Pozdější „Capable“ varianta dostane na rozdíl od prvotní silniční verze odolně zařízený interiér pro off-road využití.
Po loňské studii nejnovějšího projektu Skye od známého designéra Iana Calluma a jeho stejnojmenné společnosti se již veřejnosti naplno představuje finální prototyp. Silniční varianta sportovní elektrické „buginy“, kterou příští rok doplní i chopná off-roadově zaměřená verze, nám nyní odhaluje také dokončený interiér, který překvapivě působí vskutku luxusním a komfortním dojmem.
Interiér Skye má jednoduše řešenou palubní desku s úzkým středovým panelem, osazeným otočnými ovladači těch nejnutnějších funkcí. Infotainment systém se skromným displejem nabídne rozhraní Apple CarPlay a Android Auto, před spolujezdcem pak nechybí odkládací prostor a otevírací přihrádka. Kabina je ovšem ručně čalouněna kůží od skotské firmy Bridge of Weir v bílém odstínu doplněném o kontrastní oranžové prošívání.
Pro konfiguraci interiéru 2+2 doplňuje místa vpředu menší zadní lavice, která je dle Calluma vhodná pro převoz dětí či menších zavazadel. Lavice je rovněž sklopná, což umožní rozšíření nákladového prostoru – společnost uvádí, že kufr je dostatečně velký pro převoz nejrůznějšího sportovního, lifestylového a outdoorového vybavení.
Jakožto „výkonné, multi-terénní elektrické vozidlo s pohonem všech kol“ bude Callum Skye vybaven baterií o kapacitě 42 kWh, která má zajistit dojezd okolo 270 km. Výkon použitých elektromotorů firma stále neupřesňuje, měly by však zajistit 1150 kg vážící „bugině“ zrychlení z nuly na 100 km/h pod 4 sekundy. V kontextu lehce představitelné velikosti, s délkou 4047 mm bude Skye kratší než třeba Škoda Fabia, s šířkou 1900 mm je ale postojem blíže Kodiaqu.
Konfigurátor a objednávky už Callum pro silniční variantu „Dynamic“ spustil. Cenovky se budou dle specifikace pohybovat na částce 80.000 až 110.000 liber (asi 2,4 až 3,4 milionu korun). Malosériová produkce nebude omezená počtem kusů, vozy budou vznikat zakázkově s ohledem na poptávku.