Eibach Mazda RX-8: žhavé zoom zoom

Takhle vypadá Mazda RX-8 podle představ Eibachu. Rotační wankelův motor zůstal naladěn na sériových 170 kW (231 k), byl však upraven výfukový systém, vyměněny tlumiče výfuku, aby o vašem autě věděli i o pár bloků dál a přibyly dvě koncovky o průměru 101 milimetrů s pořádným kusem chromu. Speciální sportovní pérování s možností nastavení tuhosti sníží světlou výšku vozu o 30 milimetrů. Eibach také nechal pro Mazdu RX-8 vyrobit chromované disky o rozměrech 8x18 palců, které obouvají pneumatiky 225/45, a má v nabídce také speciální lakování karosérie.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků