Eisenmann Audi R8 Spark Eight: první velká přestavba stojí za to

Společnost Eisnmann je známa především svými laděným výfuky, nyní se však konečně blýskla kompletní konverzí celého auta. A nesáhla po ničem menším než po stroji Audi R8, který přejmenovala na Spark Eight.

Ten se kupodivu na první pohled odlišuje kompletním bodykitem zhotoveným z uhlíkových kompozitů a vyvedeným ve světle šedém provedení. A již v tento moment je jasné, že nepůjde o nic levného. Třeba samotné devatenáctipaclové ráfky s pneumatikami o rozměru 235/35 vpředu a 315/30 vzadu vás přijdou celkem na 7 300 eur. Tužší podvozek pak stojí 3 850 eur, nicméně celé přestavbě dominuje pochopitelně pečlivě vyvedený výfuk s centrální koncovkou a „drsným“ zvukem.

Pokud stojíte o všechny výše popsané změny, připravte si hotovost ve výši nikoli zanedbatelných 35 210 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spark Eight od Eisenmanu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků