Elektrická Kia Niro EV detailně. Má 204 koní a dojezd až 380 km

48 komentářů

Hloupej Honza
9. června • 10:14

Mužů hádat v základu již od 999000,- při využití našich finačních služeb a dání nové Fábky na protiúčet :-D

adv
8. června • 18:59

Naprosto neuvěřitelný. Tleskám profíkům ze společnosti Kia. Je neuvěřitelný, jak díky jedné zprávě dokázali odhalit desítky malých českých penisů. Jeden šikmooký elektrický vůz a zamindrákovaní čecháčci s malým p....m hned začnou psát hejty na domácí automobilku. Takový upgrade Pavlovova reflexu, slintající psi na diskuzních fórech B-]

stealth01
9. června • 6:52

Ono je to moderní. Je to taková ta módní vlna. Když hejtuješ koncern, jsi prostě "in".
Tady prostě logika a rozum končí a nastupuje stupidita a slabé hlavy.

Kamil
9. června • 18:36

Stealth01: osobně nepochybuju, že něco jako Škodahater existuje pouze na internetu. V reálu jsem nikdy nikoho s takovým názorem nepotkal a to ani v ředěný podobě. Myslím si o tom, že je to nějskej zoufalec, píšící pod několika nicky, s cílem přitáhnout pozornost k článku o Hyundai. Na rovinu říkám, že předpokládám, že je placenej Vošickým. Už jen to, že článek o čemkoliv v automobilismu se pokouší v diskusi stočit na ubohý rejpání do Škodovky a vyzdvihování korejců napovídal, že to bude někdo z okolí tohoto pána. Popřípadě by to mohl být i Vošický osobně. Těžko v zemi žije další úchylák s jeho názory.....

bzzz
9. června • 18:55

Hejteri jsou vsude akorat na internetu mohou hejtovat anonymneji a pusobit silacteji.

Kamil
9. června • 19:57

Celej život jsem od rána do večera mezi lidma a nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by za hrob nenáviděl Škodovku. A nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by miloval korejský auta. Takže moc nevěřím tomu, že existuje člověk, kterej by v sobě spojoval oboje. Že Hyundai nemají lidi rádi kvůli arogantní reklamní kampani a nebudí důvěru v kvalitu je prostě fakt. A že se za značku stydí pokud to dostanou jako firemní auto je taky běžná věc, popřípadě si to někdo pořídí protože na lepší nemá, ale že by se to transformovalo ve slepou lásku? To jsem jakživ neviděl ani u fanoušků mnohem lepších značek...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pepa
10. června • 22:14

Nenávidět firmu,značku,výrobek..to už je hodně vážná psychická nemoc.
Nejlepší auto je firemní,bez ohledu na značku,to je prostě fakt.A tak jak znám spousty lidí se služebními auty a většina má Škodu,tak za své,by si ji nikdy nepořídily (i když to pro něn není finanční problém), protože poměr ceny a hodnoty špatný,komfort špatný,servisní náklady vysoké.Ale jako služebák dobrý.
Hyundai?Pokud by dělali špatná auta tak v USA,v Západní Evropě,Austrálii by se tak dobře neprodávali.Toto jsou vyspělé trhy.,kde špatný výrobek nemá mic šancí.
Opravdu neznám člověka,který se stydí za něco co používá.Jinak za dieselgate,kartelové dohody (pokuta 50milionů),nekvalitní motory..by nemohla jistá značka mít pouze stydící se zákazníky.
Ale k článku,jsem zvědav kdy podobnou techniku jako nabízí Kia nabídne také konečně Škoda,potažmo VW. B-]

stealth01
11. června • 10:26

Tak koncern nabízí jednak plně elektrická auta, tak i plug-in hdybridy a mild-hybridy už docela dlouho.

Pepa
11. června • 20:50

Ano,VW od roku2011,tuším Tuareg.Hyundai od roku 2009. A Škoda?
Článek je o elektomobilech.Jaký nyní nabídne koncern VW oproti H/K?Co proti Ioniqu,Koně,Niru?

Horák Ladislav
12. června • 11:38

Pepo, a četl jsi prodejní statistiky elektromobilů?
Nejspíš ne, protože by ti pak bylo jasné, že pro ně v podstatě nejsou zákaznící.
Takže je to celé jen pozerství a je úplně jedno, kolik jich bude kdo nabízet, když to trh prostě odmítá.
Nějak nechápu tvoje požadavky, ať to výrobci vyrábí, když se to stejně nedá prodat. Jaký to tedy posle tebe má význam?
Že je elektormobilita slepou uličkou je snad jasné každému. Zřejmě kromě tebe.

Pepa
12. června • 20:10

http://www.hybrid.cz/elektromobil-hyundai-kona... ...
No jasně,kdo by chtěl elektromobily.:-D

Lukáš Tichý
13. června • 0:13

Jo tak to je hotové terno.
Ale toho, že se to prodává jen díky státním dotacím, toho sis nevšiml, co?
Když budou dotace na auta na dřevo, lidi je budou kupovat taky jako o závod.
V zemích, kde není elektromobilita dotována je zájem naprosto minimální.'
Tudy prostě cesta nevede.

bzzz
12. června • 19:05

Ve slepe ulicce je spise lidstvo obecne - soude podle vasich nazoru ;-)

Marek71
11. června • 8:04

Přesně tak, nejlepší auto je služebák, člověk se o nic nestará jen jezdí. Měl jsem několik Octávek a ikdyž domů bych si ji nekoupil, tak jsem byl spokojený, za těch pár korun měsíčně to bylo super.

Horák Ladislav
10. června • 23:20

Pokud je ta Škodovka tak špatná, čím si vysvětlujete její prodejní úspěšnost? Mimochodem vyšší než u Hyundai v Západní Evropě.
A ještě si dovolím požádat - pokuste se dostudovat gramatiku. Váš psaný projev je vážně otřesný.

Pepa
11. června • 21:03

V Západní Evropě se prodeje těchto dvou značek liší o 0.3% trhu.A co dlaší vyspělé trhy?To je nic?
To je diskuse o Češtině?O gramatice?Aha.A já myslel že o autech.Ani se nemusí používat pouze spisovná slova,ale i hovorová.Jen je třeba se vyvarovat hanlivých slov.
No, možná si můžete, gramatiku dostudovat Vy.
PS: Vždy je důležitá myšlenka, obsah,ale to asi nemůžete vědět.

Horák Ladislav
12. června • 11:46

Jaké další vyspělé trhy máte konkrétně na mysli?
P.S. Je jedno o čem se diskutuje, psaný projev vypovídá mnohé o jeho autorovi.
A nepokoušejte se proboha přesvědčovat, že písemný projev hodný žáka zvláštní školy v sobě ukrývá myšlenku.
Snad jedině takovou, že autor je analfabet a nezvládl učivo prvního stupně Základní školy.

Pepa
12. června • 20:14

Jaké?Umíte číst?Nebo jste analfabet.Už výše bylo psáno USA,Austrálie..
Tak prosím svůj psaný projev zlepšete,co Vám brání a čtení také.Jinak opravdu budete vypadat na zvláštní školu.

Lukáš Tichý
12. června • 23:57

Proboha Pepo, ty jsi asi nikdy nebyl v USA ani v Austrálii, viď?
Protože jestli těmto trhům chceš říkat náročné, tak se nenech vysmát. To co se vyrábí v USA je na úrovni Evropské produkce v lepším případě devadesátých let.
A Australský Holden? Tak to je licenční Opel Vectra a Omega vyráběný v daleko horším provedení než originály a k tomu v otřesné kvalitě.
Tohle by se v Evropě neprodalo ani smykem.
Jen na okraj, abych ti sebral poslední iluze - VW je tam značka pro movitější klientelu a i za Škodovku musíš sáhnout hluboko do kapsy.
Náročný trh je Evropa a to ještě ani zdaleka ne celá.
Takže než začneš lidi poučovat, doplň si znalosti!

Pepa
13. června • 19:51

Dobrý joke.Movitější klientela si kupuje prémii.Úrověň evropských devadesátých let.:-D
To jsou hlášky.Jo jo,ty litrové přeplňované motory,výbavy v Evropě,to je špička.:-D
A Škoda raději v USA neprodává,protože by vzala amíkům ideály o dosavadních luxusních autech (jako RR) a zároveň o supersportech.

Engelbert
13. června • 23:43

Se znalostí těch trhů jsi Pepo asi vážně dost na štíru, co?
Proč Škoda v USA neprodává? No to bude nejspíš proto, že tam koncern nabízí značky VW a Audi a tudíž by to postrádalo smysl. Podivuji se, že ti to nedošlo.
Ty asi moc zkušeností ani rozumu ještě nemáš, co?
Možná ti napoví skutečnost, že ani mnohé americké automobilky nejsou zastoupeny třeba a Evropském trhu. Zkus si tipnout proč? Protože se jim to nevyplatí.

Peter
9. června • 21:45

Ale proč to takhle funguje pouze v Česku (ev.Slovensku)???? Ze zkušeností ze zahraničí, kde jsem po většinu času to tak není. Jestli Rakousko, Německo, Itálie jdou jak korejské tak rumunské (Dacia) vozy na odbyt slušně. Nejsou jim pod úroveň.

Horňák
10. června • 2:14

Proč je ta značka u nás brána za podřadnou? Má to svoje důvody. Před pár lety koncern Hyundai vyráběl designově otřesné, technicky zastaralé a nekvalitní vozy. Tehdy zákazníci museli mít opravdu smysl pro humor aby za něco takového vyhodili peníze. V posledních letech se korejské vozy designově přeci jenom přiblížily zbytku světa, technika a kvalita je vyvalžena nižší cenou. Jenže právě v té době u nás začala éra tupě arogantní, vychloubačnéba lživé reklamy, která image značky zazdila nadobro. To se jinde v Evropě nestalo a proto, ačkoliv korejská produkce není brána za srovnatelnou s evropskou, láká zákazníky na nižší cenu a pro méně majetné tvořil jistou alternativu.
Pro zajímavost porovnejte Hyundai s Dacií. S tou nikdo problémy nemá, je to prostě levné auto a jako takové je bez jakýchkoliv komplikací bráno. Odpor nevzbuzuje, nikoho neuráží. Prostě je to o tom, jakou si kdo vybudoval image.

mpolan
10. června • 13:03

Dacia že nevzbuzuje odpor nebo nikoho neuráží? Ty jsi tu snad nově? V každé debatě o Daciích se najde dost bezmozků, kteří si nutně musí do Dacie a jejích kupců kopnout.

Horňák
10. června • 14:29

Co se děje v izolovaném světě internetových debat je jedna věc, a co se děje v reálném světě pak druhá. Já vážně neznám nikoho, kdo by se nad Dacií pohoršoval. Prostě levné auto pro nenáročného uživatele, které si ani na nic jiného nehraje. Na rozdíl od Hyundaie. Ten je na tom úplně stejně jako ta Dacia, ale snaží se všem namluvit, že je to vlastně Mercedes....

Mirek
10. června • 18:24

To toho asi moc nepamatuješ. nezapomenu na nedávnou dobu, když se tady začal prodávat Logan, který po chvíli rezivěl, při zvednutí víka kufru jsi viděl holé plechy. Nezapomenu, jak majitelé těchto aut po krátké době začali vylepšovat antikorozní nedostatky vlstními "štětkovými" úpavami, po puchýřích na laku karoserie. Všichni se jich ptali, jestli to dojede do šrotu, nebo jiím to ještě po cestě rozežere rez, než tam dojedou.
Samozřejmě se to týklo i dalších aut Dacie. V současnosti již myslím používají pozinkované plechy, aby tuto ostudu odstranili. Silně mi to připomnělo socialistickou dobu škodovek, které přeci jen odolávaly korozi o dost déle.
Když jen trochu pohledáš, bezproblémově najdeš, například:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dacia-duster-... ...
https://autobible.euro.cz/dacia-jako-ojetina-kterou... ...
Proč vzít nohy na ramena:
První Logan toho mívá za sebou už opravdu hodně. U některých majitelů už dosluhuje podle hesla „dokud nás STK nerozdělí“. Největším nepřítelem je koroze.

bzzz
9. června • 20:22

Stydet se za sluzebni auto, uff. Nema na lepsi, uff uff. Ja znam dost nekritickych obdivovatelu Skody, ale neresim to, kazdeho vec...

Radek L.
10. června • 11:04

Pocitu studu za firemní auto jsem si užíval do loňdka 3 roky. Firma se rozhodla šetřit a tak nastal experiment s nákupem i30. Ono když přijedete k obchodnímu partneroj a vrátný vás vítá se slovy "a copak, firmě se nedaří?", komentáře typu "a jezdí to vůbec?" "neplnil jsi plán, co?" a podobné slýcháte denně, to pak radši zaparkujete za rohem a dojdete pěšky... Naštěstí je experiment již za námi, vyhodnocen byl jako neůspěšný, a jsme zpět u evropské značky ke spokojenosti nás všech.

Vlk z Vlkohradu
11. června • 12:51

Hlavně, že pocit studu nenastane při tom, když člověk píše jako retard. Partneroj... :-O

bzzz
10. června • 11:17

Nj (hanicich) debilu je bohuzel vsude plno. Vzyt za cenu i30 lze poridit Fabii nebo Rapid a jine znacky/modely, tak jakepak firme se nedari...

Děda Pospa
10. června • 16:09

Všeobecně je to považovaný za nekvalitní krám. A ta image k tomu. To už nespasí ani skutečnost, že za to Vošickej chce ranec jako za Golfa. Spíše je takovej kupec všem za vola.

LOL
11. června • 8:58

No to je fakt, dělat dobrovolně kavku střelené slepici, to může opravdu jenom vůl.:-DDostávám vždycky záchvat smíchu, když se škodifkář s fleetovou 1.2TSI nebo ještě hůř jedoucí 1.6TDI v holobytu povyšuje nad hnůjdájisty s i30, přitom jsou to obojí běžné plečky pro masy. S jedinou výjimkou, do hnůjdaje se dá pořídit motor, který i trochu jede, a který se po sto tisících nevysype.

mpolan
9. června • 9:12

Moderní? Nebo jen logická reakce na nekritické cpaní koncernových značek zleva, zprava? Já spíš vidím to druhé.

Tom
9. června • 20:05

Ano, moderni. Protoze dneska nikdo nikoho nenuti, ze musi cist a prispivat do diskuzi na autorevue. Jsou i jine weby. Tak proc se ti nespokojeni proste nepresunou tam, kam je srdce tahne a nenechaji koncern web koncernovym fanousku, ktere ty clanky zajimaji?
Uz po nekolikate davam priklad, ze zase na autickari si lide stezuji, ze davaji moc testu korejskych vozu a ze chteji neco jineho. Tak proc vsichni ti spravedlivi, co se na ne vali koncern ze vsech stran si v klidu nectou clanky tam? A muzu rict, ze jsou psany poutave a ctive.

bzzz
9. června • 11:10

Postaveni Skody potazmo koncernu v nasich koncinach tomu nahravaji. Spise nez zastoupeni znacek mne udivuje 'kvalita' nekterych clanku - coz je imo vetsi pruser.

Tom
9. června • 6:41

Pozor na tlak ;-), aby vas to nezabilo.

Kuk Vykuk
8. června • 17:35

Kia Niro je sice malá, ale milá. Když bude levná tak se po ní zapráší. Bohužel koncern Hjůndaj-Kia sere na zajištění pořádný hromadný výroby baterek, takže jeho EV vozítka jsou jen kusová výroba a podle toho vypadaj i prodeje, které trhaj rekordy na nejnižích příčkách. Typyckej dinosaur, kterýho zajímá jen prodej spalovacích popelnic.

Marek71
11. června • 8:03

Bude stejně drahá jako všechny ostatní EV, stačí se podívat na Ioniq. Ale koukám, že už s tím dojezdem se pomalu-pomalu dotahují na EV, ještě to chce zapracovat na komfortu doplnění energie (místo, čas) a už to bude za pár let (možná) náhrada za spalovák... samozřejmě až klesne cena :-)

Kuk Vykuk
12. června • 6:19

EV už se pomalu dotahují na EV... ???
Zkoušej to dál, jednou to moudro konečně trefíš. ;-)

Kuk Vykuk
8. června • 17:24

Přepočítávání energie akumulátorů na litry benzínu je naprostá kravina k ničemu. Jediné co je důležité je kolik kilometrů na nabitou baterku auto ujede a to v zimě a v létě. Nějaký litry benzínu už nikoho nezajímaj stejně jako kolik Cédéček se vám vejde do vašeho telefénu :-PB-]

bzzz
8. června • 18:31

AMEN! Bud mi kapacita staci nebo ne. Pocitat kam teoreticky se dostanu tim ci onim je ########.

HAFTAN
8. června • 16:08

Jo, chlapci umí. V Bolce zatím hoši zkoušeli dynamo z Velamosu, aby to pohánělo LED světla, ale ještě to ladí. Pak to bude k Ochtávce RS za příplatek 50tis Kč, ale lidi si servou žíly a nejvyšší redaktor světa popěje píseň, jaký skvost to dorazil na test...

stealth01
9. června • 6:50

Nestačí pouze napsat "chlapci umí", že? To je opravdu už nemoc.
Mimochodem, hodně zajímavé auto, líbí se mi směr i marketing Kia.

bzzz
8. června • 18:33

Budoucnost je jasna, budoucnost je mild-hybrid... alespon pro nekolik pristich tydnu/mesicu ;-) Co z toho, ze pod koncernovou hlavickou jsou k mani i technologie pro skvosty.

Kuk Vykuk
8. června • 17:25

Hlavně nezapomenout na škrabku, ta je důležitá! :-D:-D

Kuk Vykuk
8. června • 17:29

Akorát je už k hovnu protože díky spalovacím popelnicím a oteplování už nemáme v zimě co voškrabovat, leda tak hovna vod ptáků a bahno z bot. :-D:-PB-]

Kuk buk
8. června • 18:03

Presne tak Kuk.
Oteplieva sa nam a ty si tomu krasny prihriaty priklad buzno.
Nezabudni si pofnukat ako naposledy fucking faggot.

Kuk Vykuk
12. června • 6:13

Zas ti stará řekla, že máš nejmenší péro z vesnice a teď si léčíš mindráky vod klávesnice. B-]
Zajdi si do Modrý ústřice, tam ti chlapci udělaj pomyšlení :-D

Doporučujeme

Články odjinud