Elektrická Honda Clarity ujede na jedno nabití jen 129 km. Přesto bude prémiová

Model Clarity od japonské automobilky Honda se dočká také elektrické a hybridní varianty. Hlavní cíle jsou jasné. Má to být velký a cenově dostupný vůz.

Už to bude téměř rok od chvíle, kdy Honda oznámila přípravu elektrické a hybridní varianty modelu Clarity. Nyní se pomalu dozvídáme více informací. Podle Automotive News ujede elektromobil na jedno nabití asi 129 kilometrů, což není mnoho. Japonský výrobce ale láká na jiné výhody.

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tou první má být cena vozu, Honda chce totiž představit co možná nejdostupnější elektromobil. „Jedním z hlavních pilířů značky je cenová dostupnost elektrického vozu. Navíc se bude jednat o prémiové auto, které získá jen úzká skupina zájemců,“ uvedl Steve Center, viceprezident byznysového vývoje Hondy ve Spojených státech.

Japonská automobilka tak ve voze nejspíše nabídne kompatibilitu se systémy Android Auto či Apple CarPlay, dále řadu nových asistenčních pomocníků, které budou standardem již v základních výbavách.

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Pokud jde o poměr velikosti a přislíbené nízké ceny, nebude mít elektromobil Clarity snad žádného konkurenta. Například Chevrolet Bolt je cenově dostupný, ale malý. Naopak Modely S a X od Tesly jsou prostorné, ale jejich pořízení je finančně náročné. Dalším malým a levným elektromobilem má být také druhá generace Nissanu Leaf.

Prohlédněte si následující fotogalerii vozu Honda Clarity FCV pro rok 2017...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků