Ekologická daň pro auta s Euro 3 se pozastavuje, může za to Dieselgate

pepa  |  23. 06. 2016 10:42

...bublina jménem Dieselgate? To je nový euefemismus pro podvod?

Odpovědět  |   | 
Marek  |  24. 06. 2016 21:05

To je realita. Nic jiného než nafouknutá bublina to není

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  26. 06. 2016 09:16

Vyřiď manželce, ať si udělá vlastní profil.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  23. 06. 2016 11:21

Vzhledem k tomu, že emise nových aut v reálném provozu šly srovnávat až s Euro 2, zajímalo by mne, kdo teď vrátí ty již zaplacené poplatky...

Odpovědět  |   | 
honza  |  23. 06. 2016 12:25

Můžeš trochu rozvést to srovnávání emisí až od Euro 2?

Odpovědět  |   | 
USA  |  23. 06. 2016 13:23

... dyzlovych aut..

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  23. 06. 2016 11:23

Skutečný důvod je ten, že to mělo opačný efekt než tvrdili, ale bojí se to přiznat tak to schovávají za dieselgate Což neznamená, že to není blbost ze všech úhlů pohledu

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  23. 06. 2016 12:22

Mě by zajímala jiná věc a to ta, jak dlouho budou ještě lidé tolerovat to neustálé utahování šroubů ze strany státu. Jemu nestačí, že nám bere cca 70% z platu formou všemožných daní? On nás prostě musí stáhnout z kůže úplně. To je neuvěřitelný. A když si člověk uvědomí, že to dělají námi volení zástupci, kteří se po volbách utrhnou ze řetězu a jedou si tu svoji linii bez ohledu na ty, kteří je zvolili a které pouze dočasně zastupují, tak se mu chce brečet. Zku*vená zastupitelská demokracie. A to se raději nepouštím do debaty o molochu jménem EU, to už by bylo přímo na provaz.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 06. 2016 12:41

@Shimi > Je uplne jedno, koho si ludia zvolia, hlavne im treba dat pocit, ze mozu nieco zmenit, zorganizovat pre nich tu komediu zvanu volby a je klud. V momente ako je ten-onen zvoleny, jeho uloha a hlavne zavislost od....no ved vieme koho, sa radikalne meni. Pojem 'zastupitelska demokracia' si odporuje sam vo svojej podstate.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  23. 06. 2016 13:26

Problém je v systému, přesněji v ekonomickém zřízení, které učí (a nutí) lidi starat se jen o sebe a všechno dělat jen pro vlastní zisky a výhody.
Už jsem to tu mnohokrát psal - nejde desítky let budovat systém, ve kterém je existence každého jednotlivce závislá na tom kolik si na druhých urve a kde je každý už odmalička vychováván k sobectví, egoismu a aroganci, aby se staral jen sám o sebe a na druhé nebral žádný ohled - a pak od těch samých lidí očekávat, že se jako mávnutím kouzelného proutku otočí a začnou se starat o druhé a o jejich blaho. To je přece nemožné. A kdo to očekává a věří v to, je naivní blázen.
Čili pokud bychom chtěli skutečnou demokracii, museli bychom se k tomu všichni navzájem vychovávat. A jelikož nic takového nedokážeme, tak se pak nesmíme divit jak svět vypadá. Děláme si ho takový totiž sami.

Odpovědět  |   | 
Míra  |  23. 06. 2016 13:28

Svět je přesně takový, jací jsme my sami.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  23. 06. 2016 17:23

clovece... podla poslednych vyskumov je znecistene ovzdusie primarnou externou pricinou rakoviny! este pred nedostatkom pohybu a stravou(tato dvojka sa predtym drzala na prvom mieste)!

ja osobne by som tie euro3(a starsie) zakazal uplne. a to sa ma to ciastocne dotyka, pretoze v sirsej rodine mame niekolko takych aut.

Odpovědět  |   | 
Ondřej  |  26. 06. 2016 20:17

Co ty seš za trotla? Ty bys rušil a zakazoval něco, co sám používáš? Jelikož IQ se koupit nedá, tak ti doporučím odvézt svoje EURO 3 a starší auta na vrakoviště a kup si nový VW Golf TDI EURO 6. Sice to čadí víc, ale pro tebe dobré.

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  27. 06. 2016 08:54

moje iq je vysoke. keby si mal porovnatelne, alebo vyssie, chapal by si mojej pointe.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  23. 06. 2016 12:31

...takze novi zakaznici, ktorym bolo nove auto OFICIALNE v katalogoch prezentovane ako xyz-krat ekologickejsie, boli regulerne podvedeni. Pardon, ale ak predavajuci predava tovar, ktoreho vlastnosti neodpovedaju tomu, s cim je predavany, to sa vsade na svete nazyva PODVOD. A nie ze nie.

A to uz nehovoriac o tych, ktori to museli zaplatit za auto, ktore v tom, ze je postavene s ROZUMOM (motor nie je tlaceny do uplne neprirodzenych prevadzkovych stavov) bolo a je dokazatelne ekologickejsie, ti boli podvedeni hned DVAKRAT.

Bravo EU, bravo. A masirujte ludi dalej o hrozostrasnom brexite a nevychadzajte z uzasu v tzv. mienkotvornych medialnych masazach, ako je mozne, ze toho ekopakobruselu maju ludia uz stokrat dost. A nezabudnite potom oslavit ako sa vyplatilo natlacit dopredu korespodencne listky (paralela s rakuskom)...chodte uz volakde vsetci, to uz RVHP bolo stokrat lepsie.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  25. 06. 2016 16:53

...a ze sa nemylim: povalacska kaviarenska, medialna a podobna paraziticka verbez v zolde nadnarodnych fasokorporacii tam uz dostala pokyn a uz je v akcii. A prave PRETO, kym bude EU, preto sa nic nezmeni a prave PRETO je zaujem okamziteho zisku nadradeny tomu, co si tu /a to uz zakonite/ vyzerieme o nejakych 100 rokov.

Orchester hra, strojovna pod vodou, kluce od schodov dolu tretej triedy bezpecne zaistene, prechody zamknute. Moze sa to zacat.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  23. 06. 2016 13:53

Konečně to přiznávají. Nám už ve škole před 10ti lety říkaly že způsob jak se meří emise u naftových motorů při pravidelné STK je nevyhovující protože v takovém režimu motor v běžném provozu NIKDY nepracuje (tedy pokud není chyba mezi sedadlem a volantem), a tohle je podobné. podle mě je největší přínos v tomto směru katalizátor a jakékoli další snižování emisí je jen šetření na nesprávných místech a aby to jakože vyhovovalo předpisům. spíše by se měly zaměřit aby auta byla odolnější snadno opravitelná a nevyhazovala se zbytečně, protože víroba nových a likvidace starých je možná ještě horší pro ekologii. Akorát už z toho není tolik peněz že?

Odpovědět  |   | 
Kert  |  24. 06. 2016 07:24

Místo aby vzali technický průkaz všem autům kterých se DG týká a než je prokazatelně dají do cajku zakázat jim jezdit, ať si to automobilka vyžere, tak se zase vymýšlejí hovadiny. Proč to v USA jde a u nás můžou jezdit vesele dál?

Odpovědět  |   | 
Míra  |  24. 06. 2016 08:54

Měj rozum. Nemůžeš jen tak ze dne na den zakázat jezdil půlce Evropy, to by hned zítra začala válka. Navíc by se to netýkalo jen prostých lidí, ale i různých "vyšších" vrstev, včetně politiků, vlád, zákonodárců a pod., kteří si samozřejmě sami sobě auto nezakážou.
A pravděpodobně by to finančně položilo několik automobilek, nastala by obrovská nezaměstnanost a nejspíš zase válka. Prostě tak moc rozdloubat celý svět (podřezávat si pod sebou větev), který už tak není kdovíjak v kondici, si nikdo svéprávný nedovolí.

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  24. 06. 2016 10:22

Jako hurvínek válku si to představujete....

- víte že je i jiný právní systém v EU a v USA a nimi EU a USA ?
- víte že případné porušení zákonný homologačních přepisů u nového auta je na automobilce a né řidiči ?
-víte že když automobilka prohlásí, že to splňuje "euro7" a auto má splňovat min. EURO 5 nebo 6. Takže když to EURO7 nedodrží je to z homologace v pořádku a je to problém s klamáním zákazníka a né předpisů s homologací.
-víte jaké předpisy ty motory při testu skutečně porušovaly a jaké te předpisy měli dodržovat?
-případně kdo by to měl techničáky sebrat, když ty auta jsou mimo EU i USA ?

Ono je takové malé tajemství že úzkoprsé dodržování EURO a nCAP normy mimo EU lidi moc nezajímají a týká se to i některých evropských zemí....

Císař chce nové šaty tak mu je automobilky ušily šijí a budou šít.

Odpovědět  |   | 
Kert  |  28. 06. 2016 06:36

Nezlobte se na mě ale jste typický Čech. Místo aby jako spotřebitel nebo jako ten co ten smrad musí dýchat byl nasraný a požadoval aby se sjednala náprava a potrestala automobilka aby už to žádná jiná nikdy nezkusila raději vymýšlíte obhajobu proč to nevadí když to jinde dělají taky. Tak doprdele když vás někdo ošlape jak tu největší kurvu jen aby si narval víc dukátků do kapsy, tak za něj jako spotřebitel nesmíte bojovat, to prostě nejde. V USA vyndají asi 10 miliard USD a v Evropě jim zatleskáme jak to vlastně udělali dobře.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  24. 06. 2016 21:05

Hlupák...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 81 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků
Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A
Prohlédněte si ty nejlepší registrační značky na přání. Najdete mezi nimi tu svou?

Prohlédněte si ty nejlepší registrační znač…

Registrační značky na přání jsou v České republice již velice rozšířené. Projděte si galerii těch nejlepších.

1.  4.  2020 | | 26 N/A
Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustrace ale naznačují stylovější design

Nová Dacia Sandero bude stále levná. Ilustr…

Nové generace Dacie Sandero bychom se měli dočkat ještě letos a klasicky se tedy objevují neoficiální ilustrace, jak by mohl cenově dostupný hatchback vypadat.

26.  3.  2020 | | 13 N/A