Elektrická Kia Niro EV detailně. Má 204 koní a dojezd až 380 km

HAFTAN  |  08. 06. 2018 16:08

Jo, chlapci umí. V Bolce zatím hoši zkoušeli dynamo z Velamosu, aby to pohánělo LED světla, ale ještě to ladí. Pak to bude k Ochtávce RS za příplatek 50tis Kč, ale lidi si servou žíly a nejvyšší redaktor světa popěje píseň, jaký skvost to dorazil na test...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 06. 2018 17:25

Hlavně nezapomenout na škrabku, ta je důležitá!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 06. 2018 17:29

Akorát je už k hovnu protože díky spalovacím popelnicím a oteplování už nemáme v zimě co voškrabovat, leda tak hovna vod ptáků a bahno z bot.

Odpovědět  |   | 
Kuk buk  |  08. 06. 2018 18:03

Presne tak Kuk.
Oteplieva sa nam a ty si tomu krasny prihriaty priklad buzno.
Nezabudni si pofnukat ako naposledy fucking faggot.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2018 06:13

Zas ti stará řekla, že máš nejmenší péro z vesnice a teď si léčíš mindráky vod klávesnice.
Zajdi si do Modrý ústřice, tam ti chlapci udělaj pomyšlení

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 06. 2018 18:33

Budoucnost je jasna, budoucnost je mild-hybrid... alespon pro nekolik pristich tydnu/mesicu Co z toho, ze pod koncernovou hlavickou jsou k mani i technologie pro skvosty.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 06. 2018 06:50

Nestačí pouze napsat "chlapci umí", že? To je opravdu už nemoc.
Mimochodem, hodně zajímavé auto, líbí se mi směr i marketing Kia.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 06. 2018 17:24

Přepočítávání energie akumulátorů na litry benzínu je naprostá kravina k ničemu. Jediné co je důležité je kolik kilometrů na nabitou baterku auto ujede a to v zimě a v létě. Nějaký litry benzínu už nikoho nezajímaj stejně jako kolik Cédéček se vám vejde do vašeho telefénu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 06. 2018 18:31

AMEN! Bud mi kapacita staci nebo ne. Pocitat kam teoreticky se dostanu tim ci onim je ########.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 06. 2018 17:35

Kia Niro je sice malá, ale milá. Když bude levná tak se po ní zapráší. Bohužel koncern Hjůndaj-Kia sere na zajištění pořádný hromadný výroby baterek, takže jeho EV vozítka jsou jen kusová výroba a podle toho vypadaj i prodeje, které trhaj rekordy na nejnižích příčkách. Typyckej dinosaur, kterýho zajímá jen prodej spalovacích popelnic.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 06. 2018 08:03

Bude stejně drahá jako všechny ostatní EV, stačí se podívat na Ioniq. Ale koukám, že už s tím dojezdem se pomalu-pomalu dotahují na EV, ještě to chce zapracovat na komfortu doplnění energie (místo, čas) a už to bude za pár let (možná) náhrada za spalovák... samozřejmě až klesne cena

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 06. 2018 06:19

EV už se pomalu dotahují na EV... ???
Zkoušej to dál, jednou to moudro konečně trefíš.

Odpovědět  |   | 
adv  |  08. 06. 2018 18:59

Naprosto neuvěřitelný. Tleskám profíkům ze společnosti Kia. Je neuvěřitelný, jak díky jedné zprávě dokázali odhalit desítky malých českých penisů. Jeden šikmooký elektrický vůz a zamindrákovaní čecháčci s malým p....m hned začnou psát hejty na domácí automobilku. Takový upgrade Pavlovova reflexu, slintající psi na diskuzních fórech

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 06. 2018 06:41

Pozor na tlak , aby vas to nezabilo.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 06. 2018 06:52

Ono je to moderní. Je to taková ta módní vlna. Když hejtuješ koncern, jsi prostě "in".
Tady prostě logika a rozum končí a nastupuje stupidita a slabé hlavy.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  09. 06. 2018 09:12

Moderní? Nebo jen logická reakce na nekritické cpaní koncernových značek zleva, zprava? Já spíš vidím to druhé.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 06. 2018 11:10

Postaveni Skody potazmo koncernu v nasich koncinach tomu nahravaji. Spise nez zastoupeni znacek mne udivuje 'kvalita' nekterych clanku - coz je imo vetsi pruser.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 06. 2018 20:05

Ano, moderni. Protoze dneska nikdo nikoho nenuti, ze musi cist a prispivat do diskuzi na autorevue. Jsou i jine weby. Tak proc se ti nespokojeni proste nepresunou tam, kam je srdce tahne a nenechaji koncern web koncernovym fanousku, ktere ty clanky zajimaji?
Uz po nekolikate davam priklad, ze zase na autickari si lide stezuji, ze davaji moc testu korejskych vozu a ze chteji neco jineho. Tak proc vsichni ti spravedlivi, co se na ne vali koncern ze vsech stran si v klidu nectou clanky tam? A muzu rict, ze jsou psany poutave a ctive.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  09. 06. 2018 18:36

Stealth01: osobně nepochybuju, že něco jako Škodahater existuje pouze na internetu. V reálu jsem nikdy nikoho s takovým názorem nepotkal a to ani v ředěný podobě. Myslím si o tom, že je to nějskej zoufalec, píšící pod několika nicky, s cílem přitáhnout pozornost k článku o Hyundai. Na rovinu říkám, že předpokládám, že je placenej Vošickým. Už jen to, že článek o čemkoliv v automobilismu se pokouší v diskusi stočit na ubohý rejpání do Škodovky a vyzdvihování korejců napovídal, že to bude někdo z okolí tohoto pána. Popřípadě by to mohl být i Vošický osobně. Těžko v zemi žije další úchylák s jeho názory.....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 06. 2018 18:55

Hejteri jsou vsude akorat na internetu mohou hejtovat anonymneji a pusobit silacteji.

Odpovědět  |   | 
Kamil  |  09. 06. 2018 19:57

Celej život jsem od rána do večera mezi lidma a nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by za hrob nenáviděl Škodovku. A nikdy jsem nepotkal nikoho, kdo by miloval korejský auta. Takže moc nevěřím tomu, že existuje člověk, kterej by v sobě spojoval oboje. Že Hyundai nemají lidi rádi kvůli arogantní reklamní kampani a nebudí důvěru v kvalitu je prostě fakt. A že se za značku stydí pokud to dostanou jako firemní auto je taky běžná věc, popřípadě si to někdo pořídí protože na lepší nemá, ale že by se to transformovalo ve slepou lásku? To jsem jakživ neviděl ani u fanoušků mnohem lepších značek...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 06. 2018 20:22

Stydet se za sluzebni auto, uff. Nema na lepsi, uff uff. Ja znam dost nekritickych obdivovatelu Skody, ale neresim to, kazdeho vec...

Odpovědět  |   | 
Radek L.  |  10. 06. 2018 11:04

Pocitu studu za firemní auto jsem si užíval do loňdka 3 roky. Firma se rozhodla šetřit a tak nastal experiment s nákupem i30. Ono když přijedete k obchodnímu partneroj a vrátný vás vítá se slovy "a copak, firmě se nedaří?", komentáře typu "a jezdí to vůbec?" "neplnil jsi plán, co?" a podobné slýcháte denně, to pak radši zaparkujete za rohem a dojdete pěšky... Naštěstí je experiment již za námi, vyhodnocen byl jako neůspěšný, a jsme zpět u evropské značky ke spokojenosti nás všech.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 06. 2018 11:17

Nj (hanicich) debilu je bohuzel vsude plno. Vzyt za cenu i30 lze poridit Fabii nebo Rapid a jine znacky/modely, tak jakepak firme se nedari...

Odpovědět  |   | 
Děda Pospa  |  10. 06. 2018 16:09

Všeobecně je to považovaný za nekvalitní krám. A ta image k tomu. To už nespasí ani skutečnost, že za to Vošickej chce ranec jako za Golfa. Spíše je takovej kupec všem za vola.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 06. 2018 08:58

No to je fakt, dělat dobrovolně kavku střelené slepici, to může opravdu jenom vůl.

Dostávám vždycky záchvat smíchu, když se škodifkář s fleetovou 1.2TSI nebo ještě hůř jedoucí 1.6TDI v holobytu povyšuje nad hnůjdájisty s i30, přitom jsou to obojí běžné plečky pro masy. S jedinou výjimkou, do hnůjdaje se dá pořídit motor, který i trochu jede, a který se po sto tisících nevysype.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  11. 06. 2018 12:51

Hlavně, že pocit studu nenastane při tom, když člověk píše jako retard. Partneroj...

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 06. 2018 21:45

Ale proč to takhle funguje pouze v Česku (ev.Slovensku)???? Ze zkušeností ze zahraničí, kde jsem po většinu času to tak není. Jestli Rakousko, Německo, Itálie jdou jak korejské tak rumunské (Dacia) vozy na odbyt slušně. Nejsou jim pod úroveň.

Odpovědět  |   | 
Horňák  |  10. 06. 2018 02:14

Proč je ta značka u nás brána za podřadnou? Má to svoje důvody. Před pár lety koncern Hyundai vyráběl designově otřesné, technicky zastaralé a nekvalitní vozy. Tehdy zákazníci museli mít opravdu smysl pro humor aby za něco takového vyhodili peníze. V posledních letech se korejské vozy designově přeci jenom přiblížily zbytku světa, technika a kvalita je vyvalžena nižší cenou. Jenže právě v té době u nás začala éra tupě arogantní, vychloubačnéba lživé reklamy, která image značky zazdila nadobro. To se jinde v Evropě nestalo a proto, ačkoliv korejská produkce není brána za srovnatelnou s evropskou, láká zákazníky na nižší cenu a pro méně majetné tvořil jistou alternativu.
Pro zajímavost porovnejte Hyundai s Dacií. S tou nikdo problémy nemá, je to prostě levné auto a jako takové je bez jakýchkoliv komplikací bráno. Odpor nevzbuzuje, nikoho neuráží. Prostě je to o tom, jakou si kdo vybudoval image.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  10. 06. 2018 13:03

Dacia že nevzbuzuje odpor nebo nikoho neuráží? Ty jsi tu snad nově? V každé debatě o Daciích se najde dost bezmozků, kteří si nutně musí do Dacie a jejích kupců kopnout.

Odpovědět  |   | 
Horňák  |  10. 06. 2018 14:29

Co se děje v izolovaném světě internetových debat je jedna věc, a co se děje v reálném světě pak druhá. Já vážně neznám nikoho, kdo by se nad Dacií pohoršoval. Prostě levné auto pro nenáročného uživatele, které si ani na nic jiného nehraje. Na rozdíl od Hyundaie. Ten je na tom úplně stejně jako ta Dacia, ale snaží se všem namluvit, že je to vlastně Mercedes....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  10. 06. 2018 18:24

To toho asi moc nepamatuješ. nezapomenu na nedávnou dobu, když se tady začal prodávat Logan, který po chvíli rezivěl, při zvednutí víka kufru jsi viděl holé plechy. Nezapomenu, jak majitelé těchto aut po krátké době začali vylepšovat antikorozní nedostatky vlstními "štětkovými" úpavami, po puchýřích na laku karoserie. Všichni se jich ptali, jestli to dojede do šrotu, nebo jiím to ještě po cestě rozežere rez, než tam dojedou.
Samozřejmě se to týklo i dalších aut Dacie. V současnosti již myslím používají pozinkované plechy, aby tuto ostudu odstranili. Silně mi to připomnělo socialistickou dobu škodovek, které přeci jen odolávaly korozi o dost déle.
Když jen trochu pohledáš, bezproblémově najdeš, například:
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dacia-duster-... ...
https://autobible.euro.cz/dacia-jako-ojetina-kterou... ...
Proč vzít nohy na ramena:
První Logan toho mívá za sebou už opravdu hodně. U některých majitelů už dosluhuje podle hesla „dokud nás STK nerozdělí“. Největším nepřítelem je koroze.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  10. 06. 2018 22:14

Nenávidět firmu,značku,výrobek..to už je hodně vážná psychická nemoc.
Nejlepší auto je firemní,bez ohledu na značku,to je prostě fakt.A tak jak znám spousty lidí se služebními auty a většina má Škodu,tak za své,by si ji nikdy nepořídily (i když to pro něn není finanční problém), protože poměr ceny a hodnoty špatný,komfort špatný,servisní náklady vysoké.Ale jako služebák dobrý.
Hyundai?Pokud by dělali špatná auta tak v USA,v Západní Evropě,Austrálii by se tak dobře neprodávali.Toto jsou vyspělé trhy.,kde špatný výrobek nemá mic šancí.
Opravdu neznám člověka,který se stydí za něco co používá.Jinak za dieselgate,kartelové dohody (pokuta 50milionů),nekvalitní motory..by nemohla jistá značka mít pouze stydící se zákazníky.
Ale k článku,jsem zvědav kdy podobnou techniku jako nabízí Kia nabídne také konečně Škoda,potažmo VW.

Odpovědět  |   | 
Horák Ladislav  |  10. 06. 2018 23:20

Pokud je ta Škodovka tak špatná, čím si vysvětlujete její prodejní úspěšnost? Mimochodem vyšší než u Hyundai v Západní Evropě.
A ještě si dovolím požádat - pokuste se dostudovat gramatiku. Váš psaný projev je vážně otřesný.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  11. 06. 2018 21:03

V Západní Evropě se prodeje těchto dvou značek liší o 0.3% trhu.A co dlaší vyspělé trhy?To je nic?
To je diskuse o Češtině?O gramatice?Aha.A já myslel že o autech.Ani se nemusí používat pouze spisovná slova,ale i hovorová.Jen je třeba se vyvarovat hanlivých slov.
No, možná si můžete, gramatiku dostudovat Vy.
PS: Vždy je důležitá myšlenka, obsah,ale to asi nemůžete vědět.

Odpovědět  |   | 
Horák Ladislav  |  12. 06. 2018 11:46

Jaké další vyspělé trhy máte konkrétně na mysli?
P.S. Je jedno o čem se diskutuje, psaný projev vypovídá mnohé o jeho autorovi.
A nepokoušejte se proboha přesvědčovat, že písemný projev hodný žáka zvláštní školy v sobě ukrývá myšlenku.
Snad jedině takovou, že autor je analfabet a nezvládl učivo prvního stupně Základní školy.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 06. 2018 20:14

Jaké?Umíte číst?Nebo jste analfabet.Už výše bylo psáno USA,Austrálie..
Tak prosím svůj psaný projev zlepšete,co Vám brání a čtení také.Jinak opravdu budete vypadat na zvláštní školu.

Odpovědět  |   | 
Lukáš Tichý  |  12. 06. 2018 23:57

Proboha Pepo, ty jsi asi nikdy nebyl v USA ani v Austrálii, viď?
Protože jestli těmto trhům chceš říkat náročné, tak se nenech vysmát. To co se vyrábí v USA je na úrovni Evropské produkce v lepším případě devadesátých let.
A Australský Holden? Tak to je licenční Opel Vectra a Omega vyráběný v daleko horším provedení než originály a k tomu v otřesné kvalitě.
Tohle by se v Evropě neprodalo ani smykem.
Jen na okraj, abych ti sebral poslední iluze - VW je tam značka pro movitější klientelu a i za Škodovku musíš sáhnout hluboko do kapsy.
Náročný trh je Evropa a to ještě ani zdaleka ne celá.
Takže než začneš lidi poučovat, doplň si znalosti!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  13. 06. 2018 19:51

Dobrý joke.Movitější klientela si kupuje prémii.Úrověň evropských devadesátých let.
To jsou hlášky.Jo jo,ty litrové přeplňované motory,výbavy v Evropě,to je špička.
A Škoda raději v USA neprodává,protože by vzala amíkům ideály o dosavadních luxusních autech (jako RR) a zároveň o supersportech.

Odpovědět  |   | 
Engelbert  |  13. 06. 2018 23:43

Se znalostí těch trhů jsi Pepo asi vážně dost na štíru, co?
Proč Škoda v USA neprodává? No to bude nejspíš proto, že tam koncern nabízí značky VW a Audi a tudíž by to postrádalo smysl. Podivuji se, že ti to nedošlo.
Ty asi moc zkušeností ani rozumu ještě nemáš, co?
Možná ti napoví skutečnost, že ani mnohé americké automobilky nejsou zastoupeny třeba a Evropském trhu. Zkus si tipnout proč? Protože se jim to nevyplatí.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 06. 2018 08:04

Přesně tak, nejlepší auto je služebák, člověk se o nic nestará jen jezdí. Měl jsem několik Octávek a ikdyž domů bych si ji nekoupil, tak jsem byl spokojený, za těch pár korun měsíčně to bylo super.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 06. 2018 10:26

Tak koncern nabízí jednak plně elektrická auta, tak i plug-in hdybridy a mild-hybridy už docela dlouho.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  11. 06. 2018 20:50

Ano,VW od roku2011,tuším Tuareg.Hyundai od roku 2009. A Škoda?
Článek je o elektomobilech.Jaký nyní nabídne koncern VW oproti H/K?Co proti Ioniqu,Koně,Niru?

Odpovědět  |   | 
Horák Ladislav  |  12. 06. 2018 11:38

Pepo, a četl jsi prodejní statistiky elektromobilů?
Nejspíš ne, protože by ti pak bylo jasné, že pro ně v podstatě nejsou zákaznící.
Takže je to celé jen pozerství a je úplně jedno, kolik jich bude kdo nabízet, když to trh prostě odmítá.
Nějak nechápu tvoje požadavky, ať to výrobci vyrábí, když se to stejně nedá prodat. Jaký to tedy posle tebe má význam?
Že je elektormobilita slepou uličkou je snad jasné každému. Zřejmě kromě tebe.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 06. 2018 19:05

Ve slepe ulicce je spise lidstvo obecne - soude podle vasich nazoru

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  12. 06. 2018 20:10

http://www.hybrid.cz/elektromobil-hyundai-kona... ...
No jasně,kdo by chtěl elektromobily.

Odpovědět  |   | 
Lukáš Tichý  |  13. 06. 2018 00:13

Jo tak to je hotové terno.
Ale toho, že se to prodává jen díky státním dotacím, toho sis nevšiml, co?
Když budou dotace na auta na dřevo, lidi je budou kupovat taky jako o závod.
V zemích, kde není elektromobilita dotována je zájem naprosto minimální.'
Tudy prostě cesta nevede.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  09. 06. 2018 10:14

Mužů hádat v základu již od 999000,- při využití našich finačních služeb a dání nové Fábky na protiúčet

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou už za 170.000 Kč. Co od něj čekat?

V Česku dnes koupíte nové auto se zárukou u…

Pořídit dnes nové auto se zárukou za méně než 200.000 korun není žádný problém. Sestavili jsme žebříček těch nejlevnějších aut podle výsledků registrací na českém trhu.

20.  10.  2018 | | 143 N/A
Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhapsody a kapka bizarnosti

Freddie Mercury a jeho auta: Bohemian Rhaps…

Supersporty jste moc v garáži Freddieho Mercuryho nepotkali. Pokud však šlo o luxusní limuzíny, vybrat si uměl.

5.  11.  2018 | | 10 N/A
Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mňoukáním imitoval zvuk formulí

Divák narušil přenosy F1 po celém světě. Mň…

Také jste jako malí imitovali zvuk monopostů Formule 1? Nadšený divák se s tím dostal až do světového přímého přenosu.

23.  10.  2018 | | 13 N/A
Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvůli stížnostem 12 lidí

Ford musel stáhnout reklamu na Mustang. Kvů…

Britský úřad pro dohled nad reklamou opět zasahuje a nyní se rozhodl zakázat vcelku mírumilovnou reklamu na Ford Mustang.

29.  10.  2018 | | 64 N/A
Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stačilo k tomu 130 koní a šikovné ruce

Škoda 130 LR drtila monstra Skupiny B. Stač…

Soutěžní stotřicítka s přídomkem LR není tak slavná jako její předchůdkyně RS. Během aktivní služby ale ukázala, že i se zastaralou technikou a diskutabilní koncepcí lze hrát zajímavé divadlo.

11.  11.  2018 | | 19 N/A