Ekologická daň pro auta s Euro 3 se pozastavuje, může za to Dieselgate

22 komentářů

Kert
24. června • 7:24

Místo aby vzali technický průkaz všem autům kterých se DG týká a než je prokazatelně dají do cajku zakázat jim jezdit, ať si to automobilka vyžere, tak se zase vymýšlejí hovadiny. Proč to v USA jde a u nás můžou jezdit vesele dál?

Marek
24. června • 21:05

Hlupák...

Hloupej Honza
24. června • 10:22

Jako hurvínek válku si to představujete....- víte že je i jiný právní systém v EU a v USA a nimi EU a USA ?
- víte že případné porušení zákonný homologačních přepisů u nového auta je na automobilce a né řidiči ?
-víte že když automobilka prohlásí, že to splňuje "euro7" a auto má splňovat min. EURO 5 nebo 6. Takže když to EURO7 nedodrží je to z homologace v pořádku a je to problém s klamáním zákazníka a né předpisů s homologací.
-víte jaké předpisy ty motory při testu skutečně porušovaly a jaké te předpisy měli dodržovat?
-případně kdo by to měl techničáky sebrat, když ty auta jsou mimo EU i USA ?Ono je takové malé tajemství že úzkoprsé dodržování EURO a nCAP normy mimo EU lidi moc nezajímají a týká se to i některých evropských zemí.... Císař chce nové šaty tak mu je automobilky ušily šijí a budou šít.

Kert
28. června • 6:36

Nezlobte se na mě ale jste typický Čech. Místo aby jako spotřebitel nebo jako ten co ten smrad musí dýchat byl nasraný a požadoval aby se sjednala náprava a potrestala automobilka aby už to žádná jiná nikdy nezkusila raději vymýšlíte obhajobu proč to nevadí když to jinde dělají taky. Tak doprdele když vás někdo ošlape jak tu největší kurvu jen aby si narval víc dukátků do kapsy, tak za něj jako spotřebitel nesmíte bojovat, to prostě nejde. V USA vyndají asi 10 miliard USD a v Evropě jim zatleskáme jak to vlastně udělali dobře.

Míra
24. června • 8:54

Měj rozum. Nemůžeš jen tak ze dne na den zakázat jezdil půlce Evropy, to by hned zítra začala válka. Navíc by se to netýkalo jen prostých lidí, ale i různých "vyšších" vrstev, včetně politiků, vlád, zákonodárců a pod., kteří si samozřejmě sami sobě auto nezakážou.
A pravděpodobně by to finančně položilo několik automobilek, nastala by obrovská nezaměstnanost a nejspíš zase válka. Prostě tak moc rozdloubat celý svět (podřezávat si pod sebou větev), který už tak není kdovíjak v kondici, si nikdo svéprávný nedovolí.

Jiří
23. června • 13:53

Konečně to přiznávají. Nám už ve škole před 10ti lety říkaly že způsob jak se meří emise u naftových motorů při pravidelné STK je nevyhovující protože v takovém režimu motor v běžném provozu NIKDY nepracuje (tedy pokud není chyba mezi sedadlem a volantem), a tohle je podobné. podle mě je největší přínos v tomto směru katalizátor a jakékoli další snižování emisí je jen šetření na nesprávných místech a aby to jakože vyhovovalo předpisům. spíše by se měly zaměřit aby auta byla odolnější snadno opravitelná a nevyhazovala se zbytečně, protože víroba nových a likvidace starých je možná ještě horší pro ekologii. Akorát už z toho není tolik peněz že?

Antiautomat
23. června • 12:31

...takze novi zakaznici, ktorym bolo nove auto OFICIALNE v katalogoch prezentovane ako xyz-krat ekologickejsie, boli regulerne podvedeni. Pardon, ale ak predavajuci predava tovar, ktoreho vlastnosti neodpovedaju tomu, s cim je predavany, to sa vsade na svete nazyva PODVOD. A nie ze nie.A to uz nehovoriac o tych, ktori to museli zaplatit za auto, ktore v tom, ze je postavene s ROZUMOM (motor nie je tlaceny do uplne neprirodzenych prevadzkovych stavov) bolo a je dokazatelne ekologickejsie, ti boli podvedeni hned DVAKRAT.Bravo EU, bravo. A masirujte ludi dalej o hrozostrasnom brexite a nevychadzajte z uzasu v tzv. mienkotvornych medialnych masazach, ako je mozne, ze toho ekopakobruselu maju ludia uz stokrat dost. A nezabudnite potom oslavit ako sa vyplatilo natlacit dopredu korespodencne listky (paralela s rakuskom)...chodte uz volakde vsetci, to uz RVHP bolo stokrat lepsie.

Antiautomat
25. června • 16:53

...a ze sa nemylim: povalacska kaviarenska, medialna a podobna paraziticka verbez v zolde nadnarodnych fasokorporacii tam uz dostala pokyn a uz je v akcii. A prave PRETO, kym bude EU, preto sa nic nezmeni a prave PRETO je zaujem okamziteho zisku nadradeny tomu, co si tu /a to uz zakonite/ vyzerieme o nejakych 100 rokov. Orchester hra, strojovna pod vodou, kluce od schodov dolu tretej triedy bezpecne zaistene, prechody zamknute. Moze sa to zacat.

Shimi
23. června • 12:22

Mě by zajímala jiná věc a to ta, jak dlouho budou ještě lidé tolerovat to neustálé utahování šroubů ze strany státu. Jemu nestačí, že nám bere cca 70% z platu formou všemožných daní? On nás prostě musí stáhnout z kůže úplně. To je neuvěřitelný. A když si člověk uvědomí, že to dělají námi volení zástupci, kteří se po volbách utrhnou ze řetězu a jedou si tu svoji linii bez ohledu na ty, kteří je zvolili a které pouze dočasně zastupují, tak se mu chce brečet. Zku*vená zastupitelská demokracie. A to se raději nepouštím do debaty o molochu jménem EU, to už by bylo přímo na provaz.

dpcstb
23. června • 17:23

clovece... podla poslednych vyskumov je znecistene ovzdusie primarnou externou pricinou rakoviny! este pred nedostatkom pohybu a stravou(tato dvojka sa predtym drzala na prvom mieste)!ja osobne by som tie euro3(a starsie) zakazal uplne. a to sa ma to ciastocne dotyka, pretoze v sirsej rodine mame niekolko takych aut.

Ondřej
26. června • 20:17

Co ty seš za trotla? Ty bys rušil a zakazoval něco, co sám používáš? Jelikož IQ se koupit nedá, tak ti doporučím odvézt svoje EURO 3 a starší auta na vrakoviště a kup si nový VW Golf TDI EURO 6. Sice to čadí víc, ale pro tebe dobré.

dpcstb
27. června • 8:54

moje iq je vysoke. keby si mal porovnatelne, alebo vyssie, chapal by si mojej pointe.

Míra
23. června • 13:26

Problém je v systému, přesněji v ekonomickém zřízení, které učí (a nutí) lidi starat se jen o sebe a všechno dělat jen pro vlastní zisky a výhody.
Už jsem to tu mnohokrát psal - nejde desítky let budovat systém, ve kterém je existence každého jednotlivce závislá na tom kolik si na druhých urve a kde je každý už odmalička vychováván k sobectví, egoismu a aroganci, aby se staral jen sám o sebe a na druhé nebral žádný ohled - a pak od těch samých lidí očekávat, že se jako mávnutím kouzelného proutku otočí a začnou se starat o druhé a o jejich blaho. To je přece nemožné. A kdo to očekává a věří v to, je naivní blázen.
Čili pokud bychom chtěli skutečnou demokracii, museli bychom se k tomu všichni navzájem vychovávat. A jelikož nic takového nedokážeme, tak se pak nesmíme divit jak svět vypadá. Děláme si ho takový totiž sami.

Míra
23. června • 13:28

Svět je přesně takový, jací jsme my sami.

Antiautomat
23. června • 12:41

@Shimi > Je uplne jedno, koho si ludia zvolia, hlavne im treba dat pocit, ze mozu nieco zmenit, zorganizovat pre nich tu komediu zvanu volby a je klud. V momente ako je ten-onen zvoleny, jeho uloha a hlavne zavislost od....no ved vieme koho, sa radikalne meni. Pojem 'zastupitelska demokracia' si odporuje sam vo svojej podstate.

Neurotic
23. června • 11:23

Skutečný důvod je ten, že to mělo opačný efekt než tvrdili, ale bojí se to přiznat tak to schovávají za dieselgate:-D Což neznamená, že to není blbost ze všech úhlů pohledu

mpolan
23. června • 11:21

Vzhledem k tomu, že emise nových aut v reálném provozu šly srovnávat až s Euro 2, zajímalo by mne, kdo teď vrátí ty již zaplacené poplatky...

USA
23. června • 13:23

... dyzlovych aut..

honza
23. června • 12:25

Můžeš trochu rozvést to srovnávání emisí až od Euro 2?

pepa
23. června • 10:42

...bublina jménem Dieselgate? To je nový euefemismus pro podvod?

Marek
24. června • 21:05

To je realita. Nic jiného než nafouknutá bublina to není

Ludek_II
26. června • 9:16

Vyřiď manželce, ať si udělá vlastní profil. :-P

Doporučujeme

Články odjinud