jsi byl naposled?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 12. 2020 14:26

Dám si během roku pár podniků Bohemka, Rally legend, Závody do vrchu, Rally Klatovy..., jsem velkým příznivcem B group a jsem zvědav, kdo by se na toto za 20 let chtěl třeba na Youtube dívat? Možná s vypnutým zvukem...Kamarád dělá technickýho komisaře a když mi ukazoval změť kabelů k těm pixlám v depu, nestíhali nabíjet atd. Proboha proč toto?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  30. 12. 2020 14:54

No, možná bych se na takovou rally přišel i podívat. Doposud mě ten kravál a smrad nelákal.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 12. 2020 16:22

Randál slyšíš někde v zatáčkách, v lese, ale nic nevidíš a pak to v několika vteřinách kolem tebe proletí a zmizí zase v lese a už slyšíš jenom mizející kravál.
Takže s elektrem to bude stejné, jenom tam nebude ten kravál. Zážitek se ti zúží na cca 3 vteřiny. Takhle s kraválem to bylo cca dvacet.

Odpovědět  |   | 

Já upřednostuji ten start, servisní zony nebo tu super rz ve zlíně. Ten kravál se taky zmenšuje nařízením. Třeba hyundai i20 wrc moc kraválu nedává, ale to už je na delší diskuzi o homologaci.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  30. 12. 2020 21:57

je volno , povidej

Odpovědět  |   | 
Marek  |  31. 12. 2020 15:25

Tak ta zvuková kulisa tomu chybí, to je fakt. Ale mám RC modely aut (bugy, trugy) 1:8 a 1:10 v elektru i benzínu (nitru) a prostě i když to jen bručí jede to ve výsledku líp s menšími náklady a servisem, větší trakce, díky vetší hmotnosti, vetší krouťák od spodu, neřve to jak to nitro. Zajděte si na závody RC modelů aut (Slavkov u Brna má jak asfalt, za autobusákem, tak hlínu pro bugy "za Bajerem") jezdí se střídavě v jeden den benzíny i elektra. A budete mít srovnání. už 10 let je ta elektrika vychytaná k dokonalosti, včetně nabíjení. Převážná část modelářů, nebo minimálně víve než polovina jezdí elektro. Prostě to jen 1:8 a 1:10 hezky zvetšit......

Odpovědět  |   | 
a.r.  |  31. 12. 2020 16:30

Uz jsi zkousel lizat zmrzlinu pres sklo,pokus se o to
Ralle je o hluku,vuni benzinu a to ocekavani,kdyz slysis ,ale nevidis,to je k nezaplaceni

Odpovědět  |   | 

Rallye je o výkonech ne o kraválu a smradu.
Když se bez kraválu neuděláš pusť si ho do sluchátek ty fetišisto.

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 7 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 75 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika