Eibach Dodge Magnum 5,7 HEMI: co je větší, to je lepší

Dodge Magnum má v Evropě identické dvojče pod názvem Chrysler 300C Touring a má všechny rysy amerických vozů: netradiční image, robusní vzhled, velkoobjemový osmiválec a prostor v interiéru. Tuner Eibach má pro majitele těchto velkých kombíků pád doplňků.
Eibach Dodge Magnum 5,7 HEMI: co je větší, to je lepší

Maxi-kombi Magnum, jak jej nazval jeden můj kamarád, dostalo pouze decentní změny v exteriéru. Hlavní tuning se odehrál pod kapotou, kde pracuje velký atmosférický osmiválec o objemu 5,7 HEMI. Sériový agregát má výkon 254 kW (345 k) a tuner zákazníkům vymění na autě výfukové potrubí, katalyzátory, nové speciální sání vdechne více vzduchu do válců. Tyto drobné úpravy zvednou výkon motoru na 265 kW (361 k) v 5 200 ot/min a maximální točivý moment činí 540 Nm v 4 100 ot/min.

O přenos síly se stará pětistupňový automat, který spolupracuje s velkými 22palcovými koly. O trakci se starají pneumatiky o rozměrech 255/30 R22. O menší boční náklon se vedle nízkoprofilových gum snaží i nové tužší odpružení vozu. V interiéru najdete standardní prvky: luxusní kožené čalounění nebo hliníkové doplňky obložení.

Tip: Dodge Magnum otestoval kolega Petr Broža při cestování po státech USA.


Eibach Dodge Magnum

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků