Eibach Eos 2,0 TDI: 245 naftových koní

Firma Eibach se specializuje na výrobu pružin a tlumičů. Občas ale z jejích dílen vyleze i kompletní úprava, přesně jak se stalo i v tomto případě. Německá společnost vsadila na coupé-cabrio od Volkswagenu, model Eos s dvoulitrovým dieselovým čtyřválcem pod kapotou.

Pochopitelným krokem Eibachu byla úprava podvozku, ovšem výběr nafťáku zůstává stále záhadou. Ten je ale původnímu výkonu 103 kW/140 k pořádně vzdálen, po značných zásazích na přední kola putuje celých 180 kW/245 k výkonu a 520 Nm točivého momentu. Těmto hodnotám musí sekundovat i spojka a Eos dostal také novou brzdovou soustavu. Dynamiku vozu se nám sice zjistit nepodařilo, ale dá se očekávat, že jezdit s tímto vozem nebude žádný med – prudké nárosty výkonu charakteristické i pro základní verzi dvoulitru, navíc posílané na nebohá přední kola, to pohodě za volantem určitě nepřidá…

Klepněte pro větší obrázek
Eibach Eos 2,0 TDI

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků