Elektrická Honda Clarity ujede na jedno nabití jen 129 km. Přesto bude prémiová

Model Clarity od japonské automobilky Honda se dočká také elektrické a hybridní varianty. Hlavní cíle jsou jasné. Má to být velký a cenově dostupný vůz.

Už to bude téměř rok od chvíle, kdy Honda oznámila přípravu elektrické a hybridní varianty modelu Clarity. Nyní se pomalu dozvídáme více informací. Podle Automotive News ujede elektromobil na jedno nabití asi 129 kilometrů, což není mnoho. Japonský výrobce ale láká na jiné výhody.

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tou první má být cena vozu, Honda chce totiž představit co možná nejdostupnější elektromobil. „Jedním z hlavních pilířů značky je cenová dostupnost elektrického vozu. Navíc se bude jednat o prémiové auto, které získá jen úzká skupina zájemců,“ uvedl Steve Center, viceprezident byznysového vývoje Hondy ve Spojených státech.

Japonská automobilka tak ve voze nejspíše nabídne kompatibilitu se systémy Android Auto či Apple CarPlay, dále řadu nových asistenčních pomocníků, které budou standardem již v základních výbavách.

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Také Honda chce spolupracovat s Waymo na vývoji autonomních aut

Pokud jde o poměr velikosti a přislíbené nízké ceny, nebude mít elektromobil Clarity snad žádného konkurenta. Například Chevrolet Bolt je cenově dostupný, ale malý. Naopak Modely S a X od Tesly jsou prostorné, ale jejich pořízení je finančně náročné. Dalším malým a levným elektromobilem má být také druhá generace Nissanu Leaf.

Prohlédněte si následující fotogalerii vozu Honda Clarity FCV pro rok 2017...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků