Eibach Mazda RX-8: žhavé zoom zoom

Takhle vypadá Mazda RX-8 podle představ Eibachu. Rotační wankelův motor zůstal naladěn na sériových 170 kW (231 k), byl však upraven výfukový systém, vyměněny tlumiče výfuku, aby o vašem autě věděli i o pár bloků dál a přibyly dvě koncovky o průměru 101 milimetrů s pořádným kusem chromu. Speciální sportovní pérování s možností nastavení tuhosti sníží světlou výšku vozu o 30 milimetrů. Eibach také nechal pro Mazdu RX-8 vyrobit chromované disky o rozměrech 8x18 palců, které obouvají pneumatiky 225/45, a má v nabídce také speciální lakování karosérie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků