Eisenmann Audi R8 Spark Eight: první velká přestavba stojí za to

Společnost Eisnmann je známa především svými laděným výfuky, nyní se však konečně blýskla kompletní konverzí celého auta. A nesáhla po ničem menším než po stroji Audi R8, který přejmenovala na Spark Eight.

Ten se kupodivu na první pohled odlišuje kompletním bodykitem zhotoveným z uhlíkových kompozitů a vyvedeným ve světle šedém provedení. A již v tento moment je jasné, že nepůjde o nic levného. Třeba samotné devatenáctipaclové ráfky s pneumatikami o rozměru 235/35 vpředu a 315/30 vzadu vás přijdou celkem na 7 300 eur. Tužší podvozek pak stojí 3 850 eur, nicméně celé přestavbě dominuje pochopitelně pečlivě vyvedený výfuk s centrální koncovkou a „drsným“ zvukem.

Pokud stojíte o všechny výše popsané změny, připravte si hotovost ve výši nikoli zanedbatelných 35 210 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spark Eight od Eisenmanu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků