Edo Ferrari California: tentokrát bez střechy

Ferrari California, jež je nyní základním modelem automobilky z Maranella, se ve svém otevřeném provedení Spider právě dostává na naše silnice. Pro ty, kteří by svůj vůz tohoto typu chtěli odlišit od ostatních, nyní společnost Edo Competition představila sadu svých úprav.

Impozantní vzhled zdařilého vozu dále podtrhují nové dvaceti- a jedenadvacetipalcové ráfky, jež mohou být dodány v řadě designů. Zákazníci si mohou navíc připlatit za snížený a tužší podvozek, přičemž i ten může být přizpůsoben konkrétním požadavkům na komfort či vyloženě sportovní charakter.

Drobných úprav doznal také osmiválcový motor, jehož výkon u Eda přeprogramováním řídicí jednotky a osazením nové výfukové soustavy zaokrouhlili na 500 koní (367 kW). Zároveň se zlepšil průběh točivého momentu ve středních otáčkách, což oceníte zvláště v případě, že svým autem hodláte jezdit do práce. Modifikované Ferrari navíc zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 315 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Ferrari California
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky