Eibach Mazda RX-8: žhavé zoom zoom

Takhle vypadá Mazda RX-8 podle představ Eibachu. Rotační wankelův motor zůstal naladěn na sériových 170 kW (231 k), byl však upraven výfukový systém, vyměněny tlumiče výfuku, aby o vašem autě věděli i o pár bloků dál a přibyly dvě koncovky o průměru 101 milimetrů s pořádným kusem chromu. Speciální sportovní pérování s možností nastavení tuhosti sníží světlou výšku vozu o 30 milimetrů. Eibach také nechal pro Mazdu RX-8 vyrobit chromované disky o rozměrech 8x18 palců, které obouvají pneumatiky 225/45, a má v nabídce také speciální lakování karosérie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků