Edo Competition Porsche 911 Turbo: 585 koní pro 996

Německý tuner Edo Competition zařadil nově do své nabídky upravenou verzi generačně staršího vozu Porsche 911 Turbo s kódovým označením 996. Nejedná se jen o estetické změny na karoserii a nahrazení serových kol za 18-palcové kola. Největší změnu prodělal šestiválcový boxer, u kterého naleznete nové turbodmychadlo a sportovní výfuk. Výkon motoru se zvýšil na 438 kW (585k) v 6790 ot/min a točivý moment vzrostl na 780 Nm ve 4530 ot/min. Úpravce udává, že Turbo dokáže zrychlit z 0 -100 km/h za 3,7 sekundy a hranici 200 km/h pokoří za 9,9 sekundy, maximální rychlost je 345 km/h. Úpravy se dotkly i brzd a podvozku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Edo Competition Porsche 911 Turbo
  • 1. 5. 2007 12:22 AleXtreme B-]
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků