EDO Competition Gallardo SLE: zpátky na vrchol

Lamborghini nedávno představilo inovovanou verzi Gallarda, která je ještě výkonější, než Superleggera. Je čas vrátit úder.

Představte si, že si koupíte továrně upravenou verzi supersportu. Výkonnější, rychlejší a také dražší. A automobilka pak přijde s tím, že základnímu modelu dodá více výkonu, více dynamiky a rychlosti a jeho cenu nechá stejnou. Pak máte doma v garáži drahou a výkonnou verzi, která je na tom hůře, než současný základní model. To naštve...

Německý úpravce EDO Competition ovšem přichází s paketem, který z Gallarda Supeleggera udělá stejně výkonný vůz jako je Gallardo LP560-4.

Desetiválec po úpravě dosahuje výkonu 411 kW (560 k) při 8 250 ot/min a točivého momentu 540 Nm při 6 800 ot/min. Stovku takto upravené Gallardo zvládne za 3,7 s a dvoustovku za 11,7 s. Jsou to tedy opravdu dobré časy.

Vyššího výkonu je u této úpravy dosaženo výměnou řídící jednotky, přepracováním sání a části výfukového systému s katalyzátorem. Součástí paketu je i upravený podvozek, 19" kola z lehké slitiny a případně nespecifikovaná funkce snížení hlasitosti výfuku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
EDO Competition Gallardo SLE

 

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků