Edo Competition připravuje úpravy pro Ferrari 599 GTB

Ladič těch nejlepších supersportů se v současné době chystá na další skvost z Maranella. Úpravami totiž projde nejvýkonnější současně vyráběné Ferrari, model 599 GTB Fiorano. Pod jeho kapotou se ukrývá dvanáctiválec s objemem rovných šest litrů a výkonem 456 kW (620 k) při 7600 ot./min. Lze předpokládat, že podle receptu Edo Competition dojde k úpravám sání, výměně kompletního výfukového systému a menších úprav se možná dočká i řídící jednotka skvostného dvanáctiválce. O úpravách podvozku prozatím zmínka nepadla.

Výkony upraveného motoru lze očekávat někde na úrovni 650-660 koní. Již sériový stroj dokáže pokořit stovku za 3,7 sekundy a dosáhnout maximální rychlost 330 km/h. Zajímavá je i barevná kombinace vozu, bílý lak je spolu s černými koly vskutku efektní. Na konečný výsledek si ale musíme ještě chvíli počkat.

Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition 599 GTB

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků