Společnost Eisnmann je známa především svými laděným výfuky, nyní se však konečně blýskla kompletní konverzí celého auta. A nesáhla po ničem menším než po stroji Audi R8, který přejmenovala na Spark Eight.
Ten se kupodivu na první pohled odlišuje kompletním bodykitem zhotoveným z uhlíkových kompozitů a vyvedeným ve světle šedém provedení. A již v tento moment je jasné, že nepůjde o nic levného. Třeba samotné devatenáctipaclové ráfky s pneumatikami o rozměru 235/35 vpředu a 315/30 vzadu vás přijdou celkem na 7 300 eur. Tužší podvozek pak stojí 3 850 eur, nicméně celé přestavbě dominuje pochopitelně pečlivě vyvedený výfuk s centrální koncovkou a „drsným“ zvukem.
Pokud stojíte o všechny výše popsané změny, připravte si hotovost ve výši nikoli zanedbatelných 35 210 eur.
Audi R8 Spark Eight od Eisenmanu