Na auto s hovno dojezdem je to předražený jako prase.
Ale jen pro toho, kdo požaduje velký dojezd na jedno nabytí. Pak jsou lidé, co nenajedou za den víc jak 50km a každý večer mohou auto nabíjet ve vlastní garáži. A to je cílovka.A když vezmete cenu běžné Mazdy CX30, zjistíte, že v maximální výbavě jsou ta auta skoro stejně drahá. Dokonce Mazdu CX30 lze s pakety, které má TOP výbava MX30 v ceně, koupit dráž :-)
Dobry vtip.
Ta zpráva vypadá jak z minulého století, skoro stejnou kapacitu baterky a výkon eletromotoru dává Mergl do GLE 350 de, ale to je PHEV, takže elektrika je jenom jako podpora pro diesel. Dát to stejné v roce 2020 jako samostaný pohon do suvéčka je zoufalost.
Kolik máte doma "elektro" aut?
Čtyři, dvě buggy od Losi, jednu truggy od Losi a jeden monster truck od Traxxas. Proč se ptáš?
Dobre ty! :-D :-D :-D
Ten trochu absurdní design se mi líbí a cena je taky akceptovatelná. Je to ale docela slabé a má to fakt tragicky malou kapacitu baterie. Takže sorry jako. Snad kdyby do toho dali ten wankel coby prodlužovač dojezdu... ale o kolik by se pak zvedla hmotnost + cena + složitost takového vehiklu. Nejsem moc příznivec pluginů s tak velkou baterií...
Však bude, do konce tohoto roku ;-)
Takovou pálku za 35,5 kWh baterku, slabý motor v malém crossoveru? To je těžká zaostávačka za EV konkurencí. Hoši u Mazdy se museli pěkně bacit do hlavy. Vidím to na hodně mizerné prodeje.
Normovaný dojezd 200km- reál 150, v minus 7st mají baterky 60%, to je 90km s novou baterkou, tudíž to riskneš 60km , aby to nebylo na doraz.
Baterka 35,5 znamená využitelná ca 32kWh. Při reálné spotřebě mimo dálnice 16kWh/100 dáte 200km. Ale..baterka by se měla nabíjet jen do 80% a vybíjet jen do 20%.
Kdyz mi v aute palubni pocitac hlasi dojezd pod 100km, tak jsem nervozni....a tady budu mit neco takovyho po dobiti do plna. To any clovek peclive planoval skoro i cestu na nakup.
Na malom trhu vozidiel EV sú dvaja hrači.Jeden ponúka lacnejšie EV s menšou baterkou, nižším dojazdom ale s lepšími maržami.Druhí hrači predavaju s veľkou baterkou,väčším dojazdom ale so zápornymi maržami.Z dlhodobeho hľadiska to znamena,že jeden z nich skrachuje.Ako vidno mazda sa vydala spravnou cestou.Ešte keby ho doplnili o wankelov motor,ktory by zabezpečil tzv. nekonečny dojazd,predajom iba prospeju...
Ne, takhle business, investice ani akcie nefunguji.
Koukám ty už jsi zkrachoval dávno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.