Elektrická Škoda Fabia je realitou! Vzniká v Rakousku, v akci nevypadá špatně

21 komentářů

Marek
31. prosince • 15:25

Tak ta zvuková kulisa tomu chybí, to je fakt. Ale mám RC modely aut (bugy, trugy) 1:8 a 1:10 v elektru i benzínu (nitru) a prostě i když to jen bručí jede to ve výsledku líp s menšími náklady a servisem, větší trakce, díky vetší hmotnosti, vetší krouťák od spodu, neřve to jak to nitro. Zajděte si na závody RC modelů aut (Slavkov u Brna má jak asfalt, za autobusákem, tak hlínu pro bugy "za Bajerem") jezdí se střídavě v jeden den benzíny i elektra. A budete mít srovnání. už 10 let je ta elektrika vychytaná k dokonalosti, včetně nabíjení. Převážná část modelářů, nebo minimálně víve než polovina jezdí elektro. Prostě to jen 1:8 a 1:10 hezky zvetšit......

a.r.
31. prosince • 16:30

Uz jsi zkousel lizat zmrzlinu pres sklo,pokus se o to
Ralle je o hluku,vuni benzinu a to ocekavani,kdyz slysis ,ale nevidis,to je k nezaplaceni

Kuk Vykuk
3. ledna • 2:54

Rallye je o výkonech ne o kraválu a smradu.
Když se bez kraválu neuděláš pusť si ho do sluchátek ty fetišisto. :-P:-DB-]

Pavel
30. prosince • 14:54

No, možná bych se na takovou rally přišel i podívat. Doposud mě ten kravál a smrad nelákal.

Zelí
30. prosince • 16:22

Randál slyšíš někde v zatáčkách, v lese, ale nic nevidíš a pak to v několika vteřinách kolem tebe proletí a zmizí zase v lese a už slyšíš jenom mizející kravál.
Takže s elektrem to bude stejné, jenom tam nebude ten kravál. Zážitek se ti zúží na cca 3 vteřiny. Takhle s kraválem to bylo cca dvacet.

petr r. (petrumr)
30. prosince • 21:24

Já upřednostuji ten start, servisní zony nebo tu super rz ve zlíně. Ten kravál se taky zmenšuje nařízením. Třeba hyundai i20 wrc moc kraválu nedává, ale to už je na delší diskuzi o homologaci.

.-.
30. prosince • 21:57

je volno , povidej

Pavel
30. prosince • 13:57

No to je strašný, na takový rally se ani nechci dívat, vždyť zvuk nadupanýho motoru je polovina zážitku. 3-[

Jan K
30. prosince • 14:08

No můj první dojem je stejný

petr r. (petrumr)
30. prosince • 14:15

a na jaké automobilové soutšži jsi byl naposled?

Pavel
30. prosince • 14:26

Dám si během roku pár podniků Bohemka, Rally legend, Závody do vrchu, Rally Klatovy..., jsem velkým příznivcem B group a jsem zvědav, kdo by se na toto za 20 let chtěl třeba na Youtube dívat? Možná s vypnutým zvukem...Kamarád dělá technickýho komisaře a když mi ukazoval změť kabelů k těm pixlám v depu, nestíhali nabíjet atd. Proboha proč toto?:-(

Twan
30. prosince • 11:39

To tahaji na provázku nebo to je RC model? 3-[

Tomáš
30. prosince • 11:04

Zvuk něco mezi tramvají a autodráhou kterou jsem měl jako kluk. K závodům prostě patří zvuk motoru.

Kuk Vykuk
3. ledna • 2:51

Pusť si mp3 motoru do sluchátek a můžes si u toho honit taky. Závodění je o výkonec a ne o kraválu. :-P:-DB-]

Chat
30. prosince • 11:38

Dostaneš bezdrátové sluchátka s informacemi k rallye a taky zvukem starých aut.
To bude byznys

petr r. (petrumr)
30. prosince • 12:37

jooo trabant a wartburg-puf puf puff.

Pepa_129
30. prosince • 10:22

🤣🤣🤣🤣
Jak dlouhá bude RZta? 2km?
A zvládne pak přejezdy?Elektrické rally auto je nesmysl.

petr r. (petrumr)
30. prosince • 11:09

třeba super RZ zlín je dlouhá něco přes 3km a tam jezdily i elektrovozy a jede se třikrát a další neměří více jak 16km, 755km je za dva dny bez toho prologu. Na barumce jezdí předjezdec z roko motor stím elektrickým jaguarem I-pace. Prostě přes noc dobijí a udělají pro ně harmonogram servisu. A stejnak, na barumce se mě líbil nejvíce TITUS.

Zelí
30. prosince • 11:02

Servis přehodí baterečku jak bude potřeba tak, aby měl na měřenou erzetu vždy plnou.
Žádný problém.

petr r. (petrumr)
30. prosince • 10:14

jestli bude barumka, tak tam určitě pojede a jak jsem psal, bez té kontroly rožhavených, do žluta svíticích koutouču se nepozná jestli jezdí čočku.

Zelí
30. prosince • 10:14

Rallye a závody do vrchu.... tam to má logiku a použitelnost. Tady to mohli už cca 5 let používat.

Doporučujeme

Články odjinud