Elektrická auta musí mít dojezd 500 km a nabíjení 15 minut, myslí si VW

Elektrická auta musí mít dojezd 500 km a nabíjení 15 minut, myslí si VW

Volkswagen si stanovil poměrně ambiciózní cíl, jak dostat elektrická auta mezi širší veřejnost. Podle automobilky totiž trpí elektromobily především na vysokou cenu, omezený dojezd a hlavně velice dlouhé nabíjení, takže jsou nyní dostupné a použitelné jen pro velmi úzkou skupinu zákazníků. Omezuje se tím jejich každodenní potenciál.

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Německá automobilka si stanovila za cíl přijít s elektromobilem, který bude mít dojezd 500 km, nabíjet se bude pouze 15 minut a stát bude zhruba stejně nebo i méně než srovnatelný Golf. Jistě, při současných technologiích takové auto jen tak neuvidíme, ale plán je to velmi ambiciózní.

Takové elektrické auto od Volkswagenu by mělo být revoluční a mělo by se stát podobně ikonickým modelem jako třeba legendární Brouk. Stejně tak by takové auto mělo pomoci vylepšit image značky po skandálu Dieselgate.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Volkswagen už má cestu k levnějším akumulátorům a hodně si toho slibuje od modulární platformy MEB pro elektrické vozy. I když se má letos představit modernizovaný VW e-Golf s dojezdem až 300 km (proti současným 190 km), pořád je to ještě daleko za cílem automobilky. I dobíjení bude trvat déle a cena rozhodně nebude stejná jako za „srovnatelný Golf“.

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků