Eibach Eos 2,0 TDI: 245 naftových koní

Firma Eibach se specializuje na výrobu pružin a tlumičů. Občas ale z jejích dílen vyleze i kompletní úprava, přesně jak se stalo i v tomto případě. Německá společnost vsadila na coupé-cabrio od Volkswagenu, model Eos s dvoulitrovým dieselovým čtyřválcem pod kapotou.

Pochopitelným krokem Eibachu byla úprava podvozku, ovšem výběr nafťáku zůstává stále záhadou. Ten je ale původnímu výkonu 103 kW/140 k pořádně vzdálen, po značných zásazích na přední kola putuje celých 180 kW/245 k výkonu a 520 Nm točivého momentu. Těmto hodnotám musí sekundovat i spojka a Eos dostal také novou brzdovou soustavu. Dynamiku vozu se nám sice zjistit nepodařilo, ale dá se očekávat, že jezdit s tímto vozem nebude žádný med – prudké nárosty výkonu charakteristické i pro základní verzi dvoulitru, navíc posílané na nebohá přední kola, to pohodě za volantem určitě nepřidá…

Klepněte pro větší obrázek
Eibach Eos 2,0 TDI

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků