Eibach Mazda 3: rychlé pruhy v ceně

Mazda 3 v karosářské verzi hatchback prošla tunerskou dílnou firmy Eibach a řádně změnila svou image. Pod kapotou tepe dvoulitrový benzínový čtyřválec s výkonem 125 kW (170 k), což je o 20 koní více než v sériové verzi. K vyladěnému motoru je přidáno i nové výfukové potrubí od firmy HJS s chromovanými koncovkami.

Díky novému odpružení vozu se snížila světlá výška vozu o 30 milimetrů a sportovní stabilizátory pomohou lepšímu vedení stopy a agresivnějším jízdním vlastnostem. Karosářský kit obsahuje standardní prvky: změněný přední nárazník, nová maska chladiče, vytažené boční prahy a oplechování zádě. Sériové disky uvolnily místo novým ráfkům o rozměru 7,5 s 17 palců s pneumatikami 215/45. V interiéru jsou karbonové doplňky, výkonný audiosystém s DVD přehrávačem a satelitní navigace.

Tip: Mrkněte, jak tuner Eibach vyladil Mazdu RX-8.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků