Eibach Eos 2,0 TDI: 245 naftových koní

Firma Eibach se specializuje na výrobu pružin a tlumičů. Občas ale z jejích dílen vyleze i kompletní úprava, přesně jak se stalo i v tomto případě. Německá společnost vsadila na coupé-cabrio od Volkswagenu, model Eos s dvoulitrovým dieselovým čtyřválcem pod kapotou.

Pochopitelným krokem Eibachu byla úprava podvozku, ovšem výběr nafťáku zůstává stále záhadou. Ten je ale původnímu výkonu 103 kW/140 k pořádně vzdálen, po značných zásazích na přední kola putuje celých 180 kW/245 k výkonu a 520 Nm točivého momentu. Těmto hodnotám musí sekundovat i spojka a Eos dostal také novou brzdovou soustavu. Dynamiku vozu se nám sice zjistit nepodařilo, ale dá se očekávat, že jezdit s tímto vozem nebude žádný med – prudké nárosty výkonu charakteristické i pro základní verzi dvoulitru, navíc posílané na nebohá přední kola, to pohodě za volantem určitě nepřidá…

Klepněte pro větší obrázek
Eibach Eos 2,0 TDI

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků