Elektrická BMW se záložního motoru nevzdají, ani model i5

13 komentářů

Kuk Vykuk
11. března • 11:25

20 let starej elektro Golf 3 s novejma baterkama má o 150 km větší dojezd, něž tadle vyvoněná karbonová sranda od Bavoráku za milión. A to je ten Golf normální užitný auto a ne tedle oříšek pro popelku na galuskách co by měli zdarma dávat k vasektomii B-]
Je to šaškárna.

Kuk Vykuk
11. března • 11:41

A teď z druhýho hrnku, parádně nadizajnovaný i3 jako z gruntu postavený elektro auto včetně novejch technologií, vlastní výroby uhlíkovej vláken, systémovýho přistupu s výhledem do budoucna je fantastická kára, ale s tím pidi dojezdem a za tu horentní cenu je to furt jen imidžová šaškarna, která rapidně ztratí na ceně s přichodem Boltů a Tesel M3. Ke kvalitě exteriéru i interiéru nemůžu říct vůbec nic neb jsem ještě neměl tu čest :)

runner42
10. března • 11:28

"i5 bude crossover mezi sedanem, hatchbackem, kupé a SUV", letadlem, albáncem, němkou a jezevčíkem.Prostě další BMW klenot radost pohledět 😂

miro
10. března • 11:10

na i5 sa tesim, ale na co pre boha tam pchat akumulátor s kapacitou 75 kWh???
vsak to je velka, tazka a draha baterka. uplne staci kapacita na dojazd 100km + 100 konovy alternator na dobijanie baterky z benzinu.
na cestu do roboty a s5 si vystacim na baterku a na dlhsie cesty mam benzin.

Ing. Ota
9. března • 17:40

Už půl roku s i3 jezdí žena, čistě na nákup, děti do školky, na nehty, fitko atd. nemůže si to vynachválit, auto je to opravdu nadčasové a velice kvalitní, koupili jsme i dobíjecí stanici od bmw, moc se mi to líbí jak to mají vymyšlené. Manželka ujede tak maximálně 60km za den a nato je to akorát. Pro mě je to malé a vzhledem k dojezdu nepoužitelné, ale věřím, že v budoucnosti budou auta i na delší vzdálenosti, už se těším :)

stealth01
10. března • 8:42

Je to skvělé auto. Taky o něm uvažujeme. Přece jen proto, abych dojel na Karlák zahřívat šestiválec... :)

X-Ray
9. března • 18:49

Kvalitní? Seděl jsem v tom a ty eko-recykláty z PET lahví a konopí v interiéru na působily dojmem skládky odpadů, možná to někoho s tím správným eko-myšlením rajcuje, ale na mě to působilo hodně levně a nekvalitně. A rozvážet s tím děti do školky musí být docela opruz kvůli protisměrně otevíraným dveřím, doma v garáži je to jedno, kdekoliv na parkovišti při příčném parkování maximálně nepraktické.

stealth01
10. března • 8:42

No BMW interiéry jsou ostuda tohoto výrobce. Kdyby na nich zapracovali, pak by ta auta snad neměla chybu ;-)

Márty
9. března • 22:57

Příčné parkování u škol(k)y? To choděj tvoji spratci do globusu? :-D
Btw zaparkuješ s čímkoliv a kdekoliv. Jó něco je lepší, něco horší...breč dál.

runner42
9. března • 18:17

Už půl roku jezdí novým nadčasovým autem 😁😁😁 To je fakt diagnóza...

Art Vandelay
10. března • 6:36

Runner, sorry, ale diagnozu mas ty. Davas komenty takmer vylucne pod clanky o elektrickych autach a vyzeras z roka na rok viac a viac ako zatrpknuty nestasnik. Ja osobne napriklad nesuhlasim s homeopatiou alebo cinskou medicinou, ale nevyhlafam tie portaly na to aby som si ventiloval zlost...

runner42
10. března • 10:29

Články o elektromobilitě komentuji z toho důvodu, že se jedná o multioborovou disciplínu vyžadující širší přehled, tudíž mě to baví. Na rozdíl od komentářů k Octavii RS TDI.Navíc velmi negativně vnímám, když se technický problém řeší formou levicové politiky socioengineeringu.

Zdenek
9. března • 22:27

Názor příznivce p. Zemana:-D Nikdy nejel v takovém autě a bojí se červených trenýrek....

Doporučujeme

Články odjinud