Eibach Mazda 3: rychlé pruhy v ceně

Mazda 3 v karosářské verzi hatchback prošla tunerskou dílnou firmy Eibach a řádně změnila svou image. Pod kapotou tepe dvoulitrový benzínový čtyřválec s výkonem 125 kW (170 k), což je o 20 koní více než v sériové verzi. K vyladěnému motoru je přidáno i nové výfukové potrubí od firmy HJS s chromovanými koncovkami.

Díky novému odpružení vozu se snížila světlá výška vozu o 30 milimetrů a sportovní stabilizátory pomohou lepšímu vedení stopy a agresivnějším jízdním vlastnostem. Karosářský kit obsahuje standardní prvky: změněný přední nárazník, nová maska chladiče, vytažené boční prahy a oplechování zádě. Sériové disky uvolnily místo novým ráfkům o rozměru 7,5 s 17 palců s pneumatikami 215/45. V interiéru jsou karbonové doplňky, výkonný audiosystém s DVD přehrávačem a satelitní navigace.

Tip: Mrkněte, jak tuner Eibach vyladil Mazdu RX-8.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků