Eibach Dodge Magnum 5,7 HEMI: co je větší, to je lepší

Dodge Magnum má v Evropě identické dvojče pod názvem Chrysler 300C Touring a má všechny rysy amerických vozů: netradiční image, robusní vzhled, velkoobjemový osmiválec a prostor v interiéru. Tuner Eibach má pro majitele těchto velkých kombíků pád doplňků.
Eibach Dodge Magnum 5,7 HEMI: co je větší, to je lepší

Maxi-kombi Magnum, jak jej nazval jeden můj kamarád, dostalo pouze decentní změny v exteriéru. Hlavní tuning se odehrál pod kapotou, kde pracuje velký atmosférický osmiválec o objemu 5,7 HEMI. Sériový agregát má výkon 254 kW (345 k) a tuner zákazníkům vymění na autě výfukové potrubí, katalyzátory, nové speciální sání vdechne více vzduchu do válců. Tyto drobné úpravy zvednou výkon motoru na 265 kW (361 k) v 5 200 ot/min a maximální točivý moment činí 540 Nm v 4 100 ot/min.

O přenos síly se stará pětistupňový automat, který spolupracuje s velkými 22palcovými koly. O trakci se starají pneumatiky o rozměrech 255/30 R22. O menší boční náklon se vedle nízkoprofilových gum snaží i nové tužší odpružení vozu. V interiéru najdete standardní prvky: luxusní kožené čalounění nebo hliníkové doplňky obložení.

Tip: Dodge Magnum otestoval kolega Petr Broža při cestování po státech USA.


Eibach Dodge Magnum

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

dnes | Radek Pecák | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků