Edo Ferrari California: tentokrát bez střechy

Ferrari California, jež je nyní základním modelem automobilky z Maranella, se ve svém otevřeném provedení Spider právě dostává na naše silnice. Pro ty, kteří by svůj vůz tohoto typu chtěli odlišit od ostatních, nyní společnost Edo Competition představila sadu svých úprav.

Impozantní vzhled zdařilého vozu dále podtrhují nové dvaceti- a jedenadvacetipalcové ráfky, jež mohou být dodány v řadě designů. Zákazníci si mohou navíc připlatit za snížený a tužší podvozek, přičemž i ten může být přizpůsoben konkrétním požadavkům na komfort či vyloženě sportovní charakter.

Drobných úprav doznal také osmiválcový motor, jehož výkon u Eda přeprogramováním řídicí jednotky a osazením nové výfukové soustavy zaokrouhlili na 500 koní (367 kW). Zároveň se zlepšil průběh točivého momentu ve středních otáčkách, což oceníte zvláště v případě, že svým autem hodláte jezdit do práce. Modifikované Ferrari navíc zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 315 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Ferrari California
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků