Eibach Mazda 3: rychlé pruhy v ceně

Mazda 3 v karosářské verzi hatchback prošla tunerskou dílnou firmy Eibach a řádně změnila svou image. Pod kapotou tepe dvoulitrový benzínový čtyřválec s výkonem 125 kW (170 k), což je o 20 koní více než v sériové verzi. K vyladěnému motoru je přidáno i nové výfukové potrubí od firmy HJS s chromovanými koncovkami.

Díky novému odpružení vozu se snížila světlá výška vozu o 30 milimetrů a sportovní stabilizátory pomohou lepšímu vedení stopy a agresivnějším jízdním vlastnostem. Karosářský kit obsahuje standardní prvky: změněný přední nárazník, nová maska chladiče, vytažené boční prahy a oplechování zádě. Sériové disky uvolnily místo novým ráfkům o rozměru 7,5 s 17 palců s pneumatikami 215/45. V interiéru jsou karbonové doplňky, výkonný audiosystém s DVD přehrávačem a satelitní navigace.

Tip: Mrkněte, jak tuner Eibach vyladil Mazdu RX-8.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků