Eko test: Honda CRZ - moderní a přitom retro

23 komentářů

důchodce
1. září • 15:09

Hezké, ale co s autem v Čechách bez koule !!!

Fantomas
1. července • 18:38

No fuj!!! Copak u číslovek se píše nějaké ti? A jak byste to potom napsal, kdyby měla převodovka dva, tři, nebo čtyři stupně? Schválně, zkuste to, ať se pobavíme :-))

KarelV
9. května • 14:03

... tak z toho bude parádní vůz !!! :-)

Dave
27. dubna • 22:45

Opravdu, za takovou recenzi se i někomu platí?
Vážený Hájku, jděte do háje! Takto flákat "práci"....
Skyline by Vás mohl učit psát recenze. Nebýt jeho nedozvěděl bych se o tom autě nic co by stálo za to vědět.

jde to i jinak
28. dubna • 10:07
Hondak
27. dubna • 16:53

Ja mel staryho Civica 1997 1.5 a ten zral 5.5l kdyz jsem chtel a zadny baterky a podobny neekologicky blbosti nemel.

TECH
28. dubna • 11:02

No jo ale kolik vážil....bezpečnost,emise atd.No jen kecy....já chodil pěšky.Kdysi..B-]

Skyline
26. dubna • 14:45

Cim se pan Hajek zivi? Rizenim aut to zjevne neni, tohle je naprosta katastrofa a snad i moje babicka, ridicaku nikdy nemaje, by o aute dokazala napsat vic.

TECH
26. dubna • 17:26

Ano je to je katastrofa...To snad bylo lepší se zde pohádat s Goesem.Ten měl aspoň názor, za který si stál...i když někdy ryl úmyslně.Ale to už byla tak nějak místní klasika.

Goes
27. dubna • 11:20

Goes je tady :-)) www.autoforum.cz ...

dtsmaniac
26. dubna • 14:05

Jak padlo výše, vše bych se dozvěděl v propagačních materiálech nebo z pár oficiálních pdfek z netu... Jaký to má podvozek, jak to jezdí, jak to poslouchá, jak se to chová,..,..? Nic podstatného nezaznělo.

drgi
26. dubna • 12:42

tak, redaktor krasne opisal propagacne materialy Hondy, ale k samotnej podstate - ako to auto vlastne jazdi (okrem toho ze jazdi za 5.2l/100km) sme sa nedozvedeli.

Tom
26. dubna • 11:17

A opravte si prosím ty chyby a překlepy v článku... když už píšete test netest na auto neauto, tak aspoň česky.

Tom
26. dubna • 11:14

Takže co mi tak z testu vyplývá, největší zábavou na tomhle autě je pozorovat čtyřlístky na přístrojovce a snažit se jezdit úsporně. To vše za nějakých 600-700 tisíc, s prakticky nulovou praktickou využitelností auta k čemukoli dalšímu. Ta nízká spotřeba navíc platí jen v režimu, kdy se častěji rozjíždí a brzdí, na dálnici při vyšších rychlostech bude diametrálně odlišná, jelikož se nevyužije rekuperace, na což redakce taktně neupozornila. Uniká mi smysl tohohle auta, za sebe děkuji, neprosím.

Skyline
26. dubna • 15:01

Po nedavne uprave ceniku je to uz lepsi, 500-550k uz nezni tak hrozne, kdyz to clovek vezme jako lifestylove vozitko pro ty, kteri na to maji (a kteri dnes kupuji mini, mito apod.). Tu cenu melo mit ale CR-Z hned, za 600k a vic to bylo k smichu.Nizkou spotrebu ma to auto porad - 17 exemplaru na spritmonitoru jezdi za 6.02, coz je na sportovni benzin se 124 konmi hodne malo. Pri naprosto brutalni jizde na okreskach auto sezralo 11 na sto, na okruhu to jde k pouhym 15 (mozna ani to ne, presnou hodnotu si bohuzel nepamatuju, ale je mozne, ze to bylo jen neco pres 13).Hlavni zabavou je v tomto aute krouzeni zatacek. Podvozek je fantasticky, nejspis vlivem skvelemu rozlozeni hmotnosti diky baterkam, jejichz 40 kg zatezuje zadni kola. Auto pritom neni prehnane tvrde, ale poskytuje velmi solidni pohodli. Vzhledem k tomu, jak "sedi", je to kombinace velmi malo vidana. Prevodovka je kratka a rychla, rizeni presne a ostre, brzdy vyborne (a nikoliv hybridni "on-off"). Ac se to nezda, je to skutecne sportovni auto, ktere jako bonus nic nezere.Co CR-Z chybi je vykon. Chybi hodne, aspon me. Nekomu to tak nevadi, me tam ale aspon 20-30 koni chybi, je proste skoda nemit moznost ze zatacky rychle vystrelit. Soucasne na okruhu je problem ve vydrzi baterek, ktere jsou velmi rychle dead a auto tak jede skoro celou dobu jen na benzin. Pri bezne jizde - i pri velmi ostre okreskove - se vsak da s pomoci IMA pocitat temer porad. Staci jeden prujezd obci, par dobrzdeni a je to v pohode, rekuperace je skutecne vymakana.Pro me to auto zatim neni. Jestli Honda udela avizovanou ostrejsi verzi, bude to velmi zajimava alternativa pro dojizdeni do prace, kdy to bude jezdit jako nejaka totalni plecka za 5 litru, ale s uplne jinym svezenim. Do primestskeho provozu paradni. Snad jsem ten smysl trochu priblizil, obecne ale doporucuji nesoudit dle prospektu a jit se svezt. Lidi, kteri po svezeni zmenili nazor znam osobne nekolik (vcetne me). Pro manzelku/pritelkyni by byla super i ta aktualni verze, kdyz clovek vidi, co ma pod kapotou bezna "nakupni taska", je tech 124 koni vic, nez dost.

mpolan
29. dubna • 21:04

Jak je na tom CR-Z pocitově prostorově? Z fotek si dojem moc valný neudělám, jestli interiér působí spíše stísněně nebo naopak vzdušněji. Neřeším, samozřejmě, zadní sedadla, jen přední prostor.

Skyline
30. dubna • 6:42

To je podle me hodne individualni - meri-li clovek 160, bude si v tom pripadat jinak nez basketbalista. Pokud bych to mel zkusit nejak obecne, tak na dnesni "tankoidni" dobu pusobi prumerne, tj. neni to vzdusnost puvodniho CRX ale ani si v tom clovek nepripada jak sardinka. Nijak zvlastni dojem na me zrovna prostornost neudelala (ani pozitivni, ani negativni). Nicmene uz je to par mesicu, co jsem s tim jel, takze doporucuji nejblizsiho dealera Hondy, CR-Z ma na salonu myslim kazdy.

mpolan
2. května • 9:52

OK, díky. :-)

BlackRider
28. dubna • 17:38

Skoda, ze to auto vypada, jako by designer zacal od predku a za dverma dostal mrtvici...

mpolan
29. dubna • 21:02

Není to syndrom většiny současných aut? Osobně mám pocit, že dnes se navrhuje tříčtvrtinově. První tři čtvrtiny auta v pohodě, zadek naprosto neladící ke zbytku a jakoby odfláknutý.

Tom
26. dubna • 15:52

Zajímavé postřehy. Přijde mi trochu smutné, že ve vašem příspěvku jsem nalezl podstatně víc informací, než v "eko testu" od autorevue.

bob
26. dubna • 18:45

souhlasím, že skyline napsal více testu než autor testu :-(

Petr
26. dubna • 7:39

Úžasný přeostřený fotky. Když už to fotíte doma na dvoře, nemohli jste dát pryč aspoň tu hadici? :-/

Doporučujeme

Články odjinud